eitaa logo
🌹 رساله تمام مراجع🌹
5.8هزار دنبال‌کننده
31.3هزار عکس
10.6هزار ویدیو
119 فایل
#تــــــــــــــــوجه👇👇👇 📚 کتاب هایی که قبل ازمرگ باید بخوانیم...👇✅ https://eitaa.com/joinchat/2373517458Cb099503ae7 مدیر @Hossein_Hajivand تبلیغات👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2953183246Ce6d64e22a6
مشاهده در ایتا
دانلود
🗨 ذکر عظیم مشکل گشا رسول اکرم (ص) می فرمایند : هر کس مشکلی داشته باشد صد مرتبه بگوید : اَللّهم انّی اَسأَلُک خیـَرَةً فیها عافیـۀٌ و عافیـۀٌ فیها خیـَرَةٌ اگر آسمان بر زمین ساقط شود، باز هم مشکل او را خداوند حل خواهد نمود 📚کلم الطیب، ص 26
حفظ از ✨ 👈 اگر کسی از حیوانات درنده یا از ظالمی ترسد چون به رختخواب رود این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند مال و نفس و فرزندان او از شر ایشان ایمن باشند آیات ۵۶ و ۵۷ سوره هود : 🌺✨ إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّهِ رَبِّي وَرَبِّكُم مَّا مِن دَآبَّةٍ إِلاَّ هُوَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا إِنَّ رَبِّي عَلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقَدْ أَبْلَغْتُكُم مَّا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَيْكُمْ وَيَسْتَخْلِفُ رَبِّي قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَيْئًا إِنَّ رَبِّي عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ حَفِيظ ✨🌺ٌ 📚خواص آیات قرآن کریم ص ۹۰ و ۹۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 نماز حاجت مجرب برای شغل، ازدواج و خانه‌دار شدن 👤حجت‌الاسلام رفیعی
❤️امیرالمؤمنین علیه السّلام: ♥️روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.♥️ 📒غرر الحكم، ص 417، ح 80
⁉️ شک در انجام سجده 🔶 س: اگر نمازگزار، قبل از برخاستن براى ركعت دوم و چهارم يا در حال برخاستن (پیش از ایستادن کامل) یا قبل از شروع تشهد در رکعت دوم یا رکعت آخر، شک كند يک سجده به جا آورده يا دو سجده، چه وظیفه‌ای دارد؟ ✅ ج: باید یک سجده دیگر به جا آورد. 🔍 منبع : KHAMENEI.IR
⁉️معنای قطع و صله رحم 🔶 س : مراد از رحم، که قطع صله با آن ها جائز نیست، چه کسانی هستند ؟   ✅ج: مقصود از ارحام، خویشاوندان نَسَبی هستند مشروط به این که آن قدر نسب دور نباشد که عرفاً از ارحام شمرده نشوند. و بطور کلی ‌قطع ارحام حرام است ولی صله‌ی رحم منحصر در دید و بازدید نیست بلکه از طرق دیگر مانند تلفن، نامه و امثال آن نیز محقّق می‌شود. 🔍 منبع : leader.ir
✧✾═══✾✰✾═══✾✧ 🗨 برای و یا ، صبح جمعه ، وضو بگیرد و سپس هفت بار آیه صدویازده سوره مبارکه توبہ ✨وَ مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ را بر ظرفی از آب پاک بخواند و آن آب را در ملک یا منزل بپاشد . به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ملکش به فروش میرود. این دعا بسیار مجرب است. 📚دعاهای مجرب
8.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫 💠انواع کفارات نسبت به روزه 🎙بازنشر؛ حجت الاسلام خادم الخمسه 🌙
امیرالمؤمنین عليه السلام: سبب زياد شدن نعمت، شكرگزارى است سَبَبُ المَزِيدِ الشُّكرُ غررالحكم حدیث 5544
🌺فواید گوش كردن به اذان🌺 ✅شنیدن اذان انسان را از اهل آسمان قرار میدهد . پیامبر اكرم (ص) میفرماید : همانا اهل آسمان از اهل زمین چیزى نمیشنوند مگر اذان شنیدنِ اذان اخلاق را نیكو میکند . امام على (ع) میفرماید : كسى كه اخلاقش بد است در گوش او اذان بگویید شنیدن اذان انسان را سعادتمند میكند . پیامبر اكرم (ص) میفرماید : كسى كه صداى اذان را بشنود و به آن روى آورد ، نزد خداوند از سعادتمندان است شنیدن اذان سبب دورى شیطان میشود . رسول اكرم (ص) میفرماید : شیطان وقتى نداى اذان را میشنود فرار میکند امام باقر (ع) فرمود : رسول خدا (ص) هنگامي که اذان موذّن را ميشنيد ، آنچه را موذّن ميگفت تکرار ميکرد 📚میزان‌الحكمه‌ج۱،ص۸۲،وج۱ص۸۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
📚 خجالت از غسل سوال: كسى كه توی شب‌های ماه رمضان جُنُب شده و به‌خاطر خجالت‌کشیدن یا چیز دیگه‌ای، تا نزديک اذان صبح غسل نکرده تا وقت تنگ شده و بعد تيمم بدل از غسل كرده، روزه‌ش درسته؟جواب: آیات عظام ، ، و : اگرچه به‌خاطر اینکه عمداً غسل رو عقب انداخته، گناه کرده؛ اما اگه قبل از اذان صبح تيمم كنه، روزه‌ش درسته. 🔹 آيت‌الله : چنین کسی به‌خاطر اینکه عمداً غسل رو عقب انداخته، گناه کرده. در این شرایط، بنابر احتیاط واجب، باید قبل از اذان صبح تيمم كنه، روزه‌ش رو بگیره و بعداً هم یک روزه به جای اون روزهٔ قضا بگیره. 📌نکته: «وقت تنگ شده»، یعنی از نظر زمانی دیگه فرصت کافی برای غسل‌کردن وجود نداره. 📌نکته: احتیاط واجب، یعنی توی این مسئله می‌تونیم به نظر مرجع اعلم بعد از مرجع خودمون عمل کنیم که فتوای قطعی داره. 📌نکته: جنابت، یعنی حالتی که بعد از رابطه جنسی یا خارج‌شدن آب منی برای انسان به‌وجود می‌آد. بعد از جنب‌شدن، باید حتماً غسل جنابت کرد. 🏷 پی‌نوشت: توضيح‌المسائل مراجع، م۱۶۲۱؛ مكارم، توضيح‌المسائل، م۱۳۷۱؛ نورى، توضيح‌المسائل، م۱۶۱۸؛ وحيد، توضيح‌المسائل، م۱۶۲۹.