eitaa logo
روحانیت مردمی
908 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
592 ویدیو
59 فایل
درگاه رسانه‌ای جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی مشهد مقدس ارتباط با ما: @jebhe_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 آیت الله نجم الدین طبسی: بگذارید صریح باشیم! ما کم‌کاری کردیم در این قضیه. ما به این نسل نرسیدیم. این‌ها بچه‌های خود ما هستند. دشمنان می‌دانند که دارند چکار می‌کنند و برای آنها فکرها کرده‌اند. @rohaniat_mardomi
29.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ حکایت کشف حجاب دسته جمعی دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در حضور روحانی مبلغ ❗️اگر صحنه را رها کنیم شرایط همین می‌شود که داریم می‌بینم! اتفاقاً باید بمانیم و درست عمل کنیم. با بیان حجت الاسلام دسمی @rohaniat_mardomi
🔻 تفاوت‌هایی که در فتنه‌ی ۷۸ و ۱۴۰۱ مشاهده‌کردم... تيرماه ۷۸ دانشجوی ترم چهار دانشگاه فردوسی بودم.التهابات کوی دانشگاه تهران به سرعت به مشهد رسید. یکی از روزها با تعداد زیادی از دانشجویان معترض از پردیس خوابگاه‌های فجر به دانشکده‌ی پزشکی رفتم تا به‌عنوان یکی از اعضای بسیج دانشجویی از قضایا مطلع‌شوم. تعداد قابل توجهی دانشجو و غیردانشجو تجمع کرده‌بودند و فضا کاملا ملتهب بود. یکی از دانشجویان شهرستانی هم با حرارتی عجیب، شعارهای تندی علیه حاکمیت سرمی‌داد. بعد از حدود یکی دو ساعت که از تجمع گذشت، معترضان وارد خیابان دانشگاه شدند و به آرامی به‌سمت تقی‌آباد «راهپیمایی سکوت» برگزار کردند. بیش از ۲۰ سال از آن حادثه می‌گذرد و کماکان با دانشگاه فردوسی و دانشجویانش در ارتباطم. بنده از اتفاقات اخیر دانشگاه نگرانم اما نه از آن جهت که دیگران ناراحت‌اند؛ بلکه بخاطر تنزل عجیب کنش‌های دانشجویی! 🔻می‌خواهم به تفاوت‌های این دو فتنه(۷۸ و ۱۴۰۱) بپردازم تا معلوم شود ما باید به‌صورت جدی نگران دانشجویان‌مان و حرکت‌های دانشجویی آنان و صدالبته «آینده‌ی کشور»مان باشیم؛ 1⃣ هرج‌ومرج‌طلبیِ حادّ؛(آنارشیسم) در فتنه‌ی ۱۴۰۱ نه فقط در دانش‌آموزان دهه‌ی هشتادی، بلکه در قشر فرهیخته‌ی دانشجویی هم جنجال و آشوب و هرج‌و‌مرج‌طلبی و سردرگمی مشاهده شد؛ درحالی‌که در فتنه‌ی ۷۸ هم موافقان می‌دانستند دنبال چه هستند و هم مخالفان. 2⃣ جنبشِ بی‌سر؛ در ۱۴۰۱ برخلاف تصور تعدادی از سلبریتی‌ها، کسانی که کف خیابان بودند، نه آنها را به‌عنوان رهبر جنبش قبول داشتند و نه سیاسیونِ‌پرده‌نشین را؛ بلکه جنبش آنها کاملاً بی‌سر بود. در فتنه‌ی ۷۸ اما قضیه کاملاً متفاوت بود تا جایی که مدیریت صحنه، در چند لایه طراحی شده بود و در انتها به رئوس اصلاحات می رسید. 3⃣ شناعتِ گفتاری؛(لمپنیسم) شعارهای رکیک جنسی، در فضای حقیقی و مجازی دانشجویی از عجیب‌ترین و پرتاسف‌ترین اتفاقات ۱۴۰۱ بود؛ در حالی که بنده اقلا در ۷۸ یک‌بار هم در اعتراضات دانشجویی الفاظ شنیع نشنیدم. 4⃣ تندروی‌های حاد؛(رادیکالیسم) حمله به دانشجوی خانم برای کشیدن چادر از سر او اگر در سال ۷۸ اتفاق می افتاد، به‌نظرم دانشجویِ‌حمله‌کننده زیر مشت‌ولگدهای خود دفترتحکیمی‌ها تأدیب می‌شد؛ بیافزایید به این اقدام، رفتارهای تند خیابانی همچون‌ آتش‌زدن پلیس و حمله با سلاح‌سرد و.... 5⃣ فقر عجیب گفتمانی؛ سال ۷۸ گفتگو و مناظره و آزاداندیشی مکتوب و شفاهی بین طرف‌های مختلف، طرفداران زیادی داشت اما در ۱۴۰۱ نه فقط استاد و دانشجویی که خواهان گفتگو بودند، هو شدند، بلکه «امر مقدس گفتگو» هم هو شد! 6⃣ نهضتِ انحرافیِ طرفدار زن؛(فمنیسمِ جنسی) هرزگیِ تعدادی از مردان در فتنه‌ی ۱۴۰۱ و سوءاستفاده‌ی جنسی از بانوان در قالب «کشف حجاب» و... آن هم با شعار «زن، زندگی، آزادی»، این اغتشاشات را به یکی از نازل‌ترین اعتراضات تبدیل کرد! 🔸نگرانی نگارنده از آن‌جهت است که چگونه می‌توان مدیریت یک ملت را در ۲۰ سال آینده به صاحبانِ این‌گونه رفتارها سپرد؟! رفتارهایی کاملاً سطحی و بی‌مایه و دور از نزاکت؟! چرایی تنزل کنش‌های دانشجویی در طول حدود ۲۰ سال، مسأله‌ی مهمی است که نیاز به تحقیقات عمیق جامعه‌شناختی و روانشناسانه دارد تا جایی‌که اگر به‌سرعت برای درمانش اقدام نشود، در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد «مدیرانِ لمپنِ‌رادیکالِ‌کم‌سوادِپرمدعا»یی خواهیم‌بود که شرایطی بدتر از اتفاقات دُوَل اصلاحات و کارگزاران و اعتدال بر سر ملت و میهن خواهندآورد. ✍ به قلم حجت‌الاسلام عباس بابایی @rohaniat_mardomi
🔴 سالیانی‌است که منافقان و سلطنت‌طلبان و همجنسگرایان و حرام‌خواران و اخیراً سلبریتی‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در صدها شبکه‌ی ماهواره‌ای و میلیون‌ها صفحه و کانال مجازی می‌گویند: «روحانیت از چشم‌ها افتاده»! ❗️ یکی به اینها بگوید که اگر روحانیت کم‌اثر شده، چرا شما شب و روز نمی‌شناسید و اینقدر وقیحانه دست‌وپا می‌زنید و این‌همه پول علیه آن خرج می‌کنید و ته‌مانده‌ی آبروی خود را به حراج گذاشته‌اید؟! 😡 «قُل موتوا بغیظِکم». @rohaniat_mardomi
🔰چالش‌های روحانیت و مخاطبان آینده ✍️نویسنده: مهدی شجریان ( استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم) 🌐منبع: نشریه تحلیلی خبری حوزه و روحانیت ✅مسئله اصلی این نوشتار این است که روحانیت در عرصه ارتباط با مخاطب نسل جدید با چه آینده‌ای مواجه است؟ ...عوامل پنج‌گانه‌ای هستند که آینده روحانیت در عرصه ارتباط با مخاطب را با مخاطره جدی مواجه می‌کنند.... مشاهده مطلب : https://marammags.ir/?p=2468 @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جواب منطقی و زیبا به مدعیان طرفداری از ، ، 🌺🌺🌺 شما طرفدار زن هستید؟! شما از آزادی صحبت نکنید!!! با بیان حجت‌الاسلام محمد علی رضاپور @rohaniat_mardomi
📷 پاسخ به سوالات و گفتگوی بی‌واسطه روحانیت و مسئولان با مردم 🔺شهد شیرین و داروی شفابخشی که امروزه بیش از هر زمان ضرورت آن را احساس می‌کنیم. @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️وقتی فتنه‌ها موجب رویش می‌شود... ❇️کارگاه روش تبلیغ در مدارس و ارتباط با دانش آموزان @rohaniat_mardomi
💐 (ص) و (ع) بر شما همراهان گرامی مبارک باد🌺 @rohaniat_mardomi
🔹"فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ ۖ وَلَوْ كُنْتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ ۖ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ" (آل عمران: ۱۵۹) 🔸به سبب رحمت خداست كه تو با آنها اينچنين خوشخوى و مهربان هستى. اگر تندخو و سخت‌دل مى‌بودى از گرد تو پراكنده مى‌شدند. پس بر آنها ببخشاى و برايشان آمرزش بخواه و در كارها با ايشان مشورت كن و چون قصد كارى كنى بر خداى توكل كن، كه خدا توكل‌كنندگان را دوست دارد. @rohaniat_mardomi
💠 پیامبرِ فرهنگی «آقا» فرمودند برای معضلات جوان امروزی، کار فرهنگی کنید. متولیان فرهنگ با آن‌همه طول و عرض و دنگ و فنگ، یا کار نمی‌کنند یا کارنابلدند! چرا باور نمی‌کنیم که «پیامبر عزیزمان»، خدای کارهای فرهنگی بودند؟! شش اقدام ساده‌ی فرهنگی از سیره‌ی نبوی برای همه‌ی دغدغه‌مندان انقلابی پیشنهاد می‌کنم که با انجام این اقداماتِ به‌ظاهر کوچک، بخشی بزرگ از دیوار بی‌اعتمادی با نوجوانان و جوانان فرو خواهد ریخت؛ غیر از آن‌که ظرف وجودمان نیز آماده‌ی فیوضات بیشتر «حضرت‌حق» خواهد شد ان شاء الله : ۱) هر روز اقلا به یک نفرشان سلام کنید؛ ۲) لبخندتان را از مردم به‌ویژه جوانان دریغ مکنید؛ ۳) برای سختی‌ها و شکست‌ها و اشتباهات آنان غصه بخورید؛ ۴) نگران سلامتی‌شان باشید و نگرانی‌تان را ابراز کنید؛ ۵) برای شنیدن سخنان‌شان وقت بگذارید؛ ۶) در ورزش و تفریح با آنان همراهی کنید. پ ن: ۱. روشن‌است که مسئول ایجاد اشتغال و ازدواج، نباید باسلام و لبخند و... احساسِ انجامِ وظیفه پیداکند؛ بلکه باید برای رفع مشکل جوانان آن‌قدر تلاش‌ کند که شبْ‌هنگام از فرط خستگی بیهوش شود! ۲. آنانی که درپی اقدامات فرهنگی بیشترند، به کتاب «سنن‌النبی» علامه‌ی‌طباطبایی و «مفاتیح‌الحیاة» آیت‌الله جوادی آملی مراجعه فرمایند. ✍ به قلم حجت‌الاسلام عباس بابائی @rohaniat_mardomi
💠 حیرت فرهنگی و اَبَرمسئله براندازی ⛔️ دیوارنگاره میدان ولیعصر تهران جمع شد! برنامه طنین الله اکبر بعد از نماز مغرب و عشا شنبه 23 مهر ماه هم لغو شد. قبل از آن هم چند برنامه تلویزیونی انتقادی همین سرنوشت را پیدا کرد و برخی هم مثل برنامه شیوه با تعدیل‌هایی و اصلاحاتی به آنتن برگشت. از فیلتراسیون اینستاگرام و واتساپ و اختلال در استفاده از سایت‌های بین المللی هم که همه میدانیم. ❓ به نظر شما با چه چیزی مواجه هستیم؟ جواب واضح است: حیرت فرهنگی! حیرت از پاسخگویی و مقابله فرهنگی به اقدامات دشمن در وقایع اخیر کاملاً مشهود است. جبهه فرهنگی و فعالین فرهنگی در یک حیرت فرهنگی به سر می‌برند. برای همین هم هست که یا اقدامی نمی‌کنند یا اگر اقدامی می‌کنند بعد از چند روز یا چند ساعت جمعش می‌کنند. حیرت فرهنگی ناشی از نشناختن مسئله است. هنوز هم خیلی ها فکر می کنند مسئله بر سر زن و پوشش و آزادی های اجتماعی زنان است! این نشناختن مسئله است که حیرت فرهنگی را به دنبال دارد. برای همین در برابر شعار «زن زندگی آزادی» شعار «زن عفت افتخار» را ترند می کنیم. اما آیا از خودمان پرسیده ایم که این شعار چقدر توانسته است مردم و حتی حزب اللهی ها را در خصوص وقایع اخیر اقناع کند؟! می دانیم که این شعار را خیلی از مردم قبول دارند اما قبول و اقناع دو ساحت متفاوت دارد. 🌀 ابرمسئله این روزها، براندازی است؛ این را بازیگردانان درجه یک این صحنه از بایدن و نمایندگان کنگره آمریکا تا نوچه های کاسه لیسی همچون مصی علینژاد و ...، همه گفته اند، مسئله اساسا زن و پوشش و آزادی های اجتماعی زنان نیست. بلکه اصل جمهوری اسلامی است! چرا نمی خواهیم قبول کنیم؟! برای همین هم هر پاسخی که با محوریت زن ایرانی اسلامی داده شود نه تنها موجب اقناع نمی شود بلکه بیش از هر چیزی موجب حیرت و سردرگمی می شود. مثل این است که مریضی مبتلا به تب و سر درد باشد و شما داروی رفع درد عضله به او بدهید! 🌐 ابَرمسئله همیشه براندازی بوده است. از روزی که نهضت شروع شد تا همین امروز. دعوا بر سر حاکمیت اسلام سیاسی است. آن اسلامی که از پوشش من و تو تا روابط بین‌الملل دولت را تحت ولایت و هدایت خود قرار می‌دهد. تا مسائل جزئی‌تری همچون پوشش و بی‌حجابی اجباری را ذیل این ابرمسئله فهم نکنیم، پاسخ‌ها و مقابله‌های فرهنگی به مسائل جزئی‌تر بدون درنظر گرفتن و فهم ابرمسئله راه به جایی نخواهد برد. اگر ابرمسئله را فهمیدیم دیگر نیاز نیست در لاک تدافعی و مقابله منفعلانه فرهنگی برویم، بلکه حالت‌مان تهاجمی و مقابله فرهنگی‌مان هم فعالانه خواهد بود. فتأمل! ✍ به قلم حجت‌الاسلام جمالزاده عضو هیئت موسس جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جشن پرشور دانشجویی پس از دوسال کرونایی در مجتمع آموزش عالی گناباد 🔸حجت‌الاسلام محمد فلاح @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ آخوند چینی 🎥 مستند آخوند چینی؛ روایتی از زندگی تبلیغیِ حجت‌الاسلام «عسگر آقایی» که زبان چینی را برای تبلیغ می‌آموزد و با سفر به این کشور، احکام اسلامی را به چینی‌ها آموزش می‌دهد... 📺 دانلود و تماشا: 🌐 b2n.ir/a-chni @rohaniat_mardomi
🔰 انتصاب اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند. 🔻متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با سپری شدن بیش از شش سال از تشکیل شورای عالی مدیریت حوزه علمیه‌ی مشهد مقدس که در شمار برترین مراکز علمی جهان تشیع است، اکنون با تشکر از کلیه‌ی اعضاء محترم که در این مدت خدمات خالصانه‌ای به آن حوزۀ محترم تقدیم کردند، آغاز دوره‌ی جدید را با این خصوصیات ابلاغ می‌نماید: ۱- عضویت حضرات حجج اسلام: آقای حاج شیخ مهدی مروارید، آقای حاج شیخ محمّد مروارید، آقای حاج شیخ محمّد باقر فرزانه، آقای حاج سیّد مصباح عاملی، آقای حاج شیخ محمّد جواد نظافت یزدی، نماینده‌ی اینجانب در استان خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، مدیر حوزه و دبیر شورا در صورت انتخاب از بیرون جمع مذکور. ۲- مدت این مسئولیت پنج سال است. ۳- تعیین دبیر شورای عالی و نیز مدیر حوزه‌ی علمیه بر عهده‌ی جمع محترم مزبور است. از خداوند متعال توفیقات حضرات آقایان را مسألت می‌کنم. سیّد علی خامنه‌ای ۲۴ مهر ۱۴۰۱ @rohaniat_mardomi
💠 بیانیه ۷۰ نفر از مدرسین حوزه علمیه خراسان در پی انتصاب اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان توسط مقام معظم رهبری بسم الله الرحمن الرحیم 🖋 «حوزه‌ی علمیه‌ی مشهد مقدس یکی از کهن‌ترین و پربارترین مراکز علمی تشیع و مَهد پرورش بزرگان نام‌آور در دانش‌های عقلی و نَقلیِ اسلامی در طول چندین قرن است. مجاورت بارگاه منور رضوی علیه آلاف التحیة مایهٔ جذب علمای برجسته‌ای از دیگر حوزه‌های علمیه نیز به این دیار علم و معنویت شده و در دوره‌های گوناگون به سرمایۀ ارزشمند آن افزوده است. اکنون این حوزه با سوابق علمی و تاریخی و سیاسی کم‌نظیر، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش کمّی و کیفیِ در خور توجّهی یافته و ظرفیت شایانی برای پرورش علما و محققان اسلامی در رشته‌های گوناگون پدید آورده است. شکوفایی این ظرفیت، نیازمند مدیریتی جامع و پویا است.» مقام معظم رهبری مدظله‌العالی 🔸 نظر به انتصاب اعضای محترم شورای عالی حوزه علمیه خراسان توسط رهبر معظم انقلاب مد‌ظله‌العالی و سپردن مسئولیت خطیر تعیین مدیر حوزه به اعضای محترم این شورا، ضمن تشکر از معظم‌له برای این اقدام مبارک و تبریک به اعضای جدید و تقدیر از زحمات اعضای سابق و مدیریت کنونی حوزه، از اعضای محترم شورای عالی درخواست می‌کنیم در تعیین مدیر جدید، به‌دور از تعارفات و توصیه‌ها، از تقلیل جایگاه مدیر حوزه به مدیر صرفا اجرایی یا علمی یا سیاسی بپرهیزند و برای ارتقای حوزه به جایگاه مطلوب آن، شخصی را به عنوان مدیر حوزه تعیین نمایند که افزون بر ویژگی‌های ممتاز شخصی همچون تقوا، تعهد، دلسوزی و روحیه جهادی، جامع ویژگی‌های زیر باشد: 1⃣ باورمند به آرمان‌های مترقی انقلاب اسلامی و منظومه فکری مقام معظم رهبری و دارای عزم راسخ برای تحول و پیشرفت همه ‌جانبۀ حوزه علمیه در راستای دیدگاه‌ها و توصیه‌های معظم‌له؛ 2⃣ دارای مقبولیت علمی و مدیریتی در میان اساتید، نخبگان و مدیران حوزه و توان جذب، به‌کارگیری و بسیج نیروها در راستای رشد و اعتلای حوزه؛ 3⃣ دارای تخصص علمی، سوابق تألیف، تدریس، نقد و نظر در علوم اسلامی و انگیزه‌بخش و امیدآفرین برای حوزویان به‌ویژه طلاب و فضلای جوان؛ 4⃣ دارای ارتباط علمی و تربیتی مستقیم با بدنه طلاب و اساتید حوزه و محبوبیت میان آنان؛ 5⃣ دارای جایگاه و مقبولیت مردمی به‌ویژه در میان نخبگان و اقشار مرجع و توان برنامه‌ریزی جهت ارتقای جایگاه و مرجعیت اجتماعی حوزه و افزایش کارآمدی حوزویان در جامعه؛ 6⃣ دارای توان و سابقه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت کلان و راهبردی برای دستیابی به اهداف کلان حوزه؛ 7⃣ آگاه به مسائل کلان و چالش‌های عام حوزه‌های علمیه و مشکلات اختصاصی حوزه علمیه خراسان؛ 8⃣ دارای شناخت جامع و عمیق از سابقه علمی،‌‌ فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان و ظرفیت‌های کنونی علما، فضلا، طلاب و نهادهای حوزوی؛ 9⃣ دارای شناخت و قدرت برقراری ارتباط و تعامل حوزه علمیه خراسان با نهادهای بزرگ و معتبر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کشور و جهان اسلام؛ 🔟 برخوردار از سعه صدر و ارتباط سازنده با همه طبقات، گرایش‌های فکری و سلایق سیاسی سالم حوزوی و استقبال از نقدهای منصفانه و دلسوزانه. 🔻در پایان از اعضای محترم شورای عالی خواستاریم بدون تعجیل در انتخاب مدیر جدید، از گزینه‌های واجد شرایط، برنامه جامع ناظر به تحول در بخش‌های مختلف حوزه را مطالبه نموده و با بررسی سوابق و برنامهٔ آنان مدیر حوزه را تعیین فرمایند. بدیهی است تمامی امضاکنندگان این بیانیه خود را موظف به حمایت و مساعدت مدیر منتخب می‌دانند. توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران به حوزه‌های علمیه و اسلام عزیز را از درگاه خداوند متعال خواهانیم. @rohaniat_mardomi 👇اسامی اساتید امضا‌کننده بیانیه در فایل زیر
بیانیه جمعی از مدرسین حوزه علمیه خراسان نهایی.pdf
151K
بیانیه ۷۰ نفر از مدرسین حوزه علمیه خراسان در پی انتصاب اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان توسط مقام معظم رهبری + اسامی @rohaniat_mardomi
🔰 گفت و گویی که همیشه جواب می‌دهد. ✍ یادداشت حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی 👇 @rohaniat_mardomi
🔰 گفت و گویی که همیشه جواب می‌دهد دو سه روز پیش یه توییت زدم که دوست دارم با لباس طلبگی بین معترضین برم که کامنتهای زیادی داشت و افراد زیادی نظر دادند، یک دوستی دایرکت دادند که من میتونم توی کافه از دوستان معترض دعوت کنم شمام بیاین، منم قبول کردم و دیروز این جلسه تشکیل شد. برخلاف همه تصورات منفی که ممکنه کسی داشته باشه، جلسه خوبی داشتیم و گفتگو کردیم و بعد جلسه سوال مون این بود که همین جلسات گفتگو رو چرا مسئولین ما برپا نمی کنند؟! به بعضی از جملاتی که به دوستان معترض گفتم که برخواسته از اعتقاد من بود اشاره میکنم. یکی از دوستان مدام تکرار می کرد که دیگه فرصت تمومه، گفتم خب اون نظر شماست اما من معتقدم، همانطور که مقام معظم رهبری در مورد حوزه علمیه فرمودند حوزه اگر خودش رو با توجه به روز و نیاز روز تغییر نده و متحول نکنه از بین میره، همین موضوع در مورد کلیت نظام هم صادق است و از طرفی من می بینم که این قشر دهه هشتادی هایی که بنده در دبیرستان باهاشون در ارتباط هستم، مثل سیلی در مجراهای مختلف این جامعه، این تغییر رو به صورت معمولی و قهری ایجاد خواهند کرد. در نقطه مقابل یک سری از مسئولین خطاکار در جمهوری اسلامی هستند که برای ماله کشی رفتار اشتباه خودشون آبروی اسلام و نظام رو خرج میکنن و هیچ جوره حاضر نیستن صحنه رو ترک کنن، در مورد نجات از شر اینها در کنار فشار و مطالبه، به حضرت عزرائیل چشم امید داریم نسل بعدی که امید رهبر انقلاب هم به روی کار آمدن آنهاست، جوانهایی هستند که حرف عموم مردم امروز رو می فهمند و فرزند امروزند و قطعا اشتباهات قبلی هارو تکرار نخواهند کرد. حرف های خوبی هم دوستان معترض گفتند که شنیدم و لذت بردم یکی از حرف های درستی که گفتند و امید داشتند که منحرف شون رو منتقل کنم این بود که چرا در مورد جبهه خودتون مدام این رو تکرار میکنید که نباید اشتباه یک فرد رو به تمام یک جبهه تعمیم داد اما در مورد طرف مقابل یک حرف یا یک اشتباه رو به همه تعمیم میدین! میگفتند برخلاف چیزی که بعضی نشان دادند، ما دنبال عریانی نیستیم و ما اسلامی کهبخاطر مصلحت مسئولین تحریف نشده باشد را قبول داریم و به روحانیتی که صدای مردم باشد احترام می‌گذاریم. در پایان بگم بنده معتقدم، در کنار نسل امروز و با همت این جوان ها و به کوری چشم بدخواهان و دشمنان، بدون شک ایران فردا قوی تر از امروز خواهد بود. ‎ ✍ یادداشت حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تریبون آزاد معترضان در یک هیئت و در حضور روحانی هیات «رهپویان وصال شیراز» تریبون آزاد راه انداخته و از جوان‌های معترض خواسته به این هیات بیایند و در فضایی آرام گفت وگو کنند، حاج آقا انجوی نژاد بانی طرح تریبون آزاد شده است و مسئولان استانی را هم خبر کرده که بیایند و بنشینند پای اعتراض جوان‌ها و حرف‌هایشان. @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با روحانی جهادی‌ که اغتشاش‌گران جمجمه‌اش را شکستند 🔹این روحانی بین معترضان رفته بود تا با آن‌ها صحبت کند اما عده‌ای با قمه و سنگ و آجر حمله کرده و جمجمه‌‌اش را متلاشی کردند. در آخر یک آشوب‌گر با چاقو بالای سرش رفته تا کارش را تمام کند اما کاسبان‌ محل مانع شدند. @rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قابی از اقتدار و مظلومیت عده‌ای اندک و پرصدا، به دور از هرگونه شاخصه‌ی تمدن بشری، انسانی در لباس دین را دوره می‌کنند، به او هتاکی می‌کنند، چون وحوش پایکوبی می‌کنند و فاتحانه از این اقدام ناجوانمردانه تصویر می‌گیرند و بدان افتخار می کنند! این تصویر بماند برای آیندگان تا نیک بنگرند، جمهوری اسلامی چگونه در عین اقتدار، مظلوم بود! پ.ن: ۱) تصویر فوق جسارت و هتاکی اغتشاشگران به حجت‌الاسلام والمسلمین نیک‌بین، نماينده انقلابی و مردمی مجلس شورای اسلامی در اولین روزهای اغتشاشات است، که این روزها رسانه‌ای شده است. حقا برخورد آرام و متین ایشان ستودنی است. براستی اگر جای دیگری از دنیا بود و کسی با نماینده‌ی مردم و حاکمیت این‌گونه برخورد می‌کرد چگونه با او برخورد می‌کردند؟! ۲) روحانیت شیعی روزگارانی برای «آئین و ملت»، سر و جان می داده، «عمامه» که چیزی نیست! @rohaniat_mardomi
hejab 2.pdf
7.99M
🔻پاسخ به مهم ترین پرسشهای دانش آموزان سراسر کشور در مورد حجاب @rohaniat_mardomi
انا لله و انا الیه راجعون شهادت مظلومانه هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیهماالسلام را به محضر مولایمان امام زمان ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران اسلامی تسلیت می گوییم. بدون شک یکی از میوه‌های تلخ آشوب و اغتشاش، ناامنی و اقدامات تروریستی است که برای پرکردن پازل دشمنی مستکبران، توسط اذنابشان محقق می‌شود. جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی ضمن محکوم‌کردن این اقدامات‌ کور، از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهد تا با قاطعیت دربرابر هنجارشکنان و اغتشاشگران و مشوّقان آنها ایستاده و مانع بسترسازی برای جنایتکاران تروریست اجاره‌ای شوند. @rohaniat_mardomi