هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
کمیک کشیدم. ولی... وایسید گوشی دستم بیاد که عکس بگیرم
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
نقاشی تولد سیستر لوکیشن ام داره تموم میشه، امروز سر زنگ هنر لولبیت رو تموم کردم. میمونه پس زمینه اش فقط.
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
خداوکیلی اگه بیاید منو کتک بزنید آخ نمیگم. حق دارید
چرا من پست بدردبخور نمیزارممممممم
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از زیبا ترین کات سین های پایانی فنگیم های فناف🤌🏻~
اصلا اوفففف
اسم بازی فکر میکنم Fazber facility باشه...
#helen
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
یعالمه کار میکنم که تهش ایتا گند بزنه به کیفیت و هیچی معلوم نشه...
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
بقیه شون ام عکس گرفتم آماده است، باشه برای غروب یا شب