فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ توصیف آخر الزمان در کلام رهبری
🔴 قبل از ظهور به شدت امتحان میشویم
بنده سعی میکنم آنچه از ابتلائات میبینم آن را آزمایشی در این طریق تحلیل کنم
🔹کلیپ فوق را که در کانالی با عنوان شناخت ولی فقیه دیدم با لینک ذیل ببینید👇🔹
https://eitaa.com/khamenei_info/20
کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها
آیدی ارتباطی
@dashti1359
🆔@rohallahdashti
♨️خدای خدایان، متقلب بود!
( به قلم محمد جوانی، استاد دانشگاه امام حسین و از میان برادران بیدار و ارزشی سپاه که دیگران را هم کم کم بیدار کرده اند و برخی به سخن آمده اند :)
📍فائوچی؛ خدای بیماریهای عفونی جهان و قبلهگاه برخی اعضای ستاد کرونا چون دکتر مردانی، متقلب از آب درآمد و توسط دادستان آمریکا برکنار شد!
📍او در جلسه دادگاهی و استشهاد، ۱۷۴ بار جمله «به خاطر نمیارم» را درباره سیاستهای مشورتی یا ابلاغی خود در دوران کووید ۱۹ به کار برد!
📍دادستان کل لوئیزیانا: "بسیار نگرانکننده بود که پی بردیم مردی که به رؤسای جمهور ایالاتمتحده مشاوره میدهد، نمیتوانست اطلاعاتی را که منتشر کرده، مطرح کرده و کنفرانسهای مطبوعاتی که در واکنش به کووید١٩ برگزار کرده بود، بهخاطر بیاورد!"
🌐گزارش مشرق را بخوانید:
mshrgh.ir/1443347
✍️شاید روزی در ایران هم دادگاهی برای محاکمه کسانی برپا شود که با تبعیت عامدانه یا جاهلانه از متقلبان جهانی، کشور ما را درگیر #کروناهراسی افراطی کردند؛ جنگ با سطوح فلزی و آجری و پلاستیکی و... بهراه انداختند، اماکن و تجمعات مذهبی را بارها تعطیل کردند، خزانه کشور را برای #کاسبان_کرونا خالی کردند، رهنمودهای رهبری در مدیریت کرونا را نادیده گرفتند، از کودک تا بزرگسال را اجبارا به لغزشگاه فضای مجازی کشاندند و بر آتش بسترهای #جنگ_شناختی دمیدند
🖌 محمد جوانی
آیدی ارتباطی
@dashti1359
@rohallahdashti
6.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️پیشبینی دقیق آیتالله میرباقری در سال ۱۳۹۹ از نظم نوین جهانی و حکمرانی مجازی در دوران پساکرونا
📍آندلس سازی و سیاهچال مجازی
📍انقطاع جامعه از محافل معنوی
➕راهکارهای خنثیسازی توطئهها
✍این کلیپ را چندبار نگاه کنید؛ تا قدر علمای فرهیخته و دلسوزی مثل ایشان را بیشتر بدانیم و با بهرهمندی از چراغ رهنمودهایشان، در برابر حربههای بعدی دشمن غافلگیر نشویم...
🖌 محمد جوانی
🧠⚔علوم و جنگ شناختی
6.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ارتباط کروناهراسی و سند ۲۰۳۰
📍نظم نوین جهانی و حاکمیت سایبری
📍چرایی تعطیلی آموزشهای حضوری
📍هشدارهایی که سال قبل داده شد
🎙 بهروایت محمد جوانی؛ شهریور۱۴۰۰
🧠⚔علوم و جنگ شناختی
@rohallahdashti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نظر صریح رهبر معظم انقلاب در باب آموزش مجازی و شبکهی شاد ۱۳۹۹/۶/۱۱
✍وقتی هشدارهای دیروز رهبر حکیم و دیدهبان انقلاب در جو سنگین #کروناهراسی افراطی شنیده نشد، امروز تاوان سختی متحمل کشور خواهد شد؛ تاوانی از جنس اغتشاشات خونآلود و #سقوط_شناختی برخی نوجوانان و جوانان!
🖌 محمد جوانی
🧠⚔علوم و جنگ شناختی
@CWarfare
کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها
آیدی ارتباطی
@dashti1359
@rohallahdashti
شرح حجتالله علی الحجج بودن فاطمه، دشتی،فیضیه.mp3
7.44M
📚حجتالله علی الحجج بودن فاطمه در حدیث امام حسن عسکری به چه معناست❓
📚لولا فاطمه لماخلقتکما چه تفسیری دارد❓
(وهی بقیة النبوة ولولا ها لما قام بعد النبی ص للدین عمود .)
🎤 روح الله دشتی
🕌 مدرسه مبارکه فیضیه قم سالن اجتماعات
(یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱)
جایگزین جلسات حدیث خوانی نهجالبلاغه
👇لینک جلسه پنجم👇
https://eitaa.com/rohallahdashti/1081
👇کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها👇
🆔@rohallahdashti
آیدی ارتباطی👈
🆔@dashti1359
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴نهراسیم ...
وقتی"دفاع" میکنی،میگویند "توجیهگرِ نظام".
وقتی "نقد" میکنی،میگویند "همیشه منتقد".
وقتی "صریح" مینویسی، میگویند "بیاخلاق".
وقتی "عینی"مینویسی،میگویند "ژورنالیست".
وقتی"غیرت" میورزی،میگویند "بیمنطق".
و.. .
از دریچۀ ذهنِ فروبستۀ خویش مینگرند
و میخواهند تو را نیز در مرداب سکوت، غرق کنند.
امّا "تکلیف"،گرهخورده به این"گفتنها" نیست
و از آنها رنگ و اثر نمیپذیرد.
نباید "دکاندار" بود و"تسلیم تقاضا"شد،
نباید "سلبریتی" بود و"بردۀ مخاطب"شد،
نباید "سیاستزده" بود و"محتاج رأی"شد.
فقط یک انسانِ بیهویّت و نامؤمن است که جهتِ حرکتش را غیر از"وجدانِ ایمانی"اش تعیین میکند.
در جبهۀ فکری و فرهنگیِ انقلاب،باید خویش را ندید
و طعمِ طعنهها را چشید
و دشنۀ دشنامها را به جان خرید.
"گفتنِ حقّ"،تیر و تازیانه دارد نه نان و نام؛
حقیقتخواهی،بر دیوار "وجاهت"و "معیشت"تکیه نکرده است.
"سفرۀ انقلاب"،برای آنانیست که "تمنّای شهوت" دارند
و"سنگر انقلاب"،برای آنان که در"طلب شهادت"هستند.
برچسبهای"علم"و"عقلانیّت"و"اخلاق" نیز، ارزانی آنان که تشنۀ سرکشیدن جامِ اعتبار هستند؛
"مؤمنِ انقلابی"، حریص و اسیرِ این القاب و عناوین نیست.
شهید آوینی را به نام "آقاسیّدمرتضی" میشناسیم،نه "استاد"و"دکتر".
رها شویم از این تعلّقات صوری و توجّهات فریبنده.
تاریخِ فردا، قضاوت خواهد کرد که کدام نوشته، شأن معرفتی دارد و جهتساز است.
شدنهای باطنیِ تاریخ، تابعِ اعتباریّات بیخاصیّت و ظهوراتِ تهیمایه نیست.
مهدی جمشیدی
#فریاد_مستضعفین
#انفعال_قتل_گاه_انقلاب
👇 لینک کانال👇
@rohallahdashti
تبیین محاربه با خدا و رسول دشتی مسجد سلماسی.mp3
2.46M
🔻پاسخ شبهات برخی معممین در صدق عنوان محارب محکوم به اعدام یا..
🎤 سخنرانی روح الله دشتی
در جمع فضلای حوزه علمیه قم در مسجد سلماسی
⁉️آیا اگر کسی بدون آشکار کردن سلاح و ایجاد ترس در مردم، فقط یک منصوب حاکم اسلامی را به قتل برساند محارب با خدا و رسول نیست ⁉️
1⃣آشکار کردن سلاح، کمترین مرتبه از استعمال سلاح است ولو مخفی باشد
2⃣إخافه کمترین مرتبه از ظهور آثار حرب است به نسبت تهدید و تخریب و جرح و قتل
3⃣إخافه ناس کمترین مرتبه از حرب خدا و رسول است یعنی لازم نیست مستقیما به جنگ رسول یا منصوب او بیاید بلکه اقدام علیه مردمی که تحت ولایت او هستند نیز محاربه است....
در تبیین محارب با خدا و رسول در آیه۳۳ مائده « إنّما جزاؤالذین یحاربون الله و رسوله..أن یُقتَّلوا ....» در روایات آمده
« مَنْ شَهَر السٌلاح لِإخافَةِ النّٰاس »
که بیان حداقل نصاب در صدق عنوان شرعی محارب با خدا و رسول است
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅───────────┅╯
🔻آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
#مظلوم_اما_مقتدر
🖋 مهدی جمشیدی
🔹بسیار اندک بودند، امّا میخواستند «وانمود» کنند که فراوانند. میخواستند «گروهکهای مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااینحال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر میکردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعلهور شود. نهفقط «جرقه»، بلکه «آتشها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها همصدا و همداستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعرههای بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دستوپا زدند و هوچیگری و روایتسازی و بازیپردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابانهای ایران. و تلختر و سوزانندهتر از همه، روایتهای دروغین بود. و از این جمله، متهمساختن آیتالله خامنهای به «دیکتاتوری».
🔹آیتالله خامنهای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینههای زاویهدار با او» به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینهها، «کارشکنی» و «سنگاندازی» نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🔹آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بیعمل» و «عروسکهای خیمهشببازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🔹آیتالله خامنهای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار میورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با اینکه «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامههای فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمانسازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکریاش. «آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🔹عدّهای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردید، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجانزدگانِ بازیخورده» را از «غرضورزانِ بازیساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🔹نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاجقاسم سلیمانی در وصیّتنامهاش، آیتالله خامنهای را «مظلوم» نخواند؟! چه خوندلها که نخورده است در این سالها، و چه دردها و رنجها که پنهان نساخته است در عمق سینهاش... . از چشمانِ قلمم، اشک میچکد و از حنجرهاش، فریاد برمیآید.
🆔 @rohallahdashti
جایگاه حضرت صدیقه در نسبت با معصومین.mp3
5.27M
🌀مقام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نسبت با معصومین علیهم السلام....
🔻نحن حجج الله و أمنا فاطمة حجتالله علینا
🔻نحن أیام الله و ...
🔻إنا انزلناه فی لیلة القدر..
🔻اللیلة « فاطمة » و القدر « الله »
🎙 روح الله دشتی
شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
۱۴۰۱٫۱۰٫۵
🌹
╭┅───────────┅╮
🕌 @rohallahdashti
╰┅───────────┅╯
📚برنامه دروس رسمی نیمسال دوم این بنده روحاله دشتی(کد استاد : ۱۳۵۸۹)
1⃣اصول 2 : عادي:فرائد الاصول- جلد 1 و 2
پایه:7 ⏪
📚محدوده: از ابتدای مبحث «و اما المجوزون ...» تا ابتدای مبحث «المطلب الثانی: الشبهة الوجوبیه» ج1:ص254تا ج2: ص140
🕌مدرس حضرت آيه الله العظمي لنگرودي (ره) شعبه 2 حجره ۸
🕖ساعت۷_۸ صبح
2⃣فقه5 : اختیاری:مکاسب- جلد 3
پایه:8 ⏪
📚محدوده: از ابتدای مبحث «اشتراط الموالاة فی العقد» تا ابتدای مبحث «اشتراط اذن سید لو کان العاقد عبداً» (جلد 3: صفحه 157 تا صفحه 336)
🕌مسجد امام حسن عسكري(ع)پرديسان
🕓يك بغروب
3⃣فقه ۶: عادي:مکاسب- جلد 3
پایه:8 ⏪
📚محدوده: از ابتدای مبحث «اشتراط اذن سید لو کان العاقد عبداً» تا ابتدای «القول فی شرائط العوضین» (جلد 3: صفحه 337 تا پایان جلد 3)
🕌مسجد امام حسن عسكري(ع)پرديسان
🕕شنبه تا چهارشنبه ساعت اول بعد از نماز عشا
4⃣اصول 6: عادي: الفائق فی الاصول
پایه:8 ⏪
📚محدوده: از ابتدای مبحث «الباب الثالث: قاعده لو کان لبان» تا پایان کتاب (از صفحه 137 تا پایان کتاب)
🕌مسجد امام حسن عسكري(ع)پرديسان
🕗ساعت دوم بعد از نماز عشاء
5⃣عمومی:نهج البلاغه: اختیاری ⏪
📚محدوده: نامه 53نهج البلاغه
🕌سالن اجتماعات مدرسه مبارکه فیضیه
🕛چهارشنبه ها بعد از نماز عصر
🌹کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها
@rohallahdashti
آیدی ارتباطی بنده : روح الله دشتی
@dashti1359
دروس فوق را در سامانه درسنامه سطوح عالی حوزه میتوانید انتخاب کنید
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅───────────┅╯