eitaa logo
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
3.3هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
109 ویدیو
49 فایل
کانال های ارتباطی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سایت http://www.rihu.ac.ir ایتا https://eitaa.com/rihu_ac_ir بله https://ble.ir/rihu_ac_ir روبیکا https://rubika.ir/rihu_ac_ir ارتباط و تبادل @salimi7070
مشاهده در ایتا
دانلود
💢🔰📚 آثار مرتبط با موضوع «تابعیت در حقوق ایران» رونمایی و معرفی شدند آثار مرتبط با موضوع «تابعیت در حقوق ایران» در دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی و توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دانش پژوه، استاد گروه حقوق و فقه اجتماعی معرفی شدند. 🔰مشروح : https://rihu.ac.ir/fa/news/38015 --------------- 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: https://eitaa.com/rihu_ac_ir
💢🔰 مراسم بزرگداشت روز «روانشناس و مشاور» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد مراسم بزرگداشت روز «روانشناس و مشاور» با حضور اساتید، دانشجویان و فعالان عرصه روانشناسی، عصر روز دهم اردیبهشت‌ماه از سوی مرکز مشاوره خانواده با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد. 🔰مشروح : https://rihu.ac.ir/fa/news/38016 ➕گزارش تصویری --------------- 🔻مرکز مشاوره خانواده: https://eitaa.com/khanevadeclinic 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: https://eitaa.com/rihu_ac_ir
♦️📣 *تازه‌های نشر الکترونیک* 📚نسخه الکترونیک کتاب « *روانشناسی تحول دینداری* » منتشر شد. 🖌مؤلف: دکتر *محمود نوذری* (دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) 📝 *چکیده کتاب* : نظریه‌پردازان حوزه تحول دینداری، تغییر و ثبات در دینداری را در طول زندگی مطالعه و عوامل و فرایند‌های روان‌شناختی بنیادینی را که درپشت پرده تغییرات محسوس و مشهود وجود دارد، تبیین می‌کنند. کتاب پیش‌رو به‌منزله مقدمه‌ای برای بومی- اسلامی­ اندیشی در این حوزه، درقالب پنج بخش و سیزده فصل، پنج جریان نظریه‌پردازی را گزارش، نقد و در خاتمه پیشنهادهایی برای تولید دانش بومی و اسلامی ارائه می‌کند. بخش اول کتاب، به گزارش و نقد رویکرد شناختی – ساختاری تحول دینداری اختصاص یافته و نظریه‌های گلدمن، الکایند، فولر و اسر وگماندر آورده شده است. بخش دوم به گزارش و نقد رویکرد احساسی و انگیزشی تحول دینداری و بخش سوم، به گزارش و نقد مطالعات اجتماعی تحول دینداری می‌پردازد. در بخش چهارم، به بررسی تجارب عالمان و معتقدان مسیحی در مسیحی‌سازی نظریه‌های تحول دینداری و نقد آنها پرداخته شده است. بخش پنجم به بررسی وضعیت پژوهش و نظریه‌پردازی در ایران و نقد آنها می‌پردازد. 💢💥عرضه در نرم‌افزار کتابخوان سمتا: 📕https://samta.samt.ac.ir/product/17368/روان-شناسی-تحول-دینداری --------------- 🔻کتاب نما: https://eitaa.com/ketabnama_rihu 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا: https://eitaa.com/rihu_ac_ir
🔰 روز علم و عمل 🔸معلّم، مظهر علم است؛کارگر، مظهر عمل است. بنابراین، روز معلّم و روز کارگر، یعنی روز علم و عمل. قوام جامعه هم، به علم و عمل است. اگر ما بتوانیم در میان خودمان، این دو رکن - یعنی علم و عمل، تعلیم و تربیت و کار وابتکار - را توسعه دهیم و در این دو زمینه، پیشرفتی محسوس در کشور به وجود آوریم - که بحمداللَّه امروز تا حدود زیادی هم شده است - حرکت کشور به سمت هدفها سریع خواهد شد، مشکلات برطرف خواهد گردید و آن چیزی که انقلاب عظیم ما برای ایران اسلامی ترسیم کرده است، نزدیک خواهد شد. 🔸 لذا این دو رکن، مهم است. کسانی که نماینده این دو رکن هستند - یعنی جامعه معلم کشور و مجموعه تعلیم و تربیت از یک طرف، و جامعه کارگری کشور و مجموعه مربوط به کار و ابتکار و تولید و حرکت صنعتی و کشاورزی و غیره از جانب دیگر - برای کشور بسیار حائز اهمیتند. بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارگران و معلمان؛ ۱۳۷۶/۰۲/۱۰ ___________________ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه @rihu_ac_ir