memories.
تقدیمی هاتان .
ببخشید بابت تاخیر و امیدوارم خوشتون بیاد و اگر مشکلی بود : @Moonsson17
بابت خطم هم ببخشید از این تقدیمی یاد گرفتم وقتی خوشنویس نیستم الکی نگم با
خط خوش🙏🏻