دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام بصیرت و دهه مقاومت بسیج حوزه حمزه سیدالشهدا کشاورز ناحیه #شاهیندژ
@roshana_farhangi_ag
🦋💐 در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)
🌷 تکریم مادران و همسران شهدا با اهدا شاخه گل به همت دانش آموزان واحد مقاومت امیدان #تکاب
🔹 زمان: جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
@roshana_farhangi_ag
🔵برگزاری میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا در بقعه شیخ نوایی با سخنرانی حاج اقا مسلمی ریاست محترم تبلیغات اسلامی خوی با اجرای تواشیح واجرای مسابقه (برای کودکان _دلنوشته).
اهدا چادر به سه نفر از دختران نوجوان که به حجاب برتر (چادر) را انتخاب کرده اند، قرعه کشی ما بین کلیه شرکت کنندگان _ واسامی زیبای فاطمه و زهرا قرائت شعر و دیکلمه
حوزه فاطمه الزهرا سپاه #خوی
@roshana_farhangi_ag
کارگاه سبک زندگی اسلامی در روستای شاهوانه حوزه مقاومت بسیج شهید احمد کاظمی نلیوان #اشنویه
@roshana_farhangi_ag
ساحت های نقش آفرینی زنان در اندیشه انقلاب اسلامی
@roshana_farhangi_ag
💬غرب برای ایران با ۸۵ میلیون نفر ۲۹۸ شبکه ماهواره ای به زبان فارسی ایجاد کرده اما برای چینیها با ۱/۵میلیارد نفر هیچ شبکه ای ایجاد نکرده
از خود پرسیده اید چرا؟
@roshana_farhangi_ag
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔴⚡️رونمایی از نقش آفرینان در جنگ جهانی رسانه ای 1401
🔺اتفاقات اخیر در کشور از یک طراحی رسانهای چندلایه و فرابخشی پرده برداشت.
🔺تاریخچه عملیات تأثیر از بستر فضای مجازی به دو دهه می رسد و مجریان این عملیات در کلان مقیاس تنها ایالات متحده و روسیه می باشند که یک باشگاه بسته و محدود در جنگ روایتها را شامل می شود. در مقیاس گروهکی نیز داعش و منافقین تلاش هایی را انجام داده و می دهند اما از انسجام و استمرار برخوردار نیستند. عملا نقش آفرینان و عاملان انسانی و غیرانسانی این “جنگ جهانی رسانه ای” را باید شناخت و آنها را دسته بندی کرد.
🔺 نقش آفرینان ساختاری
1- بیگ تک ها: پنج شرکت اصلی که بر بازار فناوری و تبادل اطلاعات، استیلای کامل دارند از چهار طریق ۱.در اختیار قراردادن خدمات خاص، ۲.ارائه راه های دورزدن اینترنت، ۳.تحلیل کلان داده (Big Data) و نیز ۴.الگوریتم های گزینش و نمایش محتوا بر افکار عمومی تأثیرگذاری کردند.
2- میکروبلاگینگها: عدم اعمال سیاست مقابله با محتوای خشن، آسیب رسان و دستکاری در شبکه های کوتاه نوشت بخصوص توییتر به گونه ای اتفاق افتاد که آنها مرامنامه های قبلی در این خصوص را کنار گذاشتند و عامدانه بر ضد سیاست های اعلام شده خود حرکت کردند.
3- کمپ های سایبری : کمپ های سایبری عملا "صدای جمعی جعلی" تولید می کنند و به صورت همگرا به کنشگری علیه اهداف از پیش تعیین شده می پردازند. (کمپ لیبرتی، لندن، ریاض و تل آویو)
🔺نقش آفرینان خط دهی کننده و جهت ده
4- نیوز رومها: اتاق خبر 5 شبکه ماهواره ای (۳ شبکه از لندن و دو شبکه امریکایی) با برجسته سازی عامدانه خبرهای سیاه و حذف سایر اخبار باعث هدایت ذهنی و تغییر اولویت بندی شناختی و عاطفی در بینندگان شد.
5- اکانت های اجاره ای: اکانت های چهره ها صورتحساب خود را نه در اشل قیمت های تبلیغی داخلی بلکه در مقیاس رقم های بین المللی و با صورتحساب دلاری به سفارش دهندگان واگذار کردند. خانم مهناز افشار رسما از واگذاری حساب خود به تواناتک امریکا پرده برداشت.
🔺نقش آفرینان در ایجاد فشار و تخریب
6- هکرها و هکتیویست ها: انونیموس یک گروه هکری است که در این مدت به فعالیت علیه زیرساخت ها و پایگاه های اطلاعاتی و اطلاع رسانی کشور اقدام کرد. از سوی دیگر هکتیویسم که از دو واژه هک و اکتیویسم گرفته شده به معنی استفاده نادرست از فناوری برای اهداف اجتماعی یا سیاسی است. Doxing یا افشای هویت مرتبطان و عاملان نظام، یکی از راهبردهای اصلی آنان در ماههای گذشته برای زیر فشار قراردادن نیروهای میدانی بود.
7- ترول ها: اوباش مجازی که یا بر اساس سازماندهی (Troll farms: مزارع ترول ها) یا بر اساس کینه شخصی به صورت گروهی به مدافعان نظام، ساکتین یا افراد منتقد حمله و آنها را تهدید و تحقیر می کنند.
8- سی جی ها: خبرفرست های میدانی با الگوگیری از مدل شهروند خبرنگاران به عنوان بازوی رسانه ای کف خیابان نسبت به ارسال محتوا برای رسانه های خارجی اقدام به جریانسازی خبری کردند.
🔺نقش آفرینان در جریانسازی جعلی
9- فیکرها: آژانس های تولید انبوه اخبار جعلی که در حجم گسترده سفارش می گیرند یکی از ارکان جنگ جهانی رسانه ای اخیر بود. فیکرهای خرد نیز وارد میدان شده و بر اساس الگوی جلب توجه مبتنی بر خبر متفاوت و تازه به نقش آفرینی پرداختند.
10- اَستروتِرفرها: "مردم نمایان" کاربران اجیرشده ای هستند که به صورت هدایت شده و با منبع و جهت دهی پنهان در بین دیگر کاربران حضور پیدا می کنند و سعی می کنند، خواسته ها و گفته های خود را به عنوان خواسته مردم جا بزنند.
11- کامنتِرها: ورود جدی و همه جانبه “کامنت گذاران حرفه ای" به صفحات باعث شکل گیری نوعی از مارپیچ سکوت شد به گونه ای که هیچکس نتواند و حتی نخواهد خارج از موج ایجاد شده فکر و یا صدایی بلند کند.
12- رباتها: حساب های کاربری دارای زیست رباتیک که با ویژگی های 1- تازه ایجاد شده 2- دنبال کننده کم تعداد 3- فقدان "درج نظر" شناخته می شوند اصولا به عنوان ریتر و شبکه انتشار گفته های دیگران شناخته می شوند. این ربات ها در توسعه خشم و بازنشر مطالب خشونت بار ایفای نقش کردند.
13-"صحنهزنان": معمولا با فحاشی به نیروهای انتظامی و نظامی در صدد واکنش گیری بودند و فیلم هایی از کف میدان ضبط کردند.
🔺نقش آفرینان در همراهسازی عمومی
14- سلبریتی های قرمز و زرد: سلبریتی های قرمز با کارویژه تولید خشم و نفرت و سلبریتی های زرد با کارویژه همراهی با موج ایجاد شده به ایفای نقش پرداختند.
15- مجری-مدلهای شبکههای ماهوارهای: حضور 21 مجری و عامل انسانی که هر کدام بصورت جداگانه به کنشگری میپرداختند عملا نسل جدیدی از کنش ترکیبی بین شبکه و مجری را پیاده سازی می کند.
@roshana_farhangi_ag
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈