eitaa logo
رسانه جهادی امر به معروف و نهی از منکر پرند
844 دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
4.5هزار ویدیو
52 فایل
ارتباط با ادمین: @jahadiparand @m_amir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ما هنوز نمی‌دانیم جامعه آزاد چقدر وحشتناک است تصویر ما از جامعه آزاد، چند دختر بی‌حجاب در خیابان است، اما آزادی غربی از آنچه که شما تصور می‌کنید بیشتر به انسان لطمه زده است. این روزها همه ما کلیپ‌هایی از دادگاه‌های اروپایی می‌بینیم که پدری منتظر خواندن حکم قاضی است، حکم این است بچه فرزند شما نیست. این یعنی جامعه‌ای که اعتماد بین زوجین از بین رفته است. این یعنی جامعه‌ای که رابطه‌های انسانی و تعالی ساز برای همیشه نابود شده است. این یعنی همسر دیگر مایه آرامش نیست. این جامعه دیگر نمی‌تواند به انسانها امنیت، عشق و آرامش هدیه کند. واقعا تصور اینکه یک‌ مرد با وحشت اینکه آیا این فرزند من است یا نیست زندگی کند بسیار دردناک است. ما هنوز به درستی لطمات آزادی را نشناخته‌ایم. شاید یکی از دلایل پیشتازی کشورهای غربی در افسردگی و خودکشی همین نتوانستن‌هاست نتوانستن اعتماد کردن نتوانستن عاشق شدن نتوانستن باور کردن نتوانستن مطمئن شدن از طهارت نسل نتوانستن تجربه محبت واقعی ... https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : 10دلیل و استدلال برای انتخاب راه حوزه و طلبه شدن ✍مقدمه: (هدف مقاله، با توجه به ایام ثبت نام حوزه، لازم هست، برای انتخاب راه حوزه و ایجادانگیزه درفرزندان ونوجوانان برای طلبه شدن، تبیین صورت پذیرد) البته اگر.والدین( روحانی یا غیره، مذهبی یا غیره) راه حوزوی رانچشیده اند و یا اهمیت وبرکت آن رادرک نکرده اند(حتی ممکن است به ظاهر حوزوی یا مذهبی باشند) اگر مُشوّق نیستند لا أقل مانع نباشند با توجه به اینکه، عملکرد برخی از مسئولان روحانی بد بوده، وتبلیغات منفی و قضاوت های غیر منصفانه، نسبت به این قشر وجود دارد، مردم نگاه خوبی،به قشر روحانیت ندارند!!! با توجه به وضع نابسامان اقتصادی و فرهنگی، چه توجیهی برای طلبه شدن فرزندان و نوجوانان وجود دارد؟ 1⃣بر فرض اگر برای کشور ضرورت داشت که از خارج طبیب و مهندس بیاوریم مشکلی نیست اما کارشناس و مربی دین در داخل باید تربیت بشوند 2⃣راه خدمت به مردم فراوان است اما هیچ کدام به شرافت و اولویت حوزه نیست چون بحث هدایت و رسالت تربیت فکر و روح انسان هاست 3⃣راه رسیدن به خدا گوناگون است و منحصر به حوزه نیست اما راه حوزه سریع تر، إیمن تر و عمیق تر است 4⃣زمینه اتلاف عمر و نعمت جوانی در راه حوزوی کمتر و بلکه هیچ است البته اگر کسی بخواهد درست از این زمینه استفاده کند 5⃣در حوزه هم تولید است هم توزیع هم مصرف یعنی طلبه مهارت می یابد با تحصیل معارف دین، محتوایی برای حل مشکلات فکری و روحی مردم تولید کند حتی اگر توانایی تولید محتوا نداشت توزیع و تبلیغ محتوا می کند و اگر حتی توانایی تبلیغ نداشت خودش تربیت شده و یک انسان تربیت شده زمینه تشکیل خانواده خوب و نسل صالح فراهم می شود(قرائتی) چنین ظزفیتی(تولید و توزيع و مصرف وتربیت) در غیر حوزه کمتر است 6⃣حوزه انسان را مقید و محدود می کند و همین باعث تهذيب و تقوای بیشتر میشود انسان کمتر دچار لغو و لهو میشود و از اهمال کاری فاصله می گیرد 7⃣فضای دبیرستان و دانشگاه غالبا آلوده به افکار و عقاید غیر صحیح برخی از اساتید و معلمان و همجنین رفتار زشت برخی دانش آموزان و دانشجویان است که در جو غالب حوزه این وضعیت نیست 8⃣تربیت شده حوزه قابلیت و ظرفیتهای گوناگون برای خدمت پیدا میکند(مدرس حوزه و دانشگاه /قضاوت/وکالت/مشاوره /مبلغ/معلم/جذب عقیدتی در نیروی های مسلح و،،،،،)که در غیر حوزه نیست 9⃣به خاطر خدا انسان فحش و تهمت و توهین می شنود و همین باعث تقرب الهی و نیز عزت و احترام و جایگاه ویژه و محبوبیت که البته خدا در دل مردم حتی مخالفان می اندازد 🔟راه حوزه وکسب علم معارف دین راهی است که 1ضروری2مفید3یقینی4رزق آن تضمینی است (طبق روایت) عقل حکم می کند دنبال راهی که چه بسا غیرضروری و غیر مفید و مظنون و مشکوک است نرویم اللّٰهُمَّ صَلِّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof این رسانه را به دیگران هم معرفی کنید👆
هدایت شده از خيمه گاه شهدا
8.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥مواظب اغتشاش اردیبهشت باشیم. قرار است بعد از عید چه اتفاقی بیفتد؟؟ لزوم هشیاری مؤمنین و امت حزب الله @kheimegahe_shohada
12.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حجاب؛ غیر از کار فرهنگی، قانون می‌خواهد و ورود حکومت 🔸 انبیاء برای تحقق دین؛ غیر از اینکه دائما فایده‌های دنیایی و آخرتیِ احکام دین را بیان می‌کنند و غیر از پیوندهای عاطفیِ محکمی که با آحاد مردم برقرار می‌کنند؛ "در مبارزه با قانون شکنان اصلا سستی نمی‌کنند." ▫️تحلیل و بررسی آیه ۱۳۲ سوره بقره https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof
سلفی قبل از ورود به غزه سلفی بعد از ورود به غزه :))) برای دو کفتر سگیونیست یه کف مرتب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درود بر این کارمند شریف بانک تجارت که کوتاه نیومد. امیدوارم مسئولین بانک تجارت و وزارت اقتصاد از ایشون تقدیر شایسته ای به عمل بیارن و این تقدیر رو رسانه ای هم بکنن تا ترویج بشه و همه بدونن درمقابل قانون شکن جماعت که اصرار به کارشون دارن نباید کوتاه اومد. راستی، طرف فیلمبرداری کرده و به رسانه های دشمن داده. صورتیا محکومش کنن و بعضیا هم بیانیه بدن 😉 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof
🥀🖊 شعر جدید (بهمن ۱۴۰۲) سعدیا دیگر بنی‌ آدم برادر نیستند جملگی اعضای یک اندام و پیکر نیستند عضوهای بی‌ شماری را به درد آورده چرخ عضوهای دیگر امّا یار و یاور نیستند کودک چشم‌ آبیِ غرب و سیه‌ چشمِ عرب در نگاه غربیان با هم برابر نیستند شاید اطفالی که اکنون در فلسطین زنده‌ اند تا رسد شعرم به این مصراع، دیگر نیستند از نگاه غربیان انگار در مشرق‌ زمین مادرانِ داغِ کودک‌ دیده، مادر نیستند نزد آنانی که می‌ گریند در سوگِ سگان صحنه‌ های قتل‌ انسان، گریه‌ آور نیستند کاش بی‌بی‌سی سؤال از باربی‌ سازان کند این عروسک‌ ها که می‌ سوزند، دختر نیستند؟ ای نتانیاهو! اگر مردی تو با مردان بجنگ گرچه اسرائیلیان از دَم، مذکّر نیستند بی‌ مروّت! کودکند اینها نه مردان حماس خانه‌ اند اینها که شد ویرانه، سنگر نیستند کودکان هر چند بسیارند در ویرانه‌ ها ساقه‌ های تُردِ ریحانند، لشکر نیستند خادمانِ کعبه سرگرمند در کاباره‌ ها؟ یا که اهل جنگ، جز با رقص خنجر نیستند؟ بار دیگر خو گرفت این قوم با دختر کُشی؟ یا که غیرت داده از کف، یا دلاور نیستند؟ پشته‌ ها از کشته‌ ها پیداست، دنیا کور نیست؟ آسمان از ناله‌ پر شد، گوش‌ ها کر نیستند؟ تا به کِی کودک‌ کُشی در غزّه؟ آیا غربیان در هراس از انتقام اهل خاور نیستند؟! https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خواهر شهید سیدحمیدرضا ساداتی‌فر: غیرت‌ها را باد برده؛ آقای اژه‌ای چرا در مورد حجاب فقط صحبت میکنه؟‌ از چی میترسند؟! آقایان مسئول از جیغ ها نترسید از بغض خانواده بترسید... https://eitaa.com/resane_amre_be_maroof