16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨👌 علی الاصول ، یعنی چی؟!
🗣 دکتر خوش چشم
📍پینوشت:
دقیقا حرف و منظور ما همینه. جامعه باید به این رشد برسه. مملکت ما دیکتاتوری اداره نمیشه.
-932094702553391359_584068634408616.oga
زمان:
حجم:
4.5M
👆آزمون ولایتمداری
✅روشنگری بسیار مهم حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر
⬅️حرف هایم براساس اخباری بوده که داشتم و گفتم نه اینکه از روی متن اسناد سری خوانده باشم.
⬅️ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم واخبار مختلفی به من می رسد.
⬅️برخی نقل اخبار من از تیم مذاکره کننده است
⬅️ادعا میکنند حرف ها ناقص بود.بنده که حرفهایم از اخبار بود.ایا شما اسناد را کامل دارید؟اصلا چرا دارید؟شما چکاره اید؟شما میتوانید اسناد داشته باشید و نماینده مجلس نمیتواند اخبارداشته باشد!
⬅️بنده همراه تیم مذاکره کننده به پاکستان رفتم چون رهبری با شروطی مذاکره را پذیرفتند،اما متوجه شدم رهبری از مباحث مذاکرات پاکستان رضایت ندارند،مسیرم را جدا کردم
⬅️کسی که درمسیر مقام معظم نباشد،خطای راهبردی دارد
⬅️علت اینهمه حاشیه سازی ها چیست؟
بجای آنکه به دنبال اطاعت از رهبری باشند،به دنبال حاشیه سازی هستندو میگویند اخبار را ازکجا اوردی؟!
مشکل اینها در ولایتمداری است.میخواهند با تهدید،تهمت و پرونده سازی مسیر اشتباه خود را ادامه دهند.
⬅️رهبری نظرشان را صریح گفتنداما آنها مجدد مسیر خود را می روند.
⬅️مگر نمیگفتند همه چی با رهبری هماهنگ است؟الان چه جوابی دارند؟
✅بر اساس تفاهم،قبل از آغاز مذاکرات بایداین ۴موضوع اجرایی میشد:
۱. پایان اشغالگری درلبنان وعقب نشینی کامل
۲.آزاد شدن پول های مسدود شده ما توسط آمریکا.نه قرض گرفتن از قطر
۳.رفع محاصره
۴.رفع موقت تحریم ها
👆آیا این۴مورد انجام شد که مسوولان به اروپابرای مذاکره رفتند؟
ایتا
@akhbarevijeh1
هدایت شده از فرا تاریخ |محمدعلی عبدالصمد
⚫️رهبر شهید: منبر باید اندیشه ساز باشد/ ما هیات سکولار نداریم
«فهمیدن قضیهی عاشورا فقط در تاریخ نیست، در هر زمانی باید دید عناصر تشکیلدهندهی "هویت یزیدی" کجا پیدا میشود؟ آنگاه در مقابلش باید عناصر تشکیل دهندهی "هویت حسینی" را به میدان آورد. منبر باید انسانساز باشد، اندیشهساز باشد. روضه و نوحه و سینهزنی باید فضا را از مسائل زندهی حسینی، معرفت و آگاهی پر کند.»
✍پی نوشت:
هیاتی که این روزها عزاداری را صرفا یک مناسک برای گریه و عزا میداند،
آخوند و مداحی که این روزها از ترس متهم نشدن به سیاسی از هویت حسینی و هویت یزیدی در زمان ما چیزی نمیگویند و صرفا به حسین و یزید 1400 سال پیش چسبیده اند چوب آن را خواهند خورد.
فرا تاریخ |محمدعلی عبدالصمد
@faratarikh