شما: چقدر نقاشی دیجیتالی هایی که میکشی زیبا هستن
بی ادبی نباشه ولی به ما آموزش نفاشی کشیدن نمیدی ؟
من: واهای لطف داری فداتشم!!
من و آموزش؟ من هنوز در سطح اش نیستم آخه قربونت برم!! ولی اگه شما بگی دقیقا توی چه زمینه ای کمک میخوای هرکاری از دستم بیاد برات انجام میدم =)
#ناشناس
هدایت شده از ☆نجوای شب☆
It would have been much more beautiful without the color.
*چرا اینو رنگ زدم.خراب کاری رو از من یاد بگیرید.