eitaa logo
روشنا مرکزی
22 دنبال‌کننده
487 عکس
400 ویدیو
32 فایل
فرهنگی - هنری - سیاسی . ارتباط با ادمین و ارسال مطلب @roshanamarkazi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روشنا
💢 در دیده شوید! 📌 از فعالیت‌ها و برنامه‌های پایگاه خود در عکس بگیرید و به شناسه (آی.دی) روشنا ارسال کنید. 📍 برگزیده محتواهای ارسالی در کانال روشنای کشوری منتشر خواهد شد و به 5 برنامه برتر هدایایی تقدیم خواهد شد. شناسه روشنا: Roushana1398@
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌕خوبی هایی که دیده نمی شود! امروز ظهر فرزند کوچکم را پس از سه روز بستری در بخش اطفال یک بیمارستان دولتی الحمدلله به سلامتی ترخیص کردم... هنگام ترخیص در ذهن خود برآورد کرده بودم یک بیمار به اضافه یک همراه، سه شبانه روز با صبحانه، ناهار و شام خوب و استاندارد و کلی دارو و سرم به اضافه آزمایشات خون و عکسبرداری ریه و ویزیت فوق تخصص دست کم در بیمارستان دولتی سه چهار میلیونی آب خواهد خورد. موقع تسویه وقتی در حسابداری متوجه شدم کل هزینه ها براساس بیمه پایه تنها دویست و پنجاه هزار تومان شده تعجب کردم! اما بله واقعا همین مقدار دریافت شد! این تعجب را چند دقیقه قبلش هم در فرد دیگری دیدم... وقتی در صف ترخیص، کارپرداز به فرد کنار من که نوبت او بود گفت هزینه داروهایش در طول بستری چند روز تنها صد هزار تومن شده فرد با تعجب پرسید: خانم اشتباه نمی کنید؟! بیمار فلانی... کارپرداز گفت صد هزار تومن خورده ای... و فرد گفت صد تومن که چیزی نیست نقدا پرداخت می کنم... با خودم گفتم انقدر برخی کمبودهای خاص در چند قلم داروی ویژه را در رسانه به خورد ما داده اند که به کلی این حقیقت مهم را فراموش کرده ایم که هزینه های درمان در بیمارستان های دولتی برای بخش اعظمی از بیماری های رایج تقریبا رایگان است! نیاز به کار کارشناسی دارد اما با توجه به تورم و همچنین افزایش دستمزد و حقوق در سال های اخیر، شاید بتوان گفت تورم در بخش سلامت دولتی منفی بوده است! به هر حال این میزان هزینه های پایین در بخش سلامت دولتی و پوشش همگانی بیمه پایه از دستاوردهای خوب انقلاب اسلامی است که تا گذرمان به بیمارستان های دولتی نیافتد برایمان ملموس نخواهد بود و جای خالی اطلاع رسانی و کار رسانه ای در این موضوع دیده می شود!
13.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸اگر بازیکنان «سرود ملی» را نخواندند چه کنیم؟ تحلیل گر خارج از ایران؛ به توصیه آقای خامنه ای عمل کنید! موضع گیری های چندتا بازیگر و ورزشکار اهمیتی ندارد.
7.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💌 حاج قاسم میدید این روزها رو ؛ دیدن این یک دقیقه برای هزاران بار پیشنهاد می‌شود...:) امید داریم به نگاه حاج قاسم✌️🏻✨ ╭─••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─••─╮ 💎کانال جهاد تبیین گلچین همه اخبار ،تحلیل ها،عکس نوشته ها و کلیپ های معتبر رو در این کانال دنبال کنید. -با-هم-جهاد-تبیین گروه جهادی رسانه ای سفیران فرهنگ آفتاب https://eitaa.com/joinchat/2915958972C603489eb77 ╰─••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─••─╯
ساعت ۲۴ امشب(یکشنبه) هم باهم این تصویر را استوری میکنیم. مارپیچ سکوت را باید شکست. ضمن انتشار در صفحات خودتان دیگران را دعوت کنید. ✅نشر حد اکثری
🇮🇷 🖼 | خدمتگزار ملت 🍃🌹🍃 | |
عملیات تبیینی ثامن ۲۷ و همزمان با هفته بسیج تاریخ برگزاری : اول آذر ۱۴۰۱ مکان : کلیه پایگاه های ثامن استان مرکزی | |
💢 سيطره انديشه‌های صهيونيستی، بر رسانه‌های خبری جهان 🔺 را بي‌ترديد بايد شکل مدرنی از امپرياليسم قلمداد کرد که شاکله‌ها و بنيان‌های آن در دهه ۱۹۵۰، به طور مشخص درآلمان غربی و پشت دروازه‌های کمونيسم در خلال جنگ سرد از سوی ايالات متحده بنا شد. نگاهي به روند تاريخی نبرد رسانه‌ای نشان می‌دهد که اهميت اين ابزار و سلاح تبليغاتی برای صهيونيسم در کنترل افکار و شستشوی مغزی مردم جهان چنان مهم و حياتی بود که در کنگره صهيونيسم در سال ۱۹۸۷ ميلادی که به رهبری تئودور هرتزل در شهر بال سوئيس برگزار شد، تصميماتی درباره چگونگی سيطره بر رسانه‌های فراگير به ويژه مطبوعات که در آن زمان قوی‌ترين رسانه به حساب می‌آيد گرفته شد، که به پروتکل رهبران صهيونيسم معروف گشت. 🔺در پروتکل صهيونيسم آمده است: ما هنگامی در تشکيل دولت اسرائيل موفق خواهيم شد که بر ابزارهای تبليغاتی و مطبوعاتی جهان، تسلط داشته باشيم. 💢 شش غول رسانه آمريکا که غول‌های رسانه‌ای ناميده می شوند، همگی زير نفوذ صهيونيسم جهانی فعاليت می‌کنند، که اين غول‌های رسانه‌های عبارتند از: 1️⃣ تايم وارنرAOL 2️⃣ وایاکام 3️⃣ نيوز کورپوريشن 4️⃣ والت ديزنی 5️⃣ برتلزمان 6️⃣ جنرال الکتريک. 🔺يکی از مهمترين ابزارهای تبليغاتی که اين جنبش در خدمت خود درآورد، بود. نفوذ صهيونيسم درعرصه سينما نيز از طريق قابل تأمل است. سينما به عنوان نقش بسزايی در تبليغ و ترويج افکار و عقايد به طور مستقيم و غيرمستقيم دارد. به همين سبب، صهيونيسم بزرگترين کمپانی فيلم‌سازی جهان يعنی هاليوود را در اختيار دارد. 🔺 از همين رو می‌توان برخی از اهداف نفوذ رژيم صهيونيستی در عرصه رسانه‌ها در موارد ذيل خلاصه کرد: ▪️بسط ارزش‌های مادی که امروزه در غرب نيز متبلور شده است ▪️القای ايجاد الگوی جديد برای جهان طبق منش صهيونيسم ▪️القای بی‌تمدن بودن و تروريست بودن مسلمانان ▪️جهانی کردن اسطوره‌ها و خرافات دروغ صهيونيسم؛ ازجمله ▪️نقشه‌های صهيونيسم برای تسلط بر خبرگزاری های جهانی همچنين درباره؛ ➖نفوذ صهيونيسم در صنعت سينماداری نيز همين بس که در انگليس لرد لفونت يهودی به تنهایی ۲۸۰ سالن سينمايی را تحت مالکيت خود دارد. ➖درايالت متحده آمريکا با وجود شبکه‌های راديويی تلويزيونی متعدد، سه شبکه ABC ، CBS ،NBC ازمشهورترين آنها به حساب می‌آيند. ➖و ديگر شبکه‌ها اخبار، گزارش‌های خبری و اقتصادی خود را از اين سه شبکه مي‌گيرند و اين سه شبکه تحت نفوذ صهيونيسم هستند. ➖در آمريکا، شرکت بزرگ انتشاراتي راندوم هاوس که جنت کرف يهودی آن را پايه گذاری کرد و مؤسسه انتشاراتی سايمون اند شوستر که ريچارد سايمون و ماکس شوستر آن را بنا نهادند، تحت سلطه صهيونيست‌ها فعاليت ميکنند. ➖دايره‌المعارف‌ها که امروز به عنوان نبض تپنده کتاب‌ها و مطبوعات عمل ميکنند، نيز نه تنها مصون از تعرض صهيونيست‌ها نبوده‌اند، بلکه مقر مستحکمی برای ترويج ايده‌های آنان شده‌اند. 🔺بنابراین صهيونيسم از زمان شکل‌گيری به عنوان يک جنبش و پس از آن تأسيس رژيم اسرائيل، با سيطره بر رسانه‌های گروهی و وسايل ارتباط جمعی، تلاش دارد افکار جهانيان را به تسخير خود درآورد.