بخش اول،سخنرانی،محرم97.mp3
20.5M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب دوّم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
11.41M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب سوّم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
شب۳ محرم۹۷شیراز مسجد ایرانی آیه۱۷رعد جولان تاریخی باطل در عالم چرا.mp3
3.48M
بعلت ناقصی فایل فوق از شب سوم این فایل ارائه میشود اما کیفیتش ضعیف است
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
24.65M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب چهارم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
13.04M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب پنجم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
17.69M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب ششم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
18.59M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب هفتم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
19.1M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب هشتم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش اول،سخنرانی.mp3
17.77M
🎙 حجتالاسلام دشتی
سخنرانی شـب نهم محرّم
هيأت رهروان ثقلین
https://eitaa.com/dashti_r
بخش نهم،دعای پایانی.mp3
2.69M
دعای پایانی شب تاسوعا
https://eitaa.com/dashti_r
💚🍀☘🌱🌿🌱🌱
🎙تدریس رسمی
📒 رسائل۱(طرح جدید) پایه۷ 📒
بخش اول📝 از ابتدای کتاب
مدرسه آیةالله حق شناس (مصلای قدس) طبقه ۲ مدرس ۶
از شنبه ۷ مهر ساعت ۱۰_۱۱
توسط استاد : ✅ روح الله دشتی ✅
( درضمن آشنایی با اندیشه های اصولی امام خمینی. ره . و مبانی کارآمد درفقه حکومتی )
اطلاعات بیشتر : 09102041801
(امکان تغییر زمان و مکان مطابق نظر اکثریت یا اضافه شدن تدریس جدید هم وجود دارد )
البته حقیر یک هم مباحثی برای دوستان بیشتر نیستم انشاالله که هم بحثتان باشم
💚🍀☘🌱🌿🌱🌱
روح الله دشتی دروس و سخنرانیها
کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و متنی
https://eitaa.com/dashti_r
هدایت شده از حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی آتشین حجت الاسلام محمدی امام جمعه عباس آباد پیرامون دستگیری طلاب منتقد دولت بعد از قیام ۲۵ مرداد ۹۷ فیضیه
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
1_27090926.mp3
2.69M
اشاره حجت الاسلام دشتی در دعای پایانی مراسم شب تاسوعا پیرامون دستگیری طلاب منتقد دولت بعد از قیام ۲۵ مرداد ۹۷ فیضیه
و ذکر رؤیای صادقه یکی از بزرگان درباره یک روحانی مذاکره شعار
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
سخنرانی ظهر عاشورا ۹۷جریان سازش ودنیاپرستی عامل فاجعه کربلا.mp3
1.3M
اشاره حجةالاسلام دشتی درپایان سخنرانی ظهرعاشوراء۹۷ به دستگیری طلاب قیام فیضیه۹۷
چرا کوفه امام خود رابه شهادت رساند؟
تحمیل حکمیت>> صلح >> بیعت با یزید
زیاده خواهی های ناتمام جبهه کفر
پشیمانی و
مرض مردم
هدایت شده از حوزه انقلابی
یادتان هست گفتیم :
شب تاسوعا در همه هیأتها بگویید و ضبط کنید و برای ما بفرستید که:
ای دولتمردی که ادعایت هست امام حسین در چنین شبهایی با عمرسعد مذاکره کرد تا مجوز مذاکره تو با آمریکا شود...درحالیکه امام حسین تشر زد و دعوت به ترک راه باطل واصلاح کرد.....تو چرا با طلاب منتقدت در فیضیه گفتگو نکردی بلکه بگیر وببند راه انداختی.....
ای دولتمردی که قائل به جواز نقد معصوم هستی .... چطور نقد نسبت به خود خطاکار پرعصیانت را تحمل نکردی و آنقدر فشار آوردی تا برخی طلاب تجمع فیضیه و منتقدین تو را به بهانه یک پلاکارد چشم بند زدند و به انفرادی بردند.... درحالیکه سخن آنان چیزی جز همدردی بامردم در مطالبات اقتصادی نبود....
ای مدعی راستگویی وصداقت با مردم چگونه یک پلاکارد «ای آن که مذاکره شعارت استخر فرح در انتظارت» که اخلاقی ترین پیام تجمع بود که «ولوکنتم فی بروج مُشَیَّدَة یُدْرِکْکُمُ الموت » را تحریف کردی و آن را تهدید به قتل رییس جمهور دانستی ،آیا باور نداری که مرگ وقیامتی در انتظار است؟!!!
حالا برخی نمونه ها :
سخنان امام جمعه عباس آباد👆👆
هدایت شده از حوزه انقلابی
تکرار
پیشنهاد بهترین سخنرانی عاشورایی مناسب روز :
چرا حادثه کربلا درست شد؟
چرا شهر محبان اهل بیت(کوفه)دست به خون إمامش آلوده کرد؟
پاسخ :
مردم کوفه به دلیل :
۱- بنده دنیا بودن(الناس عبیدالدنیا والدین لعق علی السنتهم واذا محصوا بالبلاء قلَّ الدیّانون)
۲-راحت طلبی
۳- لقمه های حرام
۴- بی بصیرتی و بی صبری(اهل البصر والصبر نبودن)
۵- خوف نابجا از جنگ و ازسپاه شامی که وجود نداشت
تسلیم افکار جریان سازشکار کوفی شدند واز یاری امامشان دست شستند بلکه برای دنیایشان حاضر به خلف عهد و امام کُشی هم شدند
مراحل پیشروی تفکر سازش وتحمیلگری سازش بر إمام :
۱- تحمیل حکمیت بر علی(ع) : سازش در حد مذاکره تحمیلی
(اما دشمنی رفع نشد و بنی امیه راضی نشدند....)
۲- تحمیل صلح بر امام مجتبی(ع) : سازش درحد صلح تحمیلی و تحویل حکومت به بنی امیه
(اما دشمنی رفع نشد و بنی امیه راضی و قانع نشدند....)
۳- تحمیل بیعت با یزید بر سیدالشهداء (هیهات مِنّا الذّلّة وحجور طابت و طَهُرَت)
پاسخ حسین بن علی :
تحمیلگری بر امام درهمه جا غلط است اما با تحمیل و شمشیر شما میشود مذاکره(حکمیت) وصلح را پذیرفت اما بیعت با بنی امیه(یزید) ذلتی است که نه من بلکه هیچ حلالزاده ای نمیپذیرد .حاضرم کشته شوم اما بیعت نکنم و شما تصور نکنید مثل دوران دو امام گذشته میتوانید برای دنیاطلبی و خوف از جنگ توهمی بر امام خود این خواسته دشمن را تحمیل کنید
عبرتها :
۱- توجه به خطر تفکر وجریان سازشکاری در تاریخ که از مذاکره شروع و تا تحمیل بیعت بادشمن ادامه میابد
۲- دشمن به هیچ حدی از توافق راضی وقانع نمیشود وخواسته هایش حد یقف ندارد و دست از دشمنی بر نمی دارد
۳- رهبری تفکر سازش با چهره های موجه دینی است که مردم را میفریبند
در امالی شیخ مفید آمده : رسول خدا(ص)فرمودند : امت من بعد من ۳دسته میشوند : مؤمن(محب من واهل بیتم)کافر ( مبغض من واهل بیتم)ودسته سوم مدحدحه (مضطرب و متزلزل) هستند که مشیهم کمشی السامری و امامهم ابوموسی اشعری) که مانند سامری به نام دین امت مرا منحرف میکنند و رهبر این جریان ابوموسی اشعری است وشعارشان این است که میگویند : لاقتال(جنگ بد است سازشکاری خوب است)
@howzehenghelabi
May 11
May 11
May 11
روح الله دشتی دروس و سخنرانیها و مکتوبات
کانال اطلاع رسانی و انتشار صوتی تصویری و دستنوشته ها
https://eitaa.com/dashti_r
هدایت شده از حوزه انقلابی
حاشیه ای بر فایل صوتی منتشر شده از استاد ارجمند جناب آقای دکتر باقرزاده که تعبیر قیام را برای قیام ۲۵ مرداد۹۷ فیضیه مناسب ندانسته و به برخی جریانهای خطا تشبیه نمودند :
آقای دکتر شما هم همان خطای برداشت و منفی نگری از پلاکارد را در مورد عنوان قیام تکرار کردید
قیام به معنای قیام علیه نظام که نیست بلکه علیه زالوصفتان است
به واژه قیام بار منفی ندهید
بلکه مصداق آیه شریفه وتنها موعظه الهی است که
«أن تقوموا لله مثنی وفرادی»
و مفهومی مثبت است که قیام لله کنید وهمیشه مطلوب است حتی زمان برپایی نظام اسلامی
مهم متعلق قیام است که علیه چه چیزی باشد علیه مفسدین وظالمین باشد نه علیه نظام اسلامی
هدایت شده از حوزه انقلابی
ضمن تشکر از استاد دکتر باقرزاده
و ضمن تشکر از حضور مغتنم ایشان در گروه و ضمن استفاده و تقدیر از نکات مثبت ایشان در این سخنرانی
نکات تکمیلی ذیل توضیحا ذکر میشود :
پس بفرمایید آیه شریفه فوق که زمان حکومت اسلامی پیامبر نازل شده یعنی چه؟
مصداقی ندارد؟
نظرتان درباره واژه انقلاب چیست؟
انقلاب هم بدتر از این است یعنی دگرگونی
اما دقیقا رهبری آن را بکار میبرد و میفرماید انقلاب تمام نشده و ادامه دارد
مرحله اول انقلاب سرنگونی شاه و تشکیل نظام اسلامی بود
لکن مرحله دوم انقلاب سرنگونی تربیت شدگان غرب و شرق و برپایی دولت اسلامی است و....تا رسیدن به مرحله ۵ : حکومت اسلامی
امام هم و هم رهبری در مواردی واژه قیام را بکار میبرند یک سرچی در صحیفه نور کنید ببینید بارها امام از برخی حرکتها تعبیر میکنند که قیام لله بود
اولین پیام امام در آغاز صحیفه نور را ببینید که اصلا میفرماید حوزه باید دائم درحال قیام لله باشد نه قیام للنفس
و مشکل حوزه همین است که قیام للنفس دارد نه قیام لله
واما در موضوع پلاکارد که آن را نقد کردید نیز اگرچه ارتباطی با بنده ندارد اما این نکته لازم به ذکر است که باوجود برخی نقدها
اما درعین حال همان پلاکارد باعث شده صدای اعتراض خفه شده فیضیه به تمام کشور برسد
از تجمع که هیچ خبری منتشر نشد بالاتر از آن از بیانیه اعتراضی مراجع به دولت قبل از آن هم خبری در جامعه نشد
اما همین پلاکارد را عدو سبب خیر شد و اکنون در تمام کشور مردم میدانند که
طلاب همکاسه این دولتمردان سرمایه دار و زالوصفتان نیستند و معترض بودند و دولت هم بجای تحمل آن آمده تحریف کرده و بازداشت و دستبند و چشم بند و پابند و انفرادی و ... وبرخورد و....
فضای غبارآلود آنان که خوابید همه فهمیدند این وصله های نامربوط قتل و تهدید ناچسب است اما فهمیدند که طلبه ها مطالبه گری داشتند...
وامروز فرصت خوبیست برای بازگشت محبوبیت روحانیت بین مردم
که بگویند
ما همصدای شماییم و ما مطالبه گر از دولتمردانیم ازجانب شما مردم...
و در این راه هم از بازداشت و زندان و حتی کشته شدن مظلومانه مانند شهید تولایی إبائی نداریم
May 11
May 11