هدایت شده از ‹آبینه.›
توی این نسل منو اطرافیانم ادمای عجیبی هستیم مثلا: مخالف فمینسم هستیم، هموفوب ۱۰۰ درصد و دو اتیشه هستیم، ارزشیام که هستیم، لباسهارو جنسیت دار میدونیم، بعضی از مشاغلم جنسیت دار میدونیم، بعضی از طرز فکر قدیمیارم قبول داریم، بیشترمون موافق ازدواج سنتی هستیم، ارایش کردن پسرارو ولو به یک تینت بزرگترین اشتباه طرف تلقی میکنیم🙏🏻ما میون هم نسلامون شبیه دهه ۶۰ هستیم و واقعا از این موضوع خرسندیم.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خسته از تمام دنیا، محتاج کربلای حسین..♡
یعنی باید باور کنم، امسال هم دعوتم نمیکنی؟!:)
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب جمعه است؛
هوایت نکنم میمیرم امام حسین جانم:)..!
هدایت شده از قلــبمشــکی|𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وایبی که از این کلیپ مخصوصا صدآش میگیرم🫁🩵:))
هدایت شده از بابونه
اینطوری که داره پیش میره چند روز دیگه آهنگای سیاوش قمیشی رو هم با صدای هایده میشنویم🗿