هدایت شده از <نورآ>
جنون یعنی..
کسی در شهر خود سیر میکند؛
اما دلش در کوچه های مشهد است
خدانکنه دلم برا یکی تنگ شه..
احمقانه ترین تصمیمات زندگیم رو همون لحظه میگیرم وَ چند دقیقه بعدش پشیمون میشم از کاری که کردم😐😭💔
هدایت شده از موسیقیشب.
آخرین جمعه محرم شد :)؟
چرا انقد داره زود تموم میشه ..
من خیلی دلم تنگ میشه ابیعبدالله
شاید محرم سال بعدو ندیدم
کم برات گریه کردم ولی
همین کمو از ما قبول کن 💔
ما که به جز حبِّ تو
امیدی برای نجات نداریم
ای کشتیِ نجات :)
- مارو به حرمت برسون ..
این آهنگ برای من وَ خانم بابونه یادآور کلی خاطرَس:)✨
امروز که از گذشته ها یاد کردیم، نمیدونم چرا یهو ذهنم پَر کشید سمت این آهنگ..:)
دوران کرونا با کلی ترس و استرس و سختیاش، ما خاطرات خوبی ساختیم...!
هدایت شده از بابونه
وای دقیقاااا😭✨
کله صبح بیدار میشدیم میگشتیم.
عکس میگرفتیم، آهنگ میخوندیم، غذا درست میکردیم...
خیلی دوران قشنگی بود🙂
-دستهایش؟
میدانی من هیچ گاه ندانستم، دستانش چگونه اند!
من فقط یک چیز را خوب دانِستم...
عباس(ع) اگر دست گیرد، رها نخواهد کرد!
وَ شرطِ دست گیریَش
فقط یک چیز است:
اینکه
"همچون عَلَم امانتش باشی،
امانت حسین(ع)!"