رسانه تبلیغ سبزوار
⚫✅ بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودند
⚫بر اساس نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما ۵۶.۵ درصد از هموطنان بالای ۱۸ سال، بیننده دو مناظره مرحله دوم بودند.
⚫بدین ترتیب مخاطبان مناظرههای تلویزیونی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست نسبت به دوره سیزدهم در سال ۱۴۰۰، ۶ درصد افزایش یافت.
⚫گزارش نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما در دوره قبل نشان میدهد میزان مخاطب مناظرههای تلویزیونی دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰- ۵۰.۵ درصد بوده است.
⚫نظرسنجی میدانی مرکز تحقیقات صداوسیما که در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار شده نشان میدهد ۸۵.۸ درصد مخاطبان برنامههای مناظره، عملکرد صداوسیما را در برگزاری این مناظرهها خوب و نسبتا خوب دانستهاند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه تبلیغ سبزوار
⚫🎦 رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان در صداوسیما