من اقرار میکنم که هیچ لذتی مثل خواندن وجود ندارد؛ آدم چقدر از کارهای دیگر زودتر خسته میشود تا کتاب خواندن. وقتی برای خودم خانهای داشته باشم، اگر یک کتابخانه عالی در آن بنا نکنم، یک انسان بیچاره خواهم بود.
_ غرور و تعصب
https://eitaa.com/aneEeEeeeeee/3789
وای دقیقا
یادم میاد میخوام خودمو بزنم🤣😭