هدایت شده از موسیقیشب.
دوتا رفیق دارم که بدجور هوامو دارن ، یکیش اون بالاییه یکیشم امام حسینه : )
هدایت شده از بابونه
به لطف خانم روح نواز کل اکسپلورم شده انیمه، راست میرم چپ میرم یا ارن یا لیوای یا جوجوتسو یا نمیدونم کوفت زهرمار؛
زنیکه سرویسم کردی😭😂.
دوستان شما بگید تقصیر اکسپلوره یا من؟😔😂
خب من که نمیتونم چیزی از انیمه ببینم، اما لایک یا ذخیره نکنم🤣
دوستای جدیدم خوش آمدید🫂💓💗
روح نواز دوستون داره، روح نواز را دوست بدارید:)🤍✨
هدایت شده از موسیقیشب.
من ؟ همان خستهی ِدلشکستهای که مرهم ِزخمش حرم است .. :)
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور آقا:)منم همینطور..
"گرچه دوریم، به یاد تو سخن میگوییم حسین جان...!"
هیچ چیز راحتم نمیکند.
نه دریا، نه آفتاب، نه درختها، نه آدمها، نه فیلمها، نه لباسهایی که تازه خریدهام.
نمیدانم چه کار کنم.
بروم و سرم را به درختها بکوبم،
داد بزنم، گریه کنم.
نمیدانم.
|فروغفرخزاد
امام حسین عزیزم:)
ای کاش یکی از همین روزا بشینم تو حرمت و بگم:
["منم مورِ سلیمانم، به لطفش کرده مهمانم
وگرنه من که میدانم، که جای من نبود اینجا"]
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
فقط اونجایی که حاج مهدیرسولی میگه:
جا موندم،سخته گفتنش ولی چاره ندارم💔