eitaa logo
روح الله دشتی
592 دنبال‌کننده
319 عکس
244 ویدیو
35 فایل
کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه، کارشناس ارشد علوم سیاسی، کارشناس طب و تمدن اسلامی،مدیر خانه قرآن و عترت مهدیه،دبیر سابق تشکل حوزه انقلابی آیدی ارتباطی @dashti1359
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
✳️️⃣ ♻️حرمت "افشای اسرار حکومتی" 🌷امام خامنه‌ای: یکی از مرزهای آزادی بیان، افشای اسرار مملکتی است که این هم باز در قرآن موردی دارد که به آن اشاره یا تصریح شده و آن سوره‌ی نساء است که در باب جنگ و تحریص مردم به جهاد و مسائل گوناگون جنگ در سوره‌ی نساء مفصلاً بحث پرشور و کاملی را بیان میکند؛ بعد در باب آن کسانی که مخالف روال جامعه‌ی اسلامی هستند، میفرماید که: «و اذا جاءهم امر من الامن او الخوف اذاعوا به»؛ 🔻 خصوصیت این آدمهای ناباب به حسب این آیه و آیات این است که اگر از امن یا خوف، به هر حال اسرار مملکتی، چه اسراری که برای مردم در جای خود خبر خوش ممکن است به حساب بیاید، چه اسراری که برای مردم خبر ناخوش ممکن است به حساب بیاید، گیرشان بیاید، بدون هیچ ملاحظه‌ای، بدون رعایت هیچگونه مصلحتی، میآیند این خبر را در مقابل مردم افشا میکنند، که به حسب این آیه و در شرع مقدس، این مذموم و ممنوع است. 🔻مفسرین در ذیل این آیه میگویند مثلاً اگر خبر پیروزی برسد؛ خب، خبر پیروزی که خبر خوبی است، اما مگر هر خبر خوبی را باید آناً افشا کرد؟ نه، ممکن است افشای این خبر یک مفاسد جنبی داشته باشد. 🔻آنجائی که نیروهای ما در جبهه‌ی نبرد بر دشمن پیروز میشوند، این پیروزی را در جای خود، در وقت خود، به اندازه‌ای که هیچگونه سوء استفاده‌ای علیه مردم و علیه جنگ از او نشود، باید بیان کرد؛ والّا اگر همین خبر پیروزی هم بیملاحظه گفته بشود، ممکن است دشمن استفاده‌ی نوع دیگری از این بکند. 🔻لذا بایستی خبر را: «ولو ردّوه الی الرّسول و الی اولی الامر منهم لعلمه الّذین یستنبطونه منهم»،(۴) برگردانند به اولی الامر؛ یعنی به مسئولین. حتی خبر را هم به مسئولین برگردانند، مسئولین با ملاحظه‌ی مصالحی که وجود دارد، این خبر را در اختیار مردم بگذارند. 🌐 بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه‌ تهران: 1366/2/18 @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
🍀عدم ضرورت «تغییر ساختار سیاسی کشور» در «زمان کنونی» از منظر امام خامنه‌ای🍀 ✅«یکی از دوستان ـ ناطقین محترم ـ سؤال کردند که «اشکالاتی که ما امروز در جامعه مشاهده میکنیم ـ همین کمبودها و همین اشکالاتی که شماها بعضی‌اش را گفتید ـ به ساختار برمیگردد یا به کارگزاران؟» 🔹ساختار قانون اساسی ساختار خوبی است، یعنی اشکالی ندارد؛ البتّه ساختارها در طول زمان تکمیل میشوند، نواقصشان، خلأ‌هایشان برطرف میشود؛ این [یک] امر طبیعی است. فرض بفرمایید که یک روزی ما مجمع تشخیص نداشتیم، این یک کمبودی بود، یک خلأیی بود، امروز مجمع را داریم؛ و از این قبیل پیشرفتها که در همه‌ی نظامهای دنیا هم همین ‌جور است. 🔹همین چند سال قبل من میخواندم که فرض بفرمایید در یک نظام حکومتیِ ریاستی مثل آمریکا که حالا دویست‌وخُرده‌ای سال از تشکیل آن میگذرد، یک چیزهایی را دارند تأسیس میکنند، به وجود می‌آوردند، یا کم میکنند؛ یعنی نظام را [تکمیل میکنند]. بنابراین ساختار ایرادی ندارد، ساختار خوب است؛ البتّه ممکن است کم و زیادش کرد. 🔹[در مورد] آن موضوع نظام پارلمانی -که یکی از دوستان گفتند- بحث شده؛ اینها را ما در آن مجلسی که برای بازنگری قانون اساسی بود مفصّل بحث کردیم و به این نتیجه‌ای که امروز هست رسیدیم؛ 🔹🌸مشکلات نظام پارلمانی -برای ما لااقل- بیشتر از نظام ریاستی است. به ‌هر حال، من مشکلی در ساختار نمیبینم. 🌸 🔹بله، ما کارگزارها اشکال داریم؛ در این شکّی نیست. کارگزارها کوتاهی دارند، سلایق گوناگون دارند، ناتوانی‌هایی دارند، کمبودهایی دارند، و نتیجه این میشود که گاهی در حرکت اشتباه میکنیم. اشتباه ماها هم مثل اشتباه‌ اشخاص عادّی نیست؛ ما وقتی اشتباه میکنیم، اشتباهمان شکافهای بزرگی در متن جامعه به وجود می‌آورد.». ✅بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان: 1/3/1398ش. @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
♻️اهمیت وحدت در حفظ نظام 🌷امام خامنه‌ای: 🔹من گمان نمیکنم در طول ده سال گذشته که امام عزیزمان(ره) این‌همه بیانات حکمت‌آمیز ایراد کردند، چیزی را به اندازه‌ی «وحدت» مورد تأکید قرار داده باشند. 🔹یکی از دو یا سه موضوعی که ایشان بیشترین تأکید را میکردند، همین مسأله‌ی وحدت دلها و وحدت زبانها و وحدت راهها و همدستی و همگامی و همدلی بوده است. 🔹ما این مقوله را به منظور حفظ حرمت امام(ره) و تعظیم به روح او پاس بداریم و به عنوان یک هدف قطعی تلقی کنیم و با هر قیمتی درصدد تأمین آن باشیم. مجلس شورای اسلامی میتواند مظهر بسیار خوبی برای این تکریم باشد. 🌐 بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیعت رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی: 1368/4/24ش. @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از حوزه انقلابی
🚫 امروز طرح هایی برای انقلاب زدایی از حوزه علمیه وجود دارد⚠️ ⛔️طرح های ضد انقلابی در حوزه کدامند❓ 🌐وظیفه بدنه انقلابی طلاب چیست❓ 💠 حوزه انقلابی، سنگری برای مبارزه با انقلاب زدایی در حوزه علمیه👌👌 ❌ حوزه انقلابی👇👇 https://eitaa.com/howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
هدایت شده از حوزه انقلابی
هدایت شده از حوزه انقلابی
هدایت شده از حوزه انقلابی
*اطلاعاتی مفید در خصوص جنگ نرم* *جنگ نرم حداقل در شش سطح بررسی می شود:* *۱- ویژگی های جنگ نرم:* ۱- پیچیده بودن ۲- آرام و بی صدا ۳- غافلگیر کننده ۴- پیشرفته ۵- هنرمندانه ۶- سازماندهی شده ۷- سریع و پرشتاب ۸- دقیق نبودن مرز های خودی و غیر خودی. *۲- روش های اعمال جنگ:* ۱- فریب مردم ۲- شایعه پراکنی ۳- شبهه افکنی در جامعه ۴- کارشکنی در برنامه ها ۵- نفوذ ( نفوذ در اشخاص - نفوذ در ارکان - نفوذ در برنامه ها و تصمیمات). ۶- برخی اغتشاشات صنفی *۳- ابزار های جنگ نرم:* ۱- رسانه ؛ به عنوان مهمترین ابزار جنگ نرم شامل : ماهواره، اینترنت، فضای مجازی ۲- سلبریتی ها از هر قشری( هنرمند، ورزشکار، شاعر، خواننده و ....) *۴- اهداف جنگ نرم:* ۱- تغییر باورها و اعتقادات ۲- تغییر افکار و اندیشه ها ۳- تغییر رفتار ۴- تغییر ساختار ( هدف غایی) *۵- پیامدهای جنگ نرم:* ۱- سست کردن مقاومت ملی ۲- از بین بردن وحدت و انسجام ۳- به هم ریختن آرامش روانی جامعه ۴- ایجاد دوقطبی های کاذب و عمیق کردن برخی شکاف های سطحی و جزئی موجود ۵- تقویت گرایشات به خارج از مرزها ۶- تغییر سبک زندگی از شیوه بومی ، سنتی و اسلامی به لوکس گرایی و مصرف زدگی ۷- تغییر نگاه طهارتی مردم به برداشت صرفا بهداشتی( سگ چون واکسن زده و با شامپوی لوکس شستشو می شود پس نگهداریش در منزل بلا اشکال است! ). ۸- ترویج بی تفاوتی نسبت به محیط اطراف و اطرافیان، چه این اطراف، همسایه یا شهر دیگری باشد یا کشوری دیگر. و....... *۶- راههای مقابله با جنگ نرم* ۱- تکیه به خداوند و رعایت تقوا و تعبد ۲- بصیرت افزایی ۳- نیکوکاری ۴- تقویت همبستگی ۵- خدمت به مردم ۶- شایسته گزینی ۷- مبارزه با فساد ۸- صداقت با مردم ۹- حضور در مراسم ۱۰- تقویت روحیه ایثار ۱۱- تقویت امید در جامعه ۱۲- باور به نقش جوانان ۱۳- توجه جدی به پرورش کودکان و دانش آموزان ۱۴- تسهیل ازدواج ۱۵- توجه به معیشت مردم ۱۶- اعتقاد به اصل " ما می توانیم " ۱۷- ساده زیستی و پرهیز از اسراف ۱۸ - مصرف کالای داخلی ۱۹ - تلاش در جهت رفع محرومیت ۲۰- کاهش فاصله های غیر ضروری و غیر لازم میان مردم و مسئولین. *جنگ امروز امتداد جنگ هشت ساله دیروز است، اما به مراتب سخت تر و پیچیده تر.* @howzehenghelabi
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
💢 دانشگاه مفید، جلد دوم مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری زمان آقای هاشمی بخش اول/ حجت الاسلام والمسلمين ليالی در مصاحبه با #اسباط: 🔻 دانشگاهی وجود دارد که بعد از سی سال که از تاسیس آن می‌گذرد تنها توانسته طلبه‌هایی را تربیت کند که نسبت به غرب و علوم غربی منفعل هستند. بسیاری از طلبه‌هایی که به صورت معمم وارد این دانشگاه شده‌اند، به صورت غیر معمّم از این دانشگاه خارج شده‌اند. 🔻 دانشگاه مفید را می‌توان یک دانشگاه فردی و اختصاصی شخص آیت‌الله موسوی اردبیلی و فرزندان او دانست؛ دانشگاه مفید، جلد دوم مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری زمان آقای هاشمی است؛ این افراد در عین حال خود را در خط #امام_خمینی (ره) و اندیشه‌ها و تفکرات ایشان می‌دانند؛ هرچند اینگونه نیستند اما اگر هم در خط امام خمینی (ره) بوده باشند، به خط امام باقی ماندند و به امام حاضر نپیوستند. 🔻دانشگاه مفيد با دولت فعلی یعنی دولت آقای روحانی هم که تداوم تفکر هاشمی و خاتمی است؛ رابطه بسیار عاشقانه، عارفانه‌ای و نزدیکی دارند؛ چند نفر از اعضای دانشگاه مفید که با آقای موسوی و کروبی در #فتنه ۸۸ همراه بودند دستگیر شدند؛ به امام خمینی (ره) تکیه می‌کنند و شش دانگ ایشان را متعلق به خود می‌دانند؛ هرچند اعتقادی به اندیشه امام خمینی (ره) ندارند؛ درباره #رهبر_انقلاب سکوت می‌کنند و سعی دارند مخالفت رسمی و علنی نداشته باشند؛ ولی ترویج اندیشه‌های رهبری در اینجا وجود ندارد. متن كامل اين مصاحبه را می‌توانيد از لينك زير مشاهده كنيد: 👇 #پرونده_ویژه #دانشگاه_مفید #موسوی_اردبیلی 🌐 https://www.asbaat.ir/?p=2851 🆔 @asbaat_ir
هدایت شده از حسین ذوقی دبیر قرارگاه گفتمان انقلاب
چرا محمد اسماعیل شوشتری که ۱۶ سال وزیر دادگستری دولت اصلاحات بوده باید بتواند به راحتی در دادگاه ویژه روحانیت برای طلاب انقلابی پرونده سازی کند؟! چرا نمیشود از او شکایت کرد؟! مرجع رسیدگی به تخلف این آقا کیست؟ لطفا کمک‌کنید تخلفات این آقا رسانه ای شود، بلکه مسئولین اقدامی کنند. #نفوذی #نشر_حداکثری ✅ @nofuz1395
هدایت شده از حوزه انقلابی
عکسی که خانم🏃‍♀ خبرنگار خصوصی رییس جمهور از میز داخل منزل حسن فریدون و آدامسش و.. گرفته..‍ احتمالا ایشون جایی🙈 رفتند... در ضمن : تبلیغات آدامس پیشنهادی به زوجین 💘... به نظرم متوجه شدید وقتی جیسون میگه : من حتی طعم آدامس روحانی میدونم چیه ، یعنی چی ؟😂😂 @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
یاللمسلمین!چراسکوت مرگبار حوزه علمیه ومرگ دیپلماسی شیعه رامیبینیم درحالیکه کمپینهای حقوق بشری سکولار درانگلیس هم فعال شده اند درمحکومیت ممانعت از درمان شیخ زکزاکی مسموم به سرب که درآستانه مرگ قرارگرفته @howzehenghelabi
هدایت شده از جهادتبیینی
قصه‌های خوب.zip
33.25M
@Jahade_tabeini #نشربامنبع
🔹ترم متا از یکشنبه 23تیر98 ساعت17 ✌️در این دوره دو بحث زیر ارائه میشود : -فقه نظام پولی مبتنی بر طلا - استاد متولی -غرب شناسی سیستم اقتصادی - استاد غلامی 📌این ترم به دلیل تصرّف مکان اصلی موسسۀ متا ، در مدرسۀ امام صادق (ع) چهارباغ برگزار میگردد. #گروه_معیشت_و_اقتصاد_متا @MataNevesht BinesheTamadoni.ir
هدایت شده از حوزه انقلابی
جمعی از طلاب و فضلا و اساتید انقلابی ، در ضمن پیامی انتصاب حضرت به عضویت فقهای شورای نگهبان را محضر ایشان تبریک گفتند ایشان نیز ضمن پیامی محبت آمیز و متواضعانه به این عرض تبریک پاسخ دادند و‌فرمودند : با سلام و درود. از اظهار محبت و لطف جناب عالی سپاس گزار و به دعا و راهنمایی های ارزنده جناب عالی نیازمندم. به همه دوستان ارجمند ابلاغ سلام نمایید یک جهان سپاس اعرافی @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
💠 " نظریه دولت در فقه شیعه "💠 نشست علمی با سخنرانی ✅ آیةالله کعبی ✅ ۵شنبه۲۷ تیر ۱۰ صبح تا ۱۳ (۲جلسه) بین میدان معلم و بسیج 💦مدرسه امام کاظم 💦 ساختمان امام رضا طبقه ۳ اتاق ۳۰۶ مدرسه منهاج @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
✅ تحولی نوین در امر آموزش🌷 🔹ثبت نام مدارس منجی دوره ی اول متوسطه(هفتم و هشتم و نهم) دوره ی اول متوسطه(هفتم و هشتم و نهم) و دبستان(اول تا ششم) بارویکرد👇👇 تربیتی آموزشی/ تفکر بجای تحفظ(نیمه اکتشافی) شادابی و نشاط(استخر، کوه نوردی، ورزش و...) 🇮🇷 اهمیت به ارزش های مذهبی،انقلابی وهویت ملی کادر و دبیرانی متعهد و مجرب از طلاب گرامی شهریه مناسب همراه با تخفیفات ویژه (💞با امکان قسط بندی💞) 📝 :از شنبه تا چهار شنبه 8:30 تا14 (ظرفیت محدود) 📍 : آقا یوسفی کوچه22 پلاک 11 ☎️02532805152 📱09390194645 کانال آشنایی با دبیرستان: @madaresemonji 📍 : سبلان 20 پلاک6 ☎️ 02532808121 📱 09356135964 @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
💢 نقص فلسفه‌ ما این است که این ذهنیّت امتداد سیاسی و اجتماعی ندارد! 🔸ما به رنسانس فلسفی یا واژگون کردن اساس فلسفه‌مان احتیاج نداریم. نقص فلسفه‌ ما این نیست که ذهنی است - فلسفه طبعاً با ذهن و عقل سروکار دارد - نقص فلسفه‌ ما این است که این ذهنیّت امتداد سیاسی و اجتماعی ندارد. فلسفه‌های غربی برای همه‌ مسائل زندگی مردم، کم و بیش تکلیفی معیّن میکند: سیستم اجتماعی را معیّن می‌کند، سیستم سیاسی را معیّن می‌کند، وضع حکومت را معیّن می‌کند، کیفیت تعامل مردم با همدیگر را معیّن می‌کند؛ اما فلسفه‌ ما به‌طور کلّی در زمینه‌ ذهنیّاتِ مجرّد باقی می‌ماند و امتداد پیدا نمی‌کند. شما بیایید این امتداد را تأمین کنید، و این ممکن است؛ کمااین‌که خود توحید یک مبنای فلسفی و یک اندیشه است؛ اما شما ببینید این توحید یک امتداد اجتماعی و سیاسی دارد. 🔸«لااله‌الا اللَّه» فقط در تصوّرات و فروض فلسفی و عقلی منحصر و زندانی نمی‌ماند؛ وارد جامعه می‌شود و تکلیف حاکم را معیّن میکند، تکلیف محکوم را معیّن می‌کند، تکلیف مردم را معیّن می‌کند. می‌توان در مبانی موجود فلسفىِ ما نقاط مهمّی را پیدا کرد که اگر گسترش داده شود و تعمیق گردد، جریان‌های بسیار فیّاضی را در خارج از محیط ذهنیّت به‌وجود می‌آورد و تکلیف جامعه و حکومت و اقتصاد را معیّن می‌کند. دنبال این‌ها بگردید، این نقاط را مشخّص و رویشان کار کنید؛ آن‌گاه یک دستگاه فلسفی درست کنید. از وحدت وجود، از «بسیط الحقیقة کلّ الاشیاء»، از مبانی ملاّ صدرا، اگر نگوییم از همه‌ی اینها، از بسیاری از اینها - می‌شود یک دستگاه فلسفىِ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی درست کرد؛ فضلاً از آن فلسفه‌های مضاف که آقایان فرمودند: فلسفه‌ی اخلاق، فلسفه‌ی اقتصاد و... و. این، یکی از کارهای اساسی است. 🔹بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان حوزوی 1382/10/29 @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
http://www.mehdiranjbaran.ir/news.aspx?id=87 توضیحات طلبه جوان شیرازی در ارتباط با شکایت آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب و کارهای عجیب برخی دنباله ها... @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
فایل جرائم و تخلفات.docx
41.9K
فایل مکتوب جرائم و تخلفات روحانی 🔘کانال رسمی کامران غضنفری ☑️ @KamranGhazanfari @howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
فایل جرائم و تخلفات.docx
41.9K
فایل مکتوب جرائم و تخلفات روحانی 🔘کانال رسمی کامران غضنفری ☑️ @KamranGhazanfari @howzehenghelabi
✅ ارتباط #تقوی با مرجعیت گریزی آیات عظمای الهی ✅ عاملی معنوی که باعث می شود برای قرار گرفتن در این مقام، شخصاً تلاشی نداشته باشند ✅ در فرهنگ ديني، ركن اساسي اخلاق اسلامي تقواست و بدون آن، اخلاق و ايمان مفهومي ندارد همان طور كه اميرمؤمنان علی عليه السلام ـ فرمود: «التَّقوي رَئيسُ الاَخلاقِ» و«لاينْفَع الايمانُ بِغيرِ تقوي»[ شرح غرراحکم ج1،ص194 و ج 6، ص 41] درجه تقوی با درجات قرب الي الله و ارزشمندي انسان، نسبت مستقيم دارد و هر چه آدمي با تقواتر باشد به درگاه ربوبي نزديكتر و از ارزش بيشتر برخوردار است. قرآن مجيد بر اين حقيقت، تصريح مي كند: «... انَّ اكرَمَكُم عندَ اللهِ اَتقيكُمْ اِنَّ اللهَ عليمٌ خَبيرٌ»[حجرات (49)، آيه 13]گرامي ترين شما نزد خدا باتقواترين شماست، همانان خداوند بسيار دانا و آگاه است. رسيدن به سعادت ابدي، آرمان فطري همه انسانهاست ولي بيشتر آنها در تشخيص راه سعادت، به اشتباه مي روند، از ديدگاه اسلام، تقواي الهي، مركب راهواري است كه صاحب خويش را به سر منزل سعادت مي رساند، امام سعادتمندان دنيا در اين باره مي فرمايد: «اَلا و اِنَّ التَّقوي مَطايا ذُلُلٌ حُمِلَ عَليها اَهلُها و اُعطُوا اَزمَّتَها فَاَورَدَتْهُمُ الجنَّةَ»[نهج‌البلاغه، خطبه 16، ص 67] آگاه باشيد كه تقوی مركب رامي است كه اهلش بر آن سوار شده، زمام آن را به دست دارند و آنان را به بهشت خواهد رساند. قرآن مجيد اين فرجام نيكو را براي متقيان حتمي دانسته، «... و اعلَموا اَنَّ اللهَ مَعَ المُتَّقينَ»[ توبه (9)، آيه 36]بدانيد كه خدا با متقيان است. 📷 قاب تصویر:برخی از مراجع عظام @howzehenghelabi
✅ زي طلبگي چیست؟ زی طلبگی یا سبک زندگی طلبگی از ابتدایی‌ترین مفاهیمی است که طلاب را به‌ صورت چالشی با خود درگیر می‌کند. زی طلبگی به‌طور کلی شامل نحوه برخورد طلبه با تمام مسائل زندگی روزمره می‌شود. سابقه تاريخي روحانيت نيز، با همين ويژگي شناخته مي شود. عالمان دين، هماره با سطح زندگي بسيار معمولي تر از متوسط جامعه مي زيستند و جامه قناعت و مناعت را بر تن مي داشتند و ايمان مردم را به تاراج نمي دادند: اکثريت علماي دين، جزو قشرهايي بودند که زندگي آنها، زندگي پايين تر از متوسط بود. علما، اين را شأن خودشان مي دانستند که از اسراف، دوري کنند . در عرف روحانيون و علما، همواره اين حرف بوده که فلان کار، باب زندگي ما نيست. بعضي از مظاهر مثلاً معمولي که شايد براي قشرهاي ديگر معمولي بود اما براي علما اسراف به حساب مي آمد و مي گفتند که اين مناسب زندگي ما نيست. همين روش، موجب محبوبيت علما در ميان قشرهاي گوناگون مردم بوده است. ✅ «زی طلبگی (از نگاه امام خامنه‌ای حفظه الله)» برای مشاهده کامل مطلب، کلیک بر لینک👇 http://andisheqom.com/fa/article/view/11556/ @howzehenghelabi
هدایت شده از پیرو
🚨 چه کسانی و با چه انگیزه‌ای به دنبال و در هستند؟! 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹وقتی که جناب آقای در نخستین سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات ۹۶، علنا از نارضایتی خود از طلاب فعال در ستاد رقیب سخن به میان آورد و آنان را به گرفت، می‌شد حدس زد که رویکرد در مواجهه با بدنه حوزه که انقلابی، مردمی و دلسوزند، چگونه خواهد بود! 🔹در مردادماه سال گذشته و در کوران تنگناهای اقتصادی مردم، درست هنگامی که در نتیجه واپسگرایی و غرب اندیشی افراطی کارگزاران اعتدال، روحانیون مظلوم و بدون محافظ و ماشین ضدگلوله در معرض تحاشی و بعضا ترور فیزیکی قرار گرفته بودند، همایشی در اعتراض به وضعیت معیشتی مردم در فیضیه برگزار شد که توپخانه رسانه‌ای حامیان دولت، به طرزی هنرمندانه و البته کاملا غیراخلاقی، آن را به حاشیه کشاند و جریان انقلابی و مردمی حوزه بدهکار هم شد! 🔹فاز بعدی عملیات روانی/رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان در ماجرای نامه ناصحانه آیت‌الله یزدی به یک مرجع تقلید معظم کلید خورد آنهم درست در زمانی که دولت بخاطر پشتیبانی غیرقابل قبول و کاملا ضعیف از زوار اربعین در سیبل انتقاد قرار داشت! 🔸تمرکز طراحی شده بر بودجه نهادهای حوزوی خاصه جامعةالمصطفی و جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، فاز پیچیده بعدی جریان رسانه‌ای مزبور در تشویش اذهان مردم نسبت به حوزه مقدسه بود که در کوتاه‌زمانی دامنه‌اش به رسانه‌های معاند و ضددین کشیده شد. 🔹ماجرای بعدی مربوط می‌شود به انتشار غیررسمی سخنان منسوب به دبیر محترم جامعه مدرسین که محور اصلی انتقادات ایشان به متوجه بود اما عمله رسانه‌ای مزبور، با داغ کردن و انتشار جهتدار سخنان و با تکیه بر بخش‌های خاص از سخنان، گسل اختلاف بین دو عضو را فعال و موجبات تخریب گسترده نظام در رسانه‌های معاند را فراهم آورد. 🔹بهانه بلوای اخیر رسانه‌های نزدیک به جریان اعتدال علیه حوزه مقدسه قم، اعتراض آرام یک روحانی گمنام به سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات قم است که ایشان هم گذشته از آنکه برادر رئیس دفتر روحانی است، از قضا، در آستانه انتخابات ۹۶، در یک جلسه عمومی از ریاست جمهوری آقای روحانی حمایت علنی کرده، موجبات انتقاد فی المجلس برخی حضار را فراهم آورده بود! 🔸از هنگامه برگزاری همایش مبلغان در پنجشنبه گذشته تا کنون، ده ها پست تخریبگرانه و آشوب‌طلبانه در دامن زدن به یک ماجرای ساده توسط رسانه‌های نزدیک به دولت و ریاست مجلس، تولید شده که جای بررسی و پیگیری جدی دارد. خوب است با بررسی محتوای مطالب محرک اخیر، تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام نسبت به سایت جماران، و مشاور رسانه‌ای دولت نسبت به سایت انتخاب و جناب آقای لاریجانی نسبت به خبرآنلاین و جناب آقای شهرستانی نسبت به سایت شفقنا مورد سوال جدی قرار گیرند که دقیقا با چه هدفی رسانه‌های منسوب به آنان به عملیات روانی علیه جریان اصیل حوزوی و برهم زدن نظم و امنیت روانی حوزه مقدسه قم مبادرت می‌ورزند؟! 🔶حاشیه آلت دست قرار گرفتن برخی معممین نشان دار توسط چند جوجه خبرنگار و به صحنه کشاندن آنان برای اظهارنظرهای آبکی، گذشته از اینکه حیثیت آنان را در حد سلیبریتی سیاسی ساده تنزل می دهد، هویت تاریخی روحانیت شیعه و اعتبار مواضع این نهاد اصیل را به مخاطره می‌اندازد. @rozaneebefarda
هدایت شده از پیرو
💠 کانال گروه جهادی حوزه انقلابی 👤 با مدیریت معاونت سیاسی بسیج‌ طلاب مدرسه فیضیه قم 👥 با حضور دهها ادمین از فعالان انقلابی ♦️ با دهها عملیات موفق انقلابی درحوزه علمیه قم 🔘 آدرس کانال 🌐 @howzehenghelabi 🔘 آیدی مدیر 🆔 @dashti1359