هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
بلاخره...
وای، یک عذرخواهی درشت به سیستر لوکیشن بدهکارم، نشد سر موقع تولد این گیم خفن تحویل بدم ولی خبببب
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
خستگی آدم در میره وقتی خداقوت ها و تشویق های بقیه آرتیست هارو میشنوه😭
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
حالا!
یک آرت دیجیتالی رو دارم روش کار میکنم، فعلا فقط قیافه و صورت یکیشون رو دارم میزنم ۵ ساعت طول کشیده_
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
شما: حاجی الان دقت کردم و دیدم...
تو کشیدن فیس مذکر و اناتومی پیشرفت خفن داری😭😭😭
افرین خواهر😭😭😭😭🌻✨
من: مرسیییییییییییی😭😭😭😭
پی نوشت: اینم یک نسخه مرد از اوسی خودم تقدیم شما چون خیلی از حرف ات خوشحال شدم 3: