eitaa logo
پژوهش و فناوری
681 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
80 ویدیو
110 فایل
سکوی تعامل و تبادل به روزترین اخبار پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه Admin: @pajoohesh_236
مشاهده در ایتا
دانلود
🟠به زودی منتشر می‌شود: کتاب «بازخوانی مقدمات تمدنی تشیع در عصر صفویه» اثر دکتر زهراسادات کشاورز و دکتر محمدعلی چلونگر از مجموعه آثار گروه تاریخ پژوهشکده علوم اسلامی به زودی توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود. چکیده: رویکرد بینارشته‌ای کتاب حاضر، به منظور گشایشی تحلیلی، به روی داده‌های تاریخی، درصدد بازخوانی ظرفیت‌های مقدماتی عصر صفویه، در تأسیس نسبی برخی از استلزامات یک ساحت تمدنی، از منظری جامعه‌شناختی است. ظرفیت‌هایی که از طریق ایجاد دیپلماسی داخلی و خارجی، تحول در ساختار طبقاتی، الزامات نهادی علم، سیستم آموزش دوسطحی و آینده‌گرایی و مسئولیت‌گرایی مستتر در مهدویت و عاشورا، متضمن ترازی از توسعه متوازن، در چند عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گردیده و این توازن، مقدرات تمدنی را تا حدودی رقم زده است. هرچند که صفویه، در توسعه متوزان و در نتیجه، زمینه‌سازی‌های تمدنی، وضعیتی مقدماتی داشته و با افول کفایت در عملکرد خود، به تدریج، فرض تمدنی را در افق خود، بی‌فروغ نموده است، اما تجربه نسبتاً موفق در توسعه متوازن، به‌عنوان دریچه‌ای رو به تمدن، دست‌کم تا مقاطعی از صفویه، می‌تواند کاربستی برای عبور از توسعه نامتوازن باشد. تا افزون بر توسعه نظامی-دفاعی، حوزه سیاست‌گذاری را از توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به‌عنوان یک ضرورت حتمی، متأثر سازد. همراهان باشید 🟠 @research_hu
📣 🔰 چهارمین نشست علمی با عنوان «فلسفه زمانه‌اندیش» از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی برگزار می‌شود 📆 زمان: پنج‌شنبه ۲۴ آبان ⏰ ساعت: ۸ الی ۱۱:۳۰ 🕌 مکان: بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی، تالار شیخ طوسی ✍🏻 ثبت نام از طریق: 🌐 @meysammmc بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی https://eitaa.com/IslamicResarchFundation پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🔰 @rihu_ac_ir
از سری پیش‌نشست‌های همایش ملی الگوی حکمرانی تمدنی علم و فناوری؛ 💢نشست «نقش شاخص‌های ارزیابی در حکمرانی علم و فناوری در ایران» برگزار می‌شود   🔹نشست «نقش شاخص‌های ارزیابی در حکمرانی علم و فناوری در ایران» از سری پیش‌نشست‌های همایش ملی الگوی حکمرانی تمدنی علم و فناوری به میزبانی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود. ادامه مطلب را اینجا بخوانید: 👇👇 https://www.msrt.ir/fa/news/88821 ♻️ با ما همراه باشید http://eitaa.com/msrt_ir 🆔@msrt_iri
🌸 🔸اینجا کتابخانه ماست یکی از بهترین کتابخانه های تخصصی علوم انسانی در کشور 🔸 اما با همه امکانات و زیبایی و دلنشینی اش، حال خوبش را مدیون کتابداران دوره های مختلف است که با خوشرویی دستان ما را در دست می گذارند تا ما را به مسیر رهنمون شود. 🌸🍀مبارکتان باشد 🍀🌸 روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه @Rihu_ac_ir
📌 بروشور مأموریت‌گرایی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی 🗓️ سال انتشار ( ۱۴۰۳) ⭕ بخش ۲ 🔗 لینک صفحه اصلی سامانه ساجد: https://sajed.msrt.ir 💢 آدرس دانلود فایل pdf بروشور در سامانه ساجد: https://sajed.msrt.ir/report/index ♻️ لینک گروه در بله: ble.ir/join/YTM0MTc0OD 🔵 لینک کانال در ایتا: @industry_msrt
🔵به زودی منتشر می‌شود: کتاب «مبانی بازاریابی خیرخواهانه با نگاهی به تجربه بومی و رویکرد اسلامی» اثر دکتر مرتضی سلطانی، دکتر اسدالله کردنائیج و دکتر حمید ایوبی یزدی از مجموعه آثار گروه مدیریت پژوهشکده علوم اجتماعی به زودی توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود. چکیده: ازاریابی خیرخواهانه یک راهبرد جهت همسو نمودن منافع کسب و کاری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست. بر این اساس، شرکت با اختصاص بخشی از عایدی فروش به یک مساله اجتماعی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم - از طریق یک سازمان غیرانتفاعی - تغییری در رفتار مشتریان ایجاد می‌کند. این راهبرد در نهایت می‌تواند یک موقعیت برد – برد - برد را برای شرکت، مشتری و مساله اجتماعی ایجاد کند. اگرچه اين راهبرد در سال‌های اخیر توجه بسياري از مدیران و متخصصین بازاریابی را به خود جلب نموده، با این حال، کاربست آن دارای ظرافت‌هایی می‌باشد؛ استفاده صحیح از روش‌های بازاریابی خیرخواهانه می‌تواند باعث تعالی شركت و جامعه گردد و عدم توجه به اصول آن می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را برای شركت و دیگر ذینفعان ایجاد نماید. همچنین قرابت اصول بازاریابی خیرخواهانه با آموزه‌های اسلامی می‌تواند فصل جدیدی از ترکیب مفاهیم اسلامی و بازاریابی با تاكيد بر اصول نوع دوستی، خیرخواهی و انفاق را به همراه داشته باشد که همسو با تامین نيازهاي مختلف مشتريان باعث نيل به اهداف شرکت و تعالي جامعه شود. همراهمان باشید 🔵 @research_hu
🟡 به زودی منتشر می‌شود: کتاب «مدیریت رفتار سازمانی» اثر دکتر علی فرهی از مجموعه آثار گروه مدیریت پژوهشکده علوم اجتماعی به زودی توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود. چکیده: عموماً فصول کتاب به مباحث رفتاری فردی می‌پردازد. این رفتارها بذر انواع مراوده و تعاملات ما با فرد، با دیگران و در سازمان است. خودآگاهی، ادراک، تصویرسازی ذهنی از فرد، یادگیری، انگیزش و بسیاری از مباحث نوظهور، مثل نظریه انتخاب و تلنگر، از جمله موضوعاتی است که بنیان‌های رفتار سازمانی را شکل می‌دهند که در این کتاب در حد وسع به آنها پرداخته شده است. بی‌شک ارائه کار با کیفیت بالا و مؤثر در هر سازمانی در گرو هماهنگی و کنار آمدن خوب کارکنان با مدیران و مسئولان است و این مهم با اعمال رهبری حاصل می‌شود، یعنی افراد را به کمک ارائه نمونه عملی و انگیزش برای رسیدن به یک هدف مشترک ارزشمند، دورهم جمع و کاری می‌کند تا با خشنودی و رضایتمندی با یکدیگر کارکنند. فرهنگ سازمانی و رهبری دو روی یک سکه هستند که دو فصل از این کتاب به آنها اختصاص یافته است. همراهمان باشید 🟡 @research_hu