🚨اطلاع رسانی
🔵 رویداد آموزشی "آرمان ما"
رویداد بصورت مجازی و در قالب کلاس های آفلاین و آنلاین
🔴 شرکت در دوره با کد زیر برای شما رایگان خواهد بود
👇کد معرف جهت ثبت نام
B503🔹 کلاس ها در دو بخش عمومی و تخصصی تعبیه شده که برای هر فرد علاوه بر شرکت در بخش عمومی امکان شرکت در ۲ پنل تخصصی وجود خواهد داشت. 🟦 پنلهای تخصصی شامل: 🔹 جریانشناسی مقاومت 🔹 دین و رسانه 🔹 تولید پادکست 🔹 شبکهسازی 🔹 هوش مصنوعی 🔹 بازی سازی 🔹 سواد فضای مجازی 🔹 شبکههای اجتماعی 🔹 زیست دیجیتال بانوان 🔹 تولیدات تصویری 🔹 خبر و خبرنگاری 🔹 اوسینت 🟦 مباحث عمومی شامل: 🔹 عزت تمدن ساز انقلاب اسلامی 🔹 قدرت تمدن ساز انقلاب اسلامی 🔹 حکمت تمدن ساز انقلاب اسلامی 📆 زمان برگزاری: ۶ الی ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ 🔹 مهلت ثبتنام: ۱۸تیر الی ۵ مرداد 📄 با ارائه گواهی معتبر 🔻 ثبتنام از طریق لینک زیر http://jaryan.app
هر اتفاقی افتاد به واکنشت فکر کن! این اتفاق - هرچند تلخ - موضوعیه که بتونی ازش یه داستان در بیاری برای نوشتن در تاریخ یا تعریف کردن در یک شب و گعدهی دوستانهی پر از خنده!
#نویسندگی
@ir_tavabin
🔶🔸 محفل روایت
🔶 دورهمی اهالی روایت
🔸 نشست دوم
🔹 موضوع این هفته:
🔷 تاریخ شفاهی علوم انسانی
🔷 با ارائهی: یاسر عسگری
🔹 مدیر سابق انتشارات راهیار
پژوهشگر تاریخ معاصر
فعال فرهنگی
🗓 شنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
ساعت ۱۷
🏢 حوزه هنری استان قم
طبقه ۴، سالن آسمان
📍 موقعیت حوزه هنری:
⬅️ مسیر اول: خیابان انقلاب،
انتهای کوچه ۱۷، پلاک ۱۵۹
⬅️ مسیر دوم: میدان معلم،
انتهای کوچه معلم غربی ۱
⬅️ مسیریابی در نشان
@artghom_ir
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 ادبیات پایداری قم
🔗 ایتا
🔻 حوزه هنری استان قم
🔗 وبسایت | ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام
داغ ابراهیم بر دل ماند و اسماعیل رفت...
یک خبر تسکین این درد است: "اسرائیل رفت!"
#اسماعیل_هنیه
🖋 مسابقه روایـتنویسی با موضوع:
🇵🇸 «فلسطیـــــــــن و اربعیــــــــــن» 🎒
🆔 ارســال روایــتها:
@rewayatnevis
🎁 جوایز:
🥇 نفر اول: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومـان
🥈 نفر دوم: ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومـان
🥉 نفر سـوم: ۵۰۰,۰۰۰ تومـان
🔹 مهلت ارسال آثار: ۹ شهـریـــور
🗞 انتشار آثار: ۱۰ الی ۱۶ شهـریور
🔸 اعـــلام نتــایـــــج: ۱۷ شهـریـــــور
اطلاعات تکمیلی در کانال روایت قم:
@revayat_qom
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 ادبـیـــــات پــایــــــداری قــــم
🔗 ایتا
🔻 حـوزه هنــری اسـتــان قـــم
🔗 وبسایت | ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام
🏴 امروز پرچم نام و پیام حسین بن علی(ع) در بلندترین نقطه از تاریخ بشریت به اهتزاز درآمده، ما نزدیک قلهایم،
باید گامهایمان را بلندتر برداریم و صداهایمان را رساتر کنیم.
ما با #روایت_حقیقت و #تبیین، غرب و غربگرایان را ناامید خواهیم کرد.
اربعین بزرگترین نماد و فرصت #تبیین است.
✍ روایت میکنیم از:
🔹همراهی با پویش "کربلا، طریقالقدس" و همراه شدن بقیه زائرین با این پویش
🔸قصه دعوت به سفر اربعین و راهی شدن در سفر
🔹سختیهای شیرین مسیر پیادهروی اربعین
🔸خدمت به زائرین
🔹جاماندن از سفر و راوی شدن
📲 روایتهای خود را در قالب عکس و متن تا تاریخ ۱۴ شهريور برای ما ارسال کنید.
◀️ به آیدی @z_arab64
در پیامرسان بله و یا ایتا
#سوگواره_سفیران_حسینی
#مسابقه
#دورهمگرام
#با_اربعین_تا_ظهور
🌀 دورهمگرام (شبکه زنان روایتگر)؛
فرصتی برای ثبت لحظات گوارای زندگی🌱
📲 دورهمگرام در ایتا | بله | دیگرپیامرسانها
🔰 دومین دوره جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد در استان قم برگزار میشود
🔻 عرصه هنری: موشنگرافی، پوستر، مستند، فیلمکوتاه، نماهنگ و ...
🔻 عرصه ادبی: داستان، شعر، خاطره و دلنوشته، تجربهنگاری و...
🔻 عرصه خبری: خبر، مصاحبه، گزارش ویدئویی
🔻 بخش ویژه: هوش مصنوعی، دانشآموزی و پژوهش و مقاله مسئلهمحور
📥 نحوه ثبتنام:
🌐 REVAYATEJAHAD.IR
⏳ مهلت ارسال آثار: ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳
📍 برای اطلاعات بیشتر جشنواره روایت جهاد:👇
🆔 https://eitaa.com/revayatejahadi
اگر داستایوفسکی صرفاً ماجرای یک جنایت را نوشته بود از نیل به هدف اصلی یعنی حفظ بیشترین دخالت خواننده در ماجرا، عاجز میماند. او قادر نمیبود تا خواننده را تکان دهد، روحش را بسوزاند و وادارش سازد تا به درون خویشتن نظر افکند، بلکه برعکس تصور رضایتمندانهاش را دایر بر اینکه انسان در کردههای دیگران مسوولیتی ندارد، استحکام میبخشید. اما داستایوفسکی «لالاییخوان خوبی نبود». او برای خواباندن خود و خوانندهاش تسکین دهنده خوبی نبود.
به نظر میرسد که داستایوفسکی به خواننده میگوید: «این ماجرا درباره تو نیز صدق میکند. اگر هدفهای شیطنتباری داری که در لفافهای از خودفریبی در درون تو پنهان است، اگر از اینکه هویت تو با چنین هدفهایی مشخص گردد احساس اشمئزاز میکنی، این ماجرا درباره تو نیز صدق میکند.»
بخشی از بازخوانی داستایوفسکی بر اساس نقد جنایت و مکافات نوشته ی.کاریاکین
داستانی که چیزی را در اعماق انسان تکان ندهد، روح را نسوزاند و انسان را وادار به واکاوی درون نکند به چه میارزد؟
برخی نویسندهها ترجیح میدهند لالاییخوان خوبی باشند، چون میدانند که بیدار کردن وجدانها خوشایند هر مخاطبی نیست.
زمانی که خوشایند مخاطب معیار باشد نه نیاز او، سقوط یک نویسنده آغاز میشود؛ چراکه ترجیح میدهد با تنزل سلیقه مخاطب، او نیز تنزل کند تا مخاطب را از دست ندهد.
نویسندهای که تاکنون زمزمههای وجدانش را نشنیده است، احساساتش از لذتی زودگذر سرچشمه میگیرد، لذتی که به تعبیر تولستوی چیزی کهنهتر، مبتذلتر و پیش پا افتادهتر از آن نیست.
چنین نویسندهای نمیتواند نیاز روحی مخاطب را درک کند و مجبور است برای جذب مخاطب دست و پا بزند و از لذتهای او، سو استفاده کند.
اما اگر نیاز معیار باشد، مخاطب به لذتی عمیقتر میرسد؛ لذت ناشی از فهمیدن نیاز.
چنین مخاطبی با اتمام داستان، تشنهتر میشود و برای فرو نشاندن این تشنگی در اعماق وجود خود، به دنبال چشمهای میگردد.
رسیدن یا نرسیدن به این چشمه اهمیتی برای نویسنده ندارد. وظیفه هنرمند ایجاد این تشنگیست و این مخاطب است که برای سیراب شدن باید به سوی وجدانش حرکت کند.
این سیر درونی، ردپایی در روح میگذارد که تا ابد ماندگار است.
و شاید راز ماندگاری آثار داستایوفسکی، تولستوی، هوگو و دیکنز در همین ردپاییست که در روح بشریت گذاشتهاند؛ هرچند که هنوز انسانها به آن سرچشمه نرسیدهاند.
هدایت شده از روایت حُرّه عین
سلام
📚 چند تا کتاب در حد نو دارید که ندادید کسی بخونه؟
همون کتاب میتونه براتون صدقه جاریه بشه!
توی قفسه کتابهای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها باشه و مهمانهای خانم بخونن.
🎁 اگر خواستید خود کتاب رو اهدا کنید برای ارسال آدرس پستی به این شناسه پیام بدید:@horre_ataei
برای کمک مالی خرید کتاب هم میتونید به همون شناسه بالا پیام بدید. راستی اگر از دوستانتون کسی در انتشارات و پخش کتاب کار میکنه یا نویسنده صاحب کتابه، معرفی بفرمایید لطفاً.
📜ماجرای «کتابخانه ویژه»
حرم خانم رو از اینجا بخونید.
📚@by_horre
هدایت شده از مجله هفده دی
💠فصلنامه هفده دی، فصلنامه اختصاصی روایت روزگار انسان مونث مسلمان رسماً آغاز به کار کرد...
📚@mag_17dey