eitaa logo
رسانه شریف
424 دنبال‌کننده
400 عکس
365 ویدیو
3 فایل
ابراهیم شریفی هستم تحصیل کرده حوزه علمیه قم پژوهشگر اخلاق و رسانه سعی دارم مطالب مفید را با شما به اشتراک بگذارم اگر نکته نظری داشتید با مدیر کانال ارتباط بگیرید: https://eitaa.com/Sharifi_khoyi
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله به نام خدا به یاد خدا و انشالله برای خدا
هستم تحصیل کرده حوزه علمیه قم کارشناس ارشد فلسفه دین علاقه مند به سعی دارم مطالب مفید را با شما به اشتراک می گذارم اگر نکته نظری داشتید با مدیر کانال ارتباط بگیرید: https://eitaa.com/Sharifiresane آدرس کانال رو برسونید به دوستانتان @resanesharif
💠💠💠💠💠 سال 99 را سالی پر برکت برایتان آرزومندم 💐💐💐💐💐💐 امیدوارم وقتی سین هشتم را عزیز دلمان سردار دلها قرار دادیم را قرار دهیم انشالله سالی پر از بصیرت رسانه ای در پی سواد رسانه ای داشته باشیم. @resanesharif 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
✅ حقیقت مبعث از زبان امام 🔰🔰🔰🔰 ❇️ ؛ روز برافراشته شدن پرچم علم و معرفت! به فال نیک میگیرم همزمانی افتتاح کانال با چنین عید مبارکی و قدمی باشد در ادامه برافراشته شدن پرچم و انشالله ♻️لینک کانال ما @resanesharif
✳️ اگر فیلم می بینید; اولا انتخاب کنید. ثانیا فیلم خوب انتخاب کنید 💠 ✳️ ❇️ اعجوبه (: Wonder) یک فیلم کمدی و اجتماعی است به کارگردانی استیون شباسکی و محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا است. 💠اعجوبه، داستان پسربچه‌ای به نام آگی را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد و داستان ادامه پیدا می کند... ✌️مهمترین محتوای فیلم; صبوری، درک کردن و پذیرفتن معایب خود و احترام به خود و دیگران است. شاید دور و اطرافمان چیزهایی باشند که قابل تغییر نیستند, ولی می توانیم نوع نگاهمان را تغییر دهیم. 👨‍👩‍👧‍👦فیلمی که می توان با دید با نقش پر رنگ پدر و مادری دانا و توانا 👀 فیلمی ☝️ روایتگری فیلم توسط افراد مختلف با دیدگاههای متفاوت آن را متمایز و جذابیت داستان را بیشتر کرده 😊 دیگه نگم برید ببینید... @resanesharif
🔸اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا: آمریکا بزرگترین منشأ ابتلای در استرالیاست. 👆 اینو دیگه خداییش ما نگفتیم هااا رفیق جون جونیشون گفته😏 فقط کاش اضافه میکرد که منشأ ابتلا در کل دنیاست😒 🔰🔰🔰🔰🔰🔰 @resanesharif
👆خواندن بي انديشه بيهوده است ؛ 😐و انديشه بدون خواندن خطرناك ... كنفوسيوس لطفا کانال را برای دوستان خود معرفی کنید ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @resanesharif
👆کمک آمریکا،درمورد کرونا!! تعبیر رهبری انقلاب از کمک های آمریکا برای 👌 @resanesharif
🔴 آمریکایی‌ها که با صرف هزینه میلیارد دلاری بین مکزیک و خودشون دیوار‌ کشیده بودند، الان برای غارت فروشگاه های مکزیک به این کشور هجوم برده‌اند ! 🔺این همون آمریکای بدبختی است که قدرتش فقط در فیلم های است ! 🔺️ در بحران کرونا شاهد درماندگی به اصطلاح ابرقدرت جهانی حتی در تولید دستمال توالت هستیم! ✍سید حسن موسوی نژاد آدرس کانال 🎯🎯 🏆@resanesharif🏆 👈
مقام معظم رهبری : ، مادر تمدنها ونیز عصاره ی آنها است . در این عصر فرصت خوبی برای این کار👆 است. لطفا مطالب کانال را با آدرس برای دوستان خود بفرستید ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @resanesharif
💠چرا پر ترافیک ترین ساعت پخش برنامه های صدا و سیما در آخرین ساعات شب است؟ ✳️مدیران صدا و سیما میدونند که با این کارشون دارن به سبک زندگی غیر ایرانی و اسلامی دامن می زنند؟! 🔰 این چند خط رو بخونید🔰 `عمده برنامه‌های پرمخاطب صدا و سیما در ساعات پایانی شب،  گاه به‌طور هم‌زمان و گاه نیز در بدترین ساعات شب و لحظات اتمام جدول پخش سیما روی آنتن می‌روند. کافی است اسامی برخی از این برنامه‌های فعلی و یا پر مخاطب سابق و یا در دست تولید را مرور کنیم یعنی از «فوتبال 120» گرفته تا «نگاه یک»، «خندوانه»(البته سابقا)، «چهل تیکه»، «زنده‌باد زندگی»، «ورزش از نگاه دو»، «کودک شو»، «شب‌های هنر» تا «هفت» و «فوتبال برتر» و در اوجشون برنامه "نود" که فعلا به تعطیلات رفته😊 حتی جدیدترین‌ها که «میدون» باشد و حتی گات تلنت ایرانی یا همون خودمون عمدتا از ساعت 23 به بعد شروع می شوند.😒 شبکه‌های مختلف انگار در ساعات پایانی شب در حال رقابت باهم هستند تا گوی رقابت را در جذب بیننده خواب‌آلود بگیرند!😢 🙏تهیه کنندگان عمده برنامه هابه دنبال گرفتن کنداکتور شبانه؛ برای پخش برنامه خود هستند. البته انصاف اینه که به این نکته ای که محمدرضا رضائیان، تهیه‌کننده «کتاب باز» گفته بود اشاره کنم که مدیران شبکه‌ها سر این قضیه همیشه جلسه دارند و برنامه‌ها را هم متناسب با محتوایشان و هم مخاطب‌سنجی قبلی در ساعات شبانه‌روز می‌چینند.(ولی چرا این چنین نتیجه ای در عمل حاصل شده رو باید جست و جو نمود!) 😐 استاد قرائتی رو به یاد دارم که در برنامه ای(فکر کنم گفتگوی ویژه خبری) بود که به عنوان شخصیت حقوقی حاضر شده بود و گله داشت که چرا برنامه ای که دعوت شده ساعت 10 شب به بعد داره وقت مردم رو میگیره; الان مردم باید برن استراحت کنند👌 برنامه ای پر مخاطب با تمام مزیت ها و معایبی که دارد (البته در این مطلب مجالی برای طرحش نیست) چرا باید تا ساعت 1 بامداد مردم را در پای تلویزیون نگاه دارد و این چه سبکی است که ترویج می شود؟ آیا با سبک اسلامی و ایرانی ما سازگاری دارد؟ 💠 شاید برخی به جهت شرایط کرونایی کشور بخواهند با تساهل با این مطلب مواجه شوند ولی باید گفت که این مسأله متاسفانه رویه صدا و سیما بوده و تبدیل به یک سبک رسانه ای شده است; همچنان که برنامه نود تا ساعت 2 بامداد را فراموش نکرده ایم😞 اندکی تامل.... ابراهیم شریفی فروردین 99 @resanesharif
🎭قهرمانان پوشالی! 🎬 | رسانه های آمریکایی سالهاست با فیلم هایشان در پی قهرمان سازی و معرفی خود بعنوان ناجی دنیا هستند، غافل از اینکه با جلوه های ویژه نمی توان قهرمان پرورید، قهرمان واقعی از شیرپاک و نان حلال و ایمان حقیقی بوجود می آید. پانوشت: سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ. و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. 👇 @resanesharif
💢 ده‌گانه قوی شدن در ✍معصومه نصیری_مدرس 1⃣ مسأله شناس باشیم. به جای تمرکز بر حواشی، زنجیره ها و مسائل را دقیق بشناسیم. 2⃣ روایت ساز باشیم نه روایت گر. این یعنی یک قدم جلوتر بودن، یعنی کنشگری نه واکنش داشتن. 3⃣ ورود سریع و جذاب به موضوعات دو اصل ضروری و حیاتی هستند ‌ 4⃣ آشنایی با الزامات، روش ها و تکنیک های تولید محتوا در فضای مجازی. با شیوه سنتی در فضای مدرن کار کردن یعنی خداحافظ مخاطب. 5⃣ برای قوی شدن در فضای مجازی باید مخاطب قوی نیز داشت. مخاطبان با آموزش و ارتقای و هوشمند شدن قوی خواهند شد. جهش مخاطب در فضای رسانه‌ای با سواد رسانه‌ای محقق خواهد شد. 6⃣ خوب ببینیم، خوب بشنویم و خوب تحلیل کنیم. برای این امر باید به هنگام بود. هدر رفت وقت ممنوع. جریان شناسی و دشمن شناسی اهمیت استراتژیک دارد. 7⃣ هم افزایی نکته کلیدی است، اقدامات را تقویت کنیم نه خنثی و بی اعتبار. 8⃣ ادبیات و فنون اقناع را بدانیم. حرف خوب را با ادبیات دقیق باید گفت. 9⃣ در دام فضاسازی های گمراه کننده و ساخته شده توسط دشمن داخلی و خارجی قرار نگیریم. 🔟 به وظیفه و تکلیف مان مومن و معتقد باشیم. بدون بینش و معرفت نسبت به هدف، اقداماتمان اثرگذار نخواهد بود. ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ 🔻 ما رو دنبال کنید 👇 @resanesharif