eitaa logo
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
3.3هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
109 ویدیو
49 فایل
کانال های ارتباطی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سایت http://www.rihu.ac.ir ایتا https://eitaa.com/rihu_ac_ir بله https://ble.ir/rihu_ac_ir روبیکا https://rubika.ir/rihu_ac_ir ارتباط و تبادل @salimi7070
مشاهده در ایتا
دانلود
💢🔰 در هم اندیشی بین المللی طوفان الاقصی و آینده فلسطین مطرح شد 🔸دکتر رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: کشتار مردم غزه نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است 🔸دکتر استاد و رئیس دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه: مهم‌ترین پیامد سیاسی طوفان الاقصی تقویت و گسترش هویت سیاسی و اجتماعی مقاومت بود 🔸دکتر حقوقدان بین‌المللی کیفری از کانادا: پایان اشغالگری مهم‌ترین راه رفع ریشه‌های بحران در سرزمین‌های اشغالی است 🔸دکتر رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی: طوفان الاقصی توجه فعالان مدنی را به سمت فلسطین جلب کرد 🔸دکتر عضو هیئت علمی دانشگاه لومز پاکستان: نادیده‌گرفتن قواعد حقوق بشری در غزه، باعث ایجاد شکافی غیرقابل ترمیم بین غرب و شرق شده است 🔸دکتر استادیار دانشگاه باقرالعلوم(ع) و معاون هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی: تأسیس رژیم صهیونیستی با قلب واقعیت‌ها، جعل تاریخ، هویت و سرزمین به وسیله جنگ ادراکی است. 🔸دکتر ، استادیار و مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: براساس آیات قرآن، وعده خداوند به بنی اسرائیل در صورت فساد نابودی است پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
رئیس دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه: در نتیجه طوفان الاقصی ،هژمونی آمریکا در سطح بین‌المللی فروپاشید. به دلیل بهره گیری از استانداردهای دوگانه شاهد افول قدرت نرم آمریکا در سطح جهانی هستیم. دکتر دهشیری در همایش طوفان الاقصی و آینده فلسطین در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین تاکید کرد طوفان الاقصی ماهیت تروریستی و آپارتایدی رژیم صهیونیستی را نشان داد و موجب شد افکار عمومی جهانی علیه این رژیم مشتعل شود. 🔰مشروح : https://rihu.ac.ir/fa/news/38162 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
🔸 معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی: دنبال آینده سازی مطلوب برای جبهه‌هایی است که می‌خواهد در آنها غلبه کند. دکتر معینی پور در همایش طوفان الاقصی و آینده فلسطین که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد تاکید کرد راهبرد اصلی جنگ ادراکی و شناختی تغییر هنجارها و رفتارهای اکثر مردم است، در این جنگ به اینکه مردم به چه فکر می‌کنند پرداخته نمی‌شود بلکه اینکه باید به چه فکر کنند و چه چیزی را باید انتخاب کنند مهم است؛ لذا جنگ شناختی دنبال آینده سازی مطلوب برای جبهه‌هایی است که می‌خواهد در آنها غلبه کند. 🔰مشروح : https://rihu.ac.ir/fa/news/38166 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
◀️در گفتگو با ایکنا تبیین شد؛ 👨‍👩‍👦چگونه می توان بین نقش مادر و پدر توازن بر قرار کرد؟ حوزه مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: فرزند از ارزشمندی دریافت می‌کند و می‌فهمد که هر چه هست، مادرش او را پذیرفته، پس ارزشمند است؛ در مقابل فرزند از توانمندی دریافت می‌کند، چون این پدر است که قانون را به می‌دهد و مادر از طریق این قانون می‌تواند قاعده در خانواده قرار دهد. 📍برای مطالعه ادامه این گفتگو به لینک زیر مراجعه کنید: https://fcc.rihu.ac.ir/fa/news/38124 ---------------------------------------------------- 🔻مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره خانواده: https://eitaa.com/khanevadeclinic 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: https://eitaa.com/rihu_ac_ir 💢🌿
نماینده وزیر علوم در کنفرانس عمومی یونسکو مطرح کرد: 💢پیشنهاد ایران به یونسکو برای تدوین برنامه راه علم به منظور گسترش دانایی در جهان 🔹معاون پژوهشی وزیر علوم در چهل و دومین اجلاس عمومی یونسکو گفت: برنامه‌ای به عنوان "راه علم" با جهت‌گیری هم‌زمان تاریخی و معاصر در فضای یونسکو تعریف شود و زمینه را برای تحقق آرمان یونسکو در راستای تبادل آزاد ایده‌ها و دانایی فراهم سازد و ایران آمادگی دارد در این امر مهم، همه ظرفیت‌های تاریخی و امروزی خود را به کار گیرد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید👇👇 http://www.msrt.ir/fa/news/80334 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
💢🔰 کرسی ترویجی 🔹بررسی منابع اختصاصی تاریخ ائمه اطهار(ع) از قرن چهارم تا دهم ارائه کننده: 🔸حجت الاسلام والمسلمین حسین مرادی نسب ، استادیارپژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ ناقدین: 🔸دکتر مصطفی صادقی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ 🔸دکتر منصور داداش نژاد، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ دبیر علمی: 🔸دکتر رسول قلیچ، پژوهشگر همکار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ 🗓 سه شنبه 23 آبانماه 1402ساعت :3012 قم، پردیسان، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🌐جلسه مجازی: https://skyroom.online/ch/rihu/meeting3 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
هدایت شده از جواد گائینی
♦️📣 *منتشر شد * 📚کتاب *روان‌شناسی شخصیت*؛ نقد و بررسی و مطابقت‌های فرهنگی به ضمیمه نظریه‌های معنوی/مذهبی 🖌مؤلفان: دکتر مسعود جان‌بزرگی، دکتر محمد زارعی توپخانه، دکتر عباسعلی هراتیان، دکتر محمدصادق شجاعی، دکتر سیدمهدی خطیب، دکتر محمود آزادی، دکتر جواد ترکاشوند و محمود اصفهانیان 💡چاپ اول / تابستان 1402 📘 قطع وزیری / 691 صفحه 💰 قیمت 414.000 تومان 🔴 لینک خرید کتاب: 📕https://rihu.ac.ir/fa/page/240 --------------- 🔻کتاب نما: https://eitaa.com/ketabnama_rihu 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا: https://eitaa.com/rihu_ac_ir
گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می کند: نشست علمی 💢مسئله فلسطین؛ ریشه های تاریخی و پیامدها سخنران: 🔸دکتر علی اصغر ستوده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه؛ دبیر علمی: 🔸دکتر خزائیلی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه؛ 🗓 چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، ساعت ۱۳ 📍 قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🌐 جلسه مجازی👇 https://skyroom.online/ch/rihu/meeting3 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
💢📚 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، و پژوهشکده تعلیم و تربیت با همکاری مدیریت امور پردیس های استان قم دانشگاه فرهنگیان برگزار می کنند: نقد کتاب🔻 📗 فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی مولفان: 🔸دکتر محمد داودی، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ 🔸دکتر حسین کارآمد، استادیار جامعه المصطفی (ص)؛ ناقدان: 🔹دکتر فاطمه وجدانی، دانشیار دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی؛ 🔹دکتر فاطمه موحدی پارسا، استادیار دانشگاه فرهنگیان استان قم؛ دبیر علمی: 🔹حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی مروجی طبسی، دانش آموخته دکتری فلسفه تعلیم وتربیت؛ 🗓 چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 10 📍 قم، پردیسان، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🌐جلسه مجازی: https://skyroom.online/ch/rihu/meeting1 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir
💢🔰 هفته و علیه السلام: الرِّجالُ أربَعَةٌ: رَجُلٌ يَعلَمُ ويَعلَمُ أنَّهُ يَعلَمُ فَذاكَ عالِمٌ فَتَعَلَّموا مِنهُ، ورَجُلٌ يَعلَمُ ولا يَعلَمُ أنَّهُ يَعلَمُ فَذاكَ نائِمٌ فَأَنبِهوهُ، ورَجُلٌ لا يَعلَمُ ويَعلَمُ أنَّهُ لا يَعلَمُ فَذاكَ جاهِلٌ فَعَلِّموهُ، ورَجُلٌ لا يَعلَمُ ولا يَعلَمُ أنَّهُ لا يَعلَمُ فَذاكَ أحمَقٌ فَاجتَنِبوهُ. مردان چهار دسته اند: مردى كه مى‌داند و مى‌داند؛ كه مى‌داند پس اين مرد، است، از او بياموزيد ؛ مردى كه مى‌داند و نمى‌داند كه مى‌داند ؛ اين شخص است ، پس بيدارش كنيد؛ مردى كه نمى‌داند و مى‌داند كه نمى‌داند؛ او است، پس تعليمش دهيد؛ مردى كه نمى‌داند و نمى‌داند كه نمى‌داند؛ او است، پس از او دورى كنيد . أخبار الحمقى والمغفّلين : ٤٦ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | عضو شوید👇 @rihu_ac_ir