eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
پ.ک.ک مدعی کشته شدن 11 نظامی ترکیه شد گروهک حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مدعی شد که در یک عملیات توانسته 2 مقر ارتش ترکیه را در منطقه «متینا» در استان دهوک واقع در شمال عراق منهدم کند که 11 کشته در پی داشته است.
فرماندهی مرکزی آمریکا حوثی ها(انصارالله) با 4 موشک ضد کشتی در دریای سرخ به یک کشتی حمله کردند.
شکست گنبد آهنین اسرائیل در رهگیری پهپاد حزب الله رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که ارتش این رژیم در رهگیری یک پهپاد حزب الله شکست خورد و این پهپاد با عبور از حریم هوایی فلسطین اشغالی در شرق عفوله منفجر شد.
کمبود شدید نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی رسانه های عبری از کمبود شدید نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند و افزودند یگانهای ذخیره ارتش از طریق واتساپ به دنبال جذب داوطلبان خدمت در ارتش هستند.
سرکار خانم زینب سلیمانی: شهید «سرباز» بود. شخصیتی ملی و انقلابی داشت؛ اهل حزب و جناح نبود. در تعامل با دولت‌ها و افراد به مصالح ، و فکر می‌کرد. وصیت‌نامهٔ او، پیش روی ماست... 📌قابل توجه کاندیدهای که از نام حاج قاسم شهید به نفع خود سو استفاده میکنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقوع آتش سوزی در یک کارخانه صنعتی در مرکز سرزمین‌های اشغالی زندگی سگی اسرائیلی ها
حزب الله لبنان از حمله دقیق توپخانه‌ای به مقر تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در پایگاه الراهب خبر داد
حمله پهپادی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست مقاومت لبنان: رزمندگان مقاومت اسلامی محل استقرار توپخانه‌های رژیم صهیونیستی را در منطقه سنئیم در مزارع شبعا در مرز لبنان با فلسطین اشغالی با پهپاد انتحاری هدف قرار داد و پهپاد با دقت به محل استقرار نظامیان و افسران رژیم صهیونیستی اصابت کرد.
قسام یک آپاچی اسرائیلی را هدف قرار داد کتائب القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک بالگرد آپاچی اسرائیلی را در شرق شهر رفح با موشک سام ۷ هدف قرار داده است.
همسر شهید صیاد شیرازی درگذشت «عفت شجاع» همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.
حملۀ پهپادی به یک نیروگاه برق در اراضی اشغالی گروه عراقی سرایا اولیا الدم اعلام کرد طی یک عملیات پهپادی به نیروگاه رابین در اراضی اشغالی حمله کرده است.
الاخبار: عملیات نظامی جدید و قریب الوقوع مقاومت اسلامی عراق مقاومت اسلامی عراق از عملیات نظامی جدید و قریب الوقوعی خبر داد که طرف‌هایی از محور مقاومت از جمله ارتش یمن در آن شرکت خواهند کرد. در این راستا «فراس الیاسر» عضو دفتر سیاسی جنبش النجبا گفت: در زمان عرض تسلیت به محضر سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران نشستی با حضور رهبران مقاومت اسلامی در منطقه برای هماهنگی انجام شد و دستوری برای مقاومت اسلامی برای هماهنگی با مقاومت یمن صادر شد.
پایگاه‌های هوایی و ناوگان دریایی آمریکا در تیررس هزاران موشک پیشرفته چین نشریه آمریکایی روز شنبه نوشت، نیروی موشکی متعارف چین و توانایی آن‌ها به‌قدری افزایش یافته که در صورت درگیری بخش عمده‌ای نیروهای آمریکا یا از منطقه خارج شده یا نابود شده‌اند.
ابوعبیده: دشمن توانست با انجام کشتارهای هولناک تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان عملیات به هلاکت رساند. این عملیات خطر بزرگی برای اسیران دشمن خواهد داشت و بر شرایط و زندگی آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت. آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه نصیرات در وسط نوار غزه انجام داد جنایت جنگی پیچیده ای است و اولین کسانی که از آن آسیب دیدند اسرای آن بودند.
پایگاه نظامی مسکو عام رژیم صهیونیستی در نزدیکی لبنان پس از حمله لبنان تخریب شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از انتقال خودروهای زرهی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به سمت مرز با لبنان
حادثه دریایی در نزدیکی خلیج عدن اداره تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که از یک حادثه دریایی در ۸۰ مایلی هلیج عدن یمن باخبر شده است. دم حوثی های یمن گرم
سرایا اولیاء الدم در عراق اعلام کرد که نیروگاه تولید برق «رابین» در قیساریه (قیصریه) در سرزمین های اشغالی فلسطین را از طریق پهپاد در حمایت از مقاومت غزه با موفقیت هدف قرار داده است
حمله موشکی یمن به یک کشتی در خلیج عدن منابع یمنی بامداد امروز مدعی شدند که ارتش یمن از استان البیضاء واقع در جنوب غربی این کشور اقدام به شلیک یک فروند موشک بالستیک ضدکشتی به یک کشتی در جنوب خلیج عدن کرده است. شرکت امنیت دریایی آمبری انگلیس نیز گزارش داد که عرشه یک کشتی که هدف حمله موشکی در فاصله ۸۳ مایلی جنوب شرق خلیج عدن قرار گرفته، دچار حریق شده بود.
منابع خبری از پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان بیروت خبر میدهند
گزارش آتش‌سوزی در دو کشتی در نزدیکی سواحل جنوب یمن سازمان تجارت دریایی و شرکت امنیت دریایی بریتانیا امبری امروز یکشنبه وقوع آتش‌سوزی در دو کشتی در نزدیکی سواحل عدن پس از هدف قرار گرفتن با موشک را تایید کردند.
جولان هدف حملات راکتی قرار گرفت چندین موشک از جنوب لبنان به سمت جولان اشغالی در سوریه شلیک شد.
کانال 13 عبری 40 موشک از جنوب لبنان به سمت جولان اشغالی شلیک شد.
☑️اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری چهاردهم 🔸مسعود پزشکیان 🔸مصطفی پورمحمدی 🔸سعید جلیلی 🔸علیرضا زاکانی 🔸امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی 🔸محمدباقر قالیباف 🔸انتشار اسامی احراز صلاحیت‌شدگان از سوی خبرگزاری مهر در حالی انجام شده که منابع رسمی در وزارت کشور هنوز در این زمینه اطلاع رسانی رسمی نکرده‌اند 🔸اسامی براساس حروف الفبا مرتب شده‌اند.