🔴 #سیاستهای_زنانه
💠 لباس آشپزی را براي شوهر و لباس تميز و گرانقيمت را برای مهمانی اختصاص ندهيد!
💠 بلكه بهترين و تميزترين لباس را برای شوهر خود بپوشيد! و از نتایج آن لذت ببرید!
💠 هر چند وقت یکبار، عطر و ادکن و لباس خود را عوض کنید چرا که مردها از ایجاد تنوّع در اطراف خود به وجد میآیند.
💠 مهم این است که شوهرتان احساس کند که برایش ارزش قائل هستید و برای لذّت و آرامش او وقت میگذارید.
💠 همیشه برای پوشش، عطر و آرایش خود سلیقهی همسرتان را جویا شوید تا ظاهرتان صد در صد، برای او خوشایند و لذتبخش باشد.
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
هدایت شده از بیسیمچی
23.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نماهنگ
🔹آیه رحمت
🔹گروه سرود بین المللی منادیان بصیرت
#عملیات_تبلیغی
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
🖼 پوستر | "گنج جنگ"
این جنگ حقیقتا یک گنج تمام نشدنی است.
امام خامنه ای(مدظله العالی)
💫مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری لرستان
#هفته_دفاع_مقدس
#تجسمی
#عملیات_تبلیغی
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
هدایت شده از بیسیمچی
😁 #برای_یک_لبخند
مروری بر خاطرات طنز و شاد دفاع مقدس
✊#هفته_دفاع_مقدس گرامی باد
🎬 با حضور ماشاالله شاهمرادی/مالک سراج/ قاسم زارع
🎤با اجرای حمید مرادی
💌کاری را انجام دهید که موجب #خشنودی قلب امام زمان (عج) گردد. شهید غلامرضا عقیقی
#کنگره_ملّی_۲۴۰۰۰_شهید_استان_اصفهان
#مرکز_آفرینش_فرهنگی_هنری_بسیج_استان_اصفهان
#فرهنگسرای_پایداری
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️⚠️چی شد کارمون به اینجا کشید؟۲😔
📌تفاوت نسلی؛ از جنگ نظامی و انسانسازی در جبهه دفاع مقدس، تا #جنگ_شناختی و ولنگارسازی در عصر شبکههای اجتماعی
✍گرچه درکنار ریزشها باید رویشها را هم دید، اما لعنت خدا بر کسانی که راه نفوذ فرهنگی و رسانهای دشمن را هموار کردند!
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
♨️👆نظر امامخامنهای درباره جمله معروف ۳دستگی رزمندگان پس از دفاع مقدس
📌«آنهایی که میمانند شاهد به ثمرنشستن این نهال و تناورشدن این درخت خواهند بود»
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
آيه شریفه ۱۴از سوره مبارکه " شوری " تقدیم می گردد
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
وَمَا تَفَرَّقُوا إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ وَلَوْلَا كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِن رَّبِّكَ إِلَىٰ أَجَلٍ مُّسَمًّى لَّقُضِيَ بَيْنَهُمْ وَإِنَّ الَّذِينَ أُورِثُوا الْكِتَابَ مِن بَعْدِهِمْ لَفِي شَكٍّ مِّنْهُ مُرِيبٍ
ﻭ [ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﻳﻨﻲ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺗﺎﺭﻳﺦ ]ﻓﺮﻗﻪ ﻓﺮﻗﻪ ﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﮔﺮﻭﻩ ﻧﺸﺪﻧﺪ ، ﻣﮕﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ [ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺣﻘّﺎﻧﻴّﺖ ﺩﻳﻦ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﺁﺳﻤﺎﻧﻲ ] ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﺳﻮﻳﺸﺎﻥ ﺁﻣﺪ ، [ ﺍﻳﻦ ﭘﺮﺍﻛﻨﺪﮔﻲ ﻭ ﺗﻔﺮﻗﻪ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ] ﺣﺴﺪ ﻭ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﻣﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﻮﺩ ، ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﻓﺮﻣﺎﻧﻲ [ ﺑﺮ ﻣﻬﻠﺖ ﻳﺎﻓﺘﻨﺸﺎﻥ ] ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻌﻴﻦ ﭘﻴﺸﻲ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ، ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﻴﺎﻧﺸﺎﻥ [ ﺑﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩﻱ ﻭ ﻫﻠﺎﻛﺖ ] ﺣﻜﻢ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ . ﻭ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﺘﺎﺏ ﺁﺳﻤﺎﻧﻲ [ ﻗﺮﺁﻥ ] ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻴﺮﺍﺙ ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺗﺮﺩﻳﺪﻱ ﺳﺨﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ .(١٤)
پیام ها و نکته ها
آیه به عوامل تفرقه در دین اشاره دارد .
چون یکی از دو رکن دعوت انبيای اولواالعزم عدم تفرقه در دین است و همه آنها روی این موضوع تبليغ کردند ،شاید این پرسش مطرح شود که پس سرچشمه این همه اختلافات مذهبی از کجاست ؟
قرآن می فرماید دانشمندان دنیا طلب و عوامل متعصّب و کینه توز دست به دست هم دادند و این اختلافات را بنیان نهادند،این آیه پاسخ روشنی است به آنها که می گویند مذهب در میان بشر اختلاف ایجاد کرده و خونریز ی های فراوانی در طول تاريخ به بار آورده است .
اول : با وجود سفارش پيامبران به وحدت بازهم مردم اختلاف كردند. لا تَتَفَرَّقُوا ... وَ ما تَفَرَّقُوا ...
دوم : بيشتر تفرقههايى كه در دين پديد آمده است از جانب عالمان و دانشمندان است. تَفَرَّقُوا ... مِنْ بَعْدِ ما جاءَهُمُ الْعِلْمُ
سوم : سرچشمه اكثر تفرقهها حسادت و ظلم و فزونطلبى است. وَ ما تَفَرَّقُوا إِلَّا ...
بَغْياً بَيْنَهُمْ
چهارم : دليل مهلتهاى الهى ربوبيّت اوست تا هر كس در سايه آزادى و فرصت، جوهره خود را نشان دهد. «سَبَقَتْ مِنْ رَبِّكَ»
پنجم : مهلت دادن يكى از سنّتهاى الهى است. «إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى»
ششم : مهلتهاى الهى تا زمان معيّنى است. «إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى»
هفتم :شكى كه همراه با سوءظنّ باشد، شك مخرّب است. «لَفِي شَكٍّ مِنْهُ مُرِيبٍ»