💢🔰📚
آثار مرتبط با موضوع «تابعیت در حقوق ایران» رونمایی و معرفی شدند
آثار مرتبط با موضوع «تابعیت در حقوق ایران» در دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی و توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دانش پژوه، استاد گروه حقوق و فقه اجتماعی معرفی شدند.
🔰مشروح #خبر:
https://rihu.ac.ir/fa/news/38015
---------------
🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:
https://eitaa.com/rihu_ac_ir
💢🔰
مراسم بزرگداشت روز «روانشناس و مشاور» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز «روانشناس و مشاور» با حضور اساتید، دانشجویان و فعالان عرصه روانشناسی، عصر روز دهم اردیبهشتماه از سوی مرکز مشاوره خانواده با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.
🔰مشروح #خبر:
https://rihu.ac.ir/fa/news/38016
➕گزارش تصویری
---------------
🔻مرکز مشاوره خانواده:
https://eitaa.com/khanevadeclinic
🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:
https://eitaa.com/rihu_ac_ir
هدایت شده از کتابنما (پژوهشگاه حوزه و دانشگاه)
♦️📣 *تازههای نشر الکترونیک*
📚نسخه الکترونیک کتاب « *روانشناسی تحول دینداری* » منتشر شد.
🖌مؤلف: دکتر *محمود نوذری* (دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه)
📝 *چکیده کتاب* :
نظریهپردازان حوزه تحول دینداری، تغییر و ثبات در دینداری را در طول زندگی مطالعه و عوامل و فرایندهای روانشناختی بنیادینی را که درپشت پرده تغییرات محسوس و مشهود وجود دارد، تبیین میکنند. کتاب پیشرو بهمنزله مقدمهای برای بومی- اسلامی اندیشی در این حوزه، درقالب پنج بخش و سیزده فصل، پنج جریان نظریهپردازی را گزارش، نقد و در خاتمه پیشنهادهایی برای تولید دانش بومی و اسلامی ارائه میکند. بخش اول کتاب، به گزارش و نقد رویکرد شناختی – ساختاری تحول دینداری اختصاص یافته و نظریههای گلدمن، الکایند، فولر و اسر وگماندر آورده شده است. بخش دوم به گزارش و نقد رویکرد احساسی و انگیزشی تحول دینداری و بخش سوم، به گزارش و نقد مطالعات اجتماعی تحول دینداری میپردازد. در بخش چهارم، به بررسی تجارب عالمان و معتقدان مسیحی در مسیحیسازی نظریههای تحول دینداری و نقد آنها پرداخته شده است. بخش پنجم به بررسی وضعیت پژوهش و نظریهپردازی در ایران و نقد آنها میپردازد.
💢💥عرضه در نرمافزار کتابخوان سمتا:
📕https://samta.samt.ac.ir/product/17368/روان-شناسی-تحول-دینداری
---------------
🔻کتاب نما:
https://eitaa.com/ketabnama_rihu
🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا:
https://eitaa.com/rihu_ac_ir
هدایت شده از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
🔰 روز علم و عمل
🔸معلّم، مظهر علم است؛کارگر، مظهر عمل است. بنابراین، روز معلّم و روز کارگر، یعنی روز علم و عمل. قوام جامعه هم، به علم و عمل است. اگر ما بتوانیم در میان خودمان، این دو رکن - یعنی علم و عمل، تعلیم و تربیت و کار وابتکار - را توسعه دهیم و در این دو زمینه، پیشرفتی محسوس در کشور به وجود آوریم - که بحمداللَّه امروز تا حدود زیادی هم شده است - حرکت کشور به سمت هدفها سریع خواهد شد، مشکلات برطرف خواهد گردید و آن چیزی که انقلاب عظیم ما برای ایران اسلامی ترسیم کرده است، نزدیک خواهد شد.
🔸 لذا این دو رکن، مهم است. کسانی که نماینده این دو رکن هستند - یعنی جامعه معلم کشور و مجموعه تعلیم و تربیت از یک طرف، و جامعه کارگری کشور و مجموعه مربوط به کار و ابتکار و تولید و حرکت صنعتی و کشاورزی و غیره از جانب دیگر - برای کشور بسیار حائز اهمیتند.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارگران و معلمان؛ ۱۳۷۶/۰۲/۱۰
#روز_معلم
#روز_کارگر
#مناسبتی
___________________
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
@rihu_ac_ir