هدایت شده از موسیقیشب.
من ؟ همان خستهی ِدلشکستهای که مرهم ِزخمش حرم است .. :)
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور آقا:)منم همینطور..
"گرچه دوریم، به یاد تو سخن میگوییم حسین جان...!"
هیچ چیز راحتم نمیکند.
نه دریا، نه آفتاب، نه درختها، نه آدمها، نه فیلمها، نه لباسهایی که تازه خریدهام.
نمیدانم چه کار کنم.
بروم و سرم را به درختها بکوبم،
داد بزنم، گریه کنم.
نمیدانم.
|فروغفرخزاد
امام حسین عزیزم:)
ای کاش یکی از همین روزا بشینم تو حرمت و بگم:
["منم مورِ سلیمانم، به لطفش کرده مهمانم
وگرنه من که میدانم، که جای من نبود اینجا"]
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
فقط اونجایی که حاج مهدیرسولی میگه:
جا موندم،سخته گفتنش ولی چاره ندارم💔
هدایت شده از بابونه
خب ماهم به جمع دانشجویان فرهنگیان اضافه شدیم
تبریک به من، تبریک به شما، تبریک به همه😭😂❤️.
دوستان...
خوشحالمبراش..
خیلی خیلی خوشحالم براش..
خیلی خیلی زیاااد خوشحالم براش😭😭♥️
حدودا ۴ سال پیش..
موقع کرونا که بود، من و بابونه بیشتر روزامون باهممیگذشت..
بعد یه روز از خواب پا شدیم دیدیم جواب نتیجه ی تیزهوشان ورودی دبیرستان اومده
با کلی جان کندن بالا اومد..
خلاصه اطلاعات وارد کرد و اینا
یهو دیدیم اون چیه!
یه صحفه بالا اومده مشخصات بابونه نوشته ؛
زیرشم نوشته ورودی استعداد های درخشان