📚 قوت غالب در فطریه
💠 سؤال: کسی که در طول سال، بیشتر برنج استفاده می کند تا نان، آیا باید سه کیلو برنج یا مبلغ آن را برای فطریه بدهد؟
✅ جواب: فطریه اگر از گندم، جو، خرما، برنج و مانند اینها یا پول هر کدام داده شود، کفایت می کند و منحصر به قوت غالب شخص نیست.
#احکام_فطریه
#قوت_غالب
هدایت شده از حتما ببینید👇
🔴 خبر فوری: سازمان بهداشت جهانی:
🚫🚫به هیچ عنوان جراحی نکنید🚫🚫
امواج فراصوت راه درمان خارق العاده برای مفاصل
که خوشبختانه این شرکت آلمانی برای درد زانو،کمر، گردن تولید کرده
📲 برای دریافت مشاوره کاملا رایگان از متخصصین روی لینک مخصوص کلیک کنید و شماره خود را وارد کنید 👇
درمان قطعی زانو درد👇
B2n.ir/Zw120hebsbdbs
درمان قطعی کمر درد👇
B2n.ir/Kw120fsgsxgbs
درمان قطعی گردن درد👇
B2n.ir/Gw120bsvxgsbs
هدایت شده از تبلیغات عجایب
تحقیقات نشان داده است که ۹۰ درصد افرادی که از رنگ مو استفاده میکنند دچار سفیدی مو میشوند👩🏻🦳👨🏿🦳
آیا راهکاری هست ؟؟😴
تیم بزرگی از متخصصین طب سنتی روشی را برای درمان این موضوع کشف کردند ، که بالای ۹۸ درصد رضایتمندی داشته .
👇راهکار 👇
https://1ta100.ir/qu-ads/629
https://1ta100.ir/qu-ads/629
13.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اسراییل چطور نابود میشه؟
👤استاد#رائفی_پور
#فلسطین
16.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از تبلیغات عجایب
یکی از دوستان بهم گفت از وقتی که شروع کردم همسرم و بچه هام را جادوی سفید می کنم، اخلاقشون بطور کل با من عوض شده و دیگه جنگ و دعوا تو خونه نداریم، زندگی پر از عشق شده و منم بهش گفتم خواهر من این جادو جنبل ها خلاف دین اسلام و سفارش خدا هستند و بپرهیز و توبه کن😳 دوستم خنده ای کرد و گفت منظور از جادوی سفید، سِحر و جادو نیست و اگر یاد بگیری خودت با عقل و فهم خودت می فهمی که نه تنها گناه نیست بلکه خودش نوعی عبادت محسوب میشه و گفتم خوب حالا این تکنیک جادو سفیدت را بهم یاد بده و ایشون گفت این تکنیک را با کلی تکنیک معنوی و مذهبی دیگه در قالب یک دوره رایگان در ایتا بهت می دهم که بری یک عمر دعام کنی و به همه هم لینکش را بده تا حسابی خیر ببینی
این دوره عالی در کانال زیر پین شده و فعلا رایگان است:
👇💯
https://eitaa.com/joinchat/2672164875Cf611755acc
انسان شناسی ۳۳۵.mp3
11.19M
#استاد_شجاعی | #استاد_انصاریان
✘ چرا آدما اینقدر باهم فرق میکنند!
بعضیا اونقدر مهربون و نرمند که آدم در کنارشون همیشه احساس امنیت میکنه،
و بعضیا اونقدر تیزند که وقتی ساکت هم هستند بازم آدم کنارشون امنیت نداره و احساس گزش و دریدن میکنه؟
هدایت شده از تبلیغات گسترده منتخب | آموزش تبلیغ
نان تُست پاک کن شد 😳😍
فشنگ اسلحه خودکار شد 😬
این کانال بزرگترین و با سابقه ترین فانتزی فروشی ایتاست
روز دانش آموز تا شب هدیه داره براتون😉
برای همه لوازم کاربردی یک دانش آموز بهترینش رو داره 💐
فروش عمده انجام میده در کنارش فروش تکی هم داره به قیمت عمده🥰👇
https://eitaa.com/joinchat/1135018178C969fb7b33d
مناسب برای هدیه توسط معلم یا والدین 😇
هدایت شده از تبلیغات عجایب
🀄️فال کامل سال تولد🀄️
🎴مرگ،ازدواج،کار،آینده،ثروت و ...
☑️روی سال تولدت بزن
تا ببینی چه سرنوشتی برات رقم خورده😱👇
1345 1346 1347 1348
1349 1350 1351 1352
1353 1354 1355 1356
1357 1358 1359 1360
1361 1362 1363 1364
1365 1366 1367 1368
1369 1370 1371 1372
1373 1374 1375 1376
1377 1378 1379 1380
1381 1382 1383 1384
🎭سال تولدت رولمس کن و #سرنوشت روببين
💌 #کــلامشهـــید
🌷 شهید همت:
🌿 وجدان خود را قاضی کنید، ببینید آن وظیفهای که بر عهدهی شما بوده انجام دادهاید یا نه!
🔴 شیوه عاشقی خدا
بِسْم اللهِ الْرَّحْمنِ الرحیم
شیخ رجبعلی خیاط برای احسان به خلق نقش ویژهای در ایجاد انس به خدا و محبت به او قائل بود. وی معتقد بود که راه محبت خدا، محبت به خلق خداوند و خدمت به مردم، بخصوص انسانهای مستضعف و گرفتار است.
در حدیث است که رسول خدا (ص) فرمودند: مردم خانواده خدا هستند، محبوبترین مردم نزد خدا کسی است که برای خانواده خود سودمند باشد و خانوادهای را شاد کند.
📚کافی، ج ۲، ص ۱۶۴
یکی از شاگردان شیخ میگوید: با معرفی جناب شیخ، مدتها به خدمت آیتالله کوهستانی به نکا میرفتم. تا اینکه یک روز صبح که برای رفتن به نکا به گاراژ رفتم جناب شیخ را دیدم فرمودند: کجا می روی؟
عرض کردم به نکا نزد آیتالله کوهستانی. فرمودند: شیوه ایشان زاهدی است بیا برویم تا من روش عاشقی خدا را یادت دهم. بعد دست مرا گرفت و به خیابانی برد. در جنوب خیابان در کوچهای، در منزلی را زد، دخمهای نمایان شد که تعدادی بچه و بزرگ و فقیر و بیچاره در آن جا بودند. جناب شیخ به آنها اشاره کرد و فرمود: رسیدگی به این بیچارهها انسان را عاشق خدا میکند. درس تو این است.
نزد آیتالله کوهستانی درس زاهدی بود و حالا این درس عاشقی است.
📚منبع: کیمیای محبت، محمدی ری شهری، ص ۱۷۲و١٧٣