من اقرار میکنم که هیچ لذتی مثل خواندن وجود ندارد؛ آدم چقدر از کارهای دیگر زودتر خسته میشود تا کتاب خواندن. وقتی برای خودم خانهای داشته باشم، اگر یک کتابخانه عالی در آن بنا نکنم، یک انسان بیچاره خواهم بود.
_ غرور و تعصب
https://eitaa.com/aneEeEeeeeee/3789
وای دقیقا
یادم میاد میخوام خودمو بزنم🤣😭
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
کاری که سوپرنچرال کرد توی این زندگی با من خاورمیانه نکرد.
وقتی اولین بار خوندمش برام قلمش کمی متفاوت و گنگ بود اما وقتی برای دومین بار خوندمش تونستم سیر داستان رو بهتر متوجه بشم