توصیه مهم از طرف من؛
اگه مریض هستین دوره نرید.
کلا هیچ جا نرید.
مخصوصا معده درد...
بعد سه روز استرس، ارائه تموم شد😭
خوشحال شدم چون واقعا دوره ی خوب و آموزنده ای بود
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
یکم سخت گذشت ولی خب، گروه منتخب شدیم😭.
آره دوستان😭
اون بالا سمت راست، جعبه هارو میبینید؟
یه تیکه از سنگ حرم مولام امام علی بود😭✨
سخت بود ولی واقعا ارزش داشت:)
هدایت شده از ‹آبینه.›
توی این نسل منو اطرافیانم ادمای عجیبی هستیم مثلا: مخالف فمینسم هستیم، هموفوب ۱۰۰ درصد و دو اتیشه هستیم، ارزشیام که هستیم، لباسهارو جنسیت دار میدونیم، بعضی از مشاغلم جنسیت دار میدونیم، بعضی از طرز فکر قدیمیارم قبول داریم، بیشترمون موافق ازدواج سنتی هستیم، ارایش کردن پسرارو ولو به یک تینت بزرگترین اشتباه طرف تلقی میکنیم🙏🏻ما میون هم نسلامون شبیه دهه ۶۰ هستیم و واقعا از این موضوع خرسندیم.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خسته از تمام دنیا، محتاج کربلای حسین..♡
یعنی باید باور کنم، امسال هم دعوتم نمیکنی؟!:)