تقدیمی قشنگی بود:))))
فکر کنم تنها تقدیمیِ که میذارم تو چنل بمونه:)
ممنونم نیوشای عزیزم🤍✨
969.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو قرار نیست این رو ببینی ولی من ازت معذرت میخوام:)
معذرت میخوام که باز ناامیدت کردم..
معذرت میخوام که باز ناراحتت کردم..
معذرت میخوام که همچین بچه ی بدی داری..
معذرت میخوام که بچه ی ضعیفی داری..
معذرت میخوام که بازم نتونستم باعث افتخارت باشم:)
فکر میکنی میتونی منو ببخشی..
مامان؟!:)
هدایت شده از بابونه
هر کانالی رو باز میکنم دارن میرن اربعین، یا از اربعین برگشتن، یا تو راهن؛
یعنی چی-😭
هدایت شده از دلدادهبهحسینبنعلی:)
کربلا رفتن خود را به رخ ما نکشید
ما درست است نرفتیم ولی دل داریم:(❤️🩹
هدایت شده از موسیقیشب.
دوتا رفیق دارم که بدجور هوامو دارن ، یکیش اون بالاییه یکیشم امام حسینه : )
هدایت شده از بابونه
به لطف خانم روح نواز کل اکسپلورم شده انیمه، راست میرم چپ میرم یا ارن یا لیوای یا جوجوتسو یا نمیدونم کوفت زهرمار؛
زنیکه سرویسم کردی😭😂.
دوستان شما بگید تقصیر اکسپلوره یا من؟😔😂
خب من که نمیتونم چیزی از انیمه ببینم، اما لایک یا ذخیره نکنم🤣
دوستای جدیدم خوش آمدید🫂💓💗
روح نواز دوستون داره، روح نواز را دوست بدارید:)🤍✨
هدایت شده از موسیقیشب.
من ؟ همان خستهی ِدلشکستهای که مرهم ِزخمش حرم است .. :)