هدایت شده از - کُنجِ دل.
این عکس رو با وجودم درك کردم :)
یه حس ِخاصی داره ، با وجود ِحاج مهدی خاص تر هم شده 💔.
میدانی از چه رنج میکشم؟
حتی چیزی که بیشترین امید را به آن دارم،
من را ناامید میکند:)!
آفرین به هادی ساروی😭
طلا داد بهمووووون
همینطور دخترمون مبینا نعمت زادههه:))))🤍
شب ها، پرنده هايش می روند
روزها، ستاره هايش
ببين، آسمان هم كه باشی
باز تنهايی!
✍🏻رضا كاظم
هدایت شده از بابونه
انقدر که برای ناهید کیانی جیغ کشیدم، برای هادی ساروی جیغ نکشیدم.
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
اما قلب حافظهی خودش را دارد و من هیچچیز را فراموش نکردهام ... ✍🏻:آلبرکامو
آیا گاهی..
قلب سِزاوار تَر از عقل، برای آلزایمر نیست؟
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
کاش زود برسه..! روزی که سزاوارش هستم:)
تابستان بود؛ ولی سرد بود.
دلمان، امیدمان، و حتی پیکرمان...
سرد بود!