هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
فردریک
(اسم کاملش عه*)
بادیگارد اعظم🤌🏻✨
خوشگلیش تو حلقم و تو حلقتون👀
خلاصه نصف شدم ولی بینظیره🤌🏻
#helen
هدایت شده از ζ꯭ᩘ᷎𑁁⋆𝔰𝔥𝔢𝔯𝔩𝔦
اهم اهم! سلام! سلام!
بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب:
هممون میدونیم توی این مدت خاله نایا یکم ناراحته، پس ما سعی میکنیم حمایتش کنیم و تشویقش کنیم تا مثل همیشه بتونه با مشکلات مقابله کنه و ازشون رد بشه و گودرتمند به سوی جلو پیش برههه 🔥
ما باید به خاله نایا امید بدیم و یه توی پشت صحنه براش مثل یه پیشتیبان باشیم:)))
پس اگه میشه حمایت کنین و این پیامو فور بزنین تا همه ببینن و اگه بتونیم توی این راه به خاله نایا یه کمک کوچیکی بکنیم! 🔥✨
با من همراه بشین!
همه باهم یک صدا: ما کنارتیم خاله نایا :)
با تشکـــر بشدت زیـــاد 🙃
چنلای خوشگل خاله نایا:
https://eitaa.com/NaiasGuarden
https://eitaa.com/NaiasKindergarten
.
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
کمیک کشیدم. ولی... وایسید گوشی دستم بیاد که عکس بگیرم
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
نقاشی تولد سیستر لوکیشن ام داره تموم میشه، امروز سر زنگ هنر لولبیت رو تموم کردم. میمونه پس زمینه اش فقط.
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
خداوکیلی اگه بیاید منو کتک بزنید آخ نمیگم. حق دارید
چرا من پست بدردبخور نمیزارممممممم