eitaa logo
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
71 دنبال‌کننده
805 عکس
315 ویدیو
5 فایل
-متغیری از احوالاتِ نامعلوم و نامتعارف -من؟ نوکرِ مخلصِ مرتضی علی(ع) ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9vnf0e&btn=روح‌نواز
مشاهده در ایتا
دانلود
ترسناک‌تر از آدم هایی که مقصر هستن، ولی بلدن تورو مقصر جلوه بدن، نداریم!
چه شیرین بود، داستانِ تلخِ ما...!
عمره: مردان بزرگ زیر بار های گران کمر خم نمیکنند؛ مویی سپید میکنند... تو غم‌ عدالت داری مختار، پس‌ به خودت ظلم‌ نکن... کمی هم به فکر خودت باش..! مختار : بر عدل حکومت کردن، مثل گردن نهادن بر لبه‌ی تیزِ شمشیر است، لحظه ای غفلت کنی شاهرگت پاره میشود...! هرچه در کارِ حکومت جلو میروم‌ مظلومیت علی برایم ملموس تر میشود! درک غم‌و رنج علی جانکاه است عمره؛ کمترین اثرش سپید کردن مو است...!!! |-آنهایی که دم‌ از ادامه ی حکومت علی(ع) میزنند؛ نمیدانند که علی(ع) و یارانش چه رنج، سختی وَ غم هایی را گذراندند... هنوز به مظلومیت علی(ع) پی نبرده اند!! آخر سر هم هرچقدر ادعا کنند؛ در عمل به گردِ پای علی(ع) هم نمیرسند!
با هرکس که می‌نشستم از امید حرف می‌زدم حتی وقتی که ذره‌ای امید درونم نمانده بود. ✍🏻:صباح‌الدین‌علی
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
من از تو ممنونم، که اسمتو از این نفس نمی‌گیری 🫀
ای کاش به جای همه میشد؛ که در این شهر، این حالِ بهم‌ ریخته‌ام را تو ببیینی... حسین جانم! ♥️ شب بخیر✨
اگر؛ دعای مستجابی داشتم از خدا میخواستم، نزدیکِ تو بودن را به من ببخشد...! امام حسین جانم‌🤍 ♥️
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
: ملّت ایران، مظلوم است امّا قوی است! مثل امیرالمؤمنین، مثل مولای متّقیان؛ سرور خودش علی (علیه ‌السّلام) که قوی‌ترین بود و مظلوم‌ترین!
هدایت شده از ʜᴇᴀʀᴛʟɪɴᴇ|حرفـِ دل
داداش‌آرمان‌تولدتون‌مبارک(:🤍
+تو اینستاگرام این پست رو دیدم... ماجرا این بود که ، رو صفحه باید نگه میداشتم وَ بعد حرف امام حسین به خودم رو میدیدم... - چشامو بستم، وَ وقتی رو صفحه نگه داشتم این جمله "به خدا امید داشته باش" ظاهر شد... حقیقتا لحظه ی دیدنش خیلی گریه کردم:) حتی الانم که دارم این رو، اینجا مینویسم تا ثبت بشه، اشکام سرازیره... لحظاتی از زندگی رو سپری میکنم که برام سخته..هرچقدرم‌ اگه ازش حرف نزنم، بازم سخته:) وَ همین یک جمله ، حال قلبمو بهتر کرد!:) |-فقط خواستم بگم امام حسین جانم:) خیلی دوست دارم.. باور کن که خیلی زیاد دوست دارم.. از خداهم ممنونم.. ممنونم که این سعادت رو بهم داد ، تا عاشق تو باشم:) مرسی که حواست هست مرهم قلبم:)❤️‍🩹
خدایا زانو میزنم در برابر تو... تا ایستاده بمانم در برابر جهان!♥️
کربلایی حسین طاهری1403031715-04.mp3
زمان: حجم: 5.1M
گذرم تا به در خانه ات افتاد حسین.. خانه آباد شدم؛ خانه ات آباد حسین🖤