eitaa logo
روشنا لرستان
4.4هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
5.9هزار ویدیو
286 فایل
امام خامنه ای: هركس در راه #روشنگرى فكر مردم تلاش كند، از يك انحرافى جلوگيرى كند و از يك سوء فهمى مانع شود، چون در مقابل دشمن است، #جهاد است. #جهاد_ادمه_دارد... شبکه روشنگران فرهنگی انقلاب اسلامی استان لرستان ارتباط با ادمین: @roshana_lorestan1
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿سلسله یادداشت های سبک زندگی درایام عید 💐کم کم دارد هوای عید به سراغمان می اید و خوشی های آن در ذهن انسان تداعی می شود. 🍀چه برنامه ای برای عید امسال داریم؟ 🌻مولفه های برنامه ریزی موثر در ایام عید چیست؟ ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
🖌اولین دغدغه در شروع سال 🖍سلسله یادداشت های سبک زندگی در ایام عید ✍قسمت اول مقدمه نگار 🔰کم کم دارد هوای عید به سراغمان می اید و خوشی های آن در ذهن انسان تداعی می شود.اینکه چه برنامه ای برای عید امسال داریم دو مولفه برای ما در انتخاب ان موثر هستند خانواده خود من 🔸محدودیت های دیگری نیز وقت و برنامه ریزیمان را به اسارت می گیرند مانند فضای مجازی و یا اگرفرزند کوچکی داشته باشیم، این عوامل مانع هم نیز وجود دارند که باید برای آنها تدبیری اندیشید. اگر یک لایه عقب تر بیاییم اصلا آیا برنامه ریزی داریم برای عید؟!سرنوشت وقتمان را که مهمترین نعمت الهی است کجا میخواهیم بگذاریم؟وقت یعنی فرصت ها، ساعت ها، روزها و ماه ها و سال ها بلکه دقیقه ها و ثانیه ها و لحظه ها، بهره گیری از وقت بزرگترین توفیقی است که نصیب بشر می شود. 🔹اگر به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی در ایام عید پی بردیم و یقظه ای درونی و نادی باطنِ انسان او را هوشیار کرد و خداوند بر بنده اش منت نهاد شاید کمی تامل خودمان را در ایام عید بیشتر کنیم. 🔸اگر نقطه شروع برنامه ریزی برای عید را از یک بخواهیم آغاز کنیم، آن نقطه نوشتن است. کتابت و نوشتن میتواند مقدمه آغازِ تغییر و به حرکت دراوردن سرشت ادمی باشد. اینکه ذهنیات ها به رشته نگارش بیاید و بر روی کاغذ نقش ببندد،اساساً دارای است.اساسا نوشتن تضمین اجرا شدن است امام صادق(ع)«القلب یتّکل علی الکتابة.» «دل با نگارش مطمئن می شود.» الکافی، ج 1، ص 52 🔹یک نگاهی به مکاتب تحول ساز بیندازید.اگر فیلسوفان شرق که غالبا فیلسوفان شفاهی می باشند را با فیلسوفان غرب که اکثرا فیلسوفان کاتب می باشند، این دو را با هم مقایسه کنیم می بینیم اندیشه ای که بر روی کاغذ امده است بیشتر تحول ساز بوده است. خود نویسنده و تحریرچی برای تغییر سبک زندگی خود از شروع کرده است. راهبرد اول ما برای تغییر سبک زندگی در عید:((بنویس تا اتفاق بیفتد)) پیامبر خدا (ص):« القلم من اللّه نعمة عظیمة ولولا القلم لم یستقم الملک و الدّین و لم یکن عیش صالح.» «قلم نعمت بزرگ پروردگار است؛ و اگر قلم نبود، سیاست و دیانتی استوار نمی شد و زیستن خوشی در روزگار نبود.» مستدرک الوسائل، ج 13، ص 258 ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
🖌اولین دغدغه، در شروع سال 🖍سلسله یادداشت های سبک زندگی در ایام عید ✍️قسمت دوم ذهن نوشت 🔸 شغل و اشتغال و کار کردن دارای ارزش های زیادی در اندیشه اسلامی می باشد یکی از مهمترین زاویه های نگارش به کار این است که اساساً کار دارای می باشد. 🔹اگر بخواهیم این گزاره را به معنای دقیقی کنیم، کار بوسیله عنصر محیط انسان را مهندسی می کند. در اوایل رشد و سیر سلوک انسان، محیط انسانی مهمترین ابزار رشد انسان است. محیط میتواند به وسیله فرهنگ یک عقیده را به انسان تلقین یا نفی کند. رشد در عرصه میدان و تلقین فرهنگ، دو کارکرد محیط می باشند. 🔸ایام و دوران قبل از عیر چنین شرایطی دارد، وقتی در فضای سازمان،ستاد،تشکل یا هر مجمع دیگری هستیم اگر محیط خوبی را انتخاب کرده باشیم،آن فضا و محیط با یا همان که در واقع خروجی های آن دم و دستگاه است ما را مهندسی میکند. 🔺اما شرایط عید فرق میکند.....😞 🔷دیگر محیطی برای مهندسی برنامه و وقت ما وجود ندارد، باید خودمان برای خودمان برنامه ریزی کنیم. اینجا باید در ایام عید به یک بعثت و روحیه انقلابی برتر و بالاتری برسیم که در ایام قبل از عید نداشتیم. 🔸اینجا دیگر نیاز به یک بعثت سخت تر است که بتوانیم محیط را بسازیم، مهندسی کنیم و برای او برنامه ریزی کنیم. دکتر شریعتی:((چگونه از خود یک انسان انقلابی علی گونه بسازیم...اساسا انقلابي تنها انساني نیست که در یک شرکت می کند. چه بسا که "اپورتونیستها" و "ماجراجوها" و "خودخواه ها نیز در آن شرکت کنند، که می کنند و جرثومه انحراف همه نهضتها، و ناکامی همه انقلاب ها اینان هستند بلکه یک انقلابی پیش از هر چیز یک جوهر دگر گونه خودساخته اي است، انساني است که خویشتن خودساخته ایدئولوژیک را جانشین خویشتن موروثي سنتي و غريزي کرده است. انسان به معني فرد و هم به معنی گروه، همیشه و مطلقا زائیده و پرورده محیط نیست. مقصودم از محیط، هم محیط طبيعي است، چنان که ناتورالیستها بدان تکیه می کنند و هم محیط جغرافیائي و اقليمي است چنان که ژئو گرافیستها از آن سخن میگویند و هم محیط تاریخی است؛ چنان که هیستوریستها بدان معتقدند و هم محیط اجتماعي است؛ چنان که سوسيولوژیستها بدان اتکاء دارند و هم محیط طبقاتی است؛ چنان که مارکسیستها می گویند. و نیز مخلوق جبري خصوصیات ارثي و ژنتیکی نیست؛ چنان که بیولوژیستها و فاشیستها و راسیستها معتقدند، در عین حال نمی خواهیم همه این عوامل اجتماعي و مادي و طبقاتی را نفی کنیم، بلکه با اثبات این همه، معتقدیم که انسان مي تواند ساخته خویش باشد، یعنی در ساختمان خود سهیم گردد. این اعتقاد نیز نباید ما را به یک نوع ایده آلیسم، به خصوص به یک رمانتیسم فلسفي عرفاني و احساسي مبتلا کند، که بیشتر اتوپیاسازان از آن سخن می گویند و از انسان یک جوهر مجرد از محیط طبیعت و محیط اجتماع و جبر تاریخ تصور دارند، بلکه انسان زائیده طبیعت و پرورده تاریخ، جامعه و طبقه خویش است، و نیز متأثر از شرایط زیستی، بیولوژیک و حتی ژنتیک. اما مسیر تکامل وجودي انسان به سوي آزادي او از این عوامل جبري علمي مادي پیش می رود و به میزانی که اراده و خودآگاهی در او رشد ميکند از صورت یک معلول به علت تغییر مکان میکند. ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
🔸اولین دغدغه، در شروع سال 🖌سلسله یادداشت های سبک زندگی در ایام عید ✍️قسمت سوم قبل التحریر ::::...ایمان به غیب در عید...::: 🔷از ویژگی های دنیای مدرن تمامی امورهای انسان می باشد یعنی اگر حرکتی در عالم بشر به وقوع می پیوندد در جهت رسیدن به عینیات یا محصولات قابل دیدن است. اسلام بیش از انکه دینِ عینیات باشد دینِ انتزاعیات، امور غیبی و روحانی می باشد. 🔅بیش از انکه عمل برای او مهم باشد نیت برای او مهمتر است. 🔅بیش از انکه حرکت مهم باشد جهت گیری برای او مهم است. 🔺نمی دانم کتاب های تجربیات نزدیک به مرگ را خوانده اید یا خیر...؟ وقتی تامل می کنی در خواندن این کتاب ها، با چه حسرت بزرگی، اعمال حبط و تباه می شود آنهم به خاطر عدم اخلاص و جهت گیری غلط.... وقتی که از فضای کار و تشکیلات جدا می شویم و به فضای عید وارد می شویم یکی از دلایلی که جوشش و بعثت نداریم این مقوله است که در دنیای مدرن حرکت و بعثت زمانی برای ما اتفاق می افتد که عینیت ها غلبه پیدا کند. به عبارتی تا زمانی کارمان تاثیرش را نبینیم، تا زمانی که به یک محصول تولید شده دست پیدا نکنیم و در ما بوجود نیاید، حرکت و جوششی در ما رخ نمی دهد. 📌مبادی این بحث ما را به مقولات گرایی و می رساند، هنگامی که اثر کارهایمان را در واقعیات میدان نبینیم می شویم و نمیکنیم. ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
🌹بسم الله الرحمن الرحیم 📖روزمان را با قرآن آغاز کنیم، هر روز قرائت یک صفحه از قرآن کریم صفحه ۶۱ آل‌ عمران/ جز ۳، حزب ۶ 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
♦️با هم دعای فرج را برای سلامتی و فرج آقا امام زمان(عج) می‌خوانیم 🔹با قرائت دعای فرج به این جمع میلیونی بپیوندیم.
💢تلاوت قرآن به روش تحدیر (تند خوانی) توسط استاد معتز آقائی دانلود جزء چهاردهم ahlevela.ir/tahdir/Joze14.mp3 ♦️تحدیر روشی از تلاوت قرآن است که قاری در آن علی رغم رعایت کردن قواعد تجوید، از سرعت در خواندن نیز بهره می برد، از این رو در زمان یکسان نسبت به ترتیل و تحقیق تعداد آیات بیشتری تلاوت می شود. ♦️حجم فایل: حدود ۴ مگابایت زمان تلاوت جزء: حدود ۳۵ دقیقه ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
🔻دعای روز چهاردهم ماه رمضان 🔹اللّهُمَّ لاتُؤَاخِذْنِی فِیهِ بِالْعَثَرَاتِ وَ أَقِلْنِی فِیهِ مِنَ الْخَطَایا وَ الْهَفَوَاتِ وَ لاتَجْعَلْنِی فِیهِ غَرَضا لِلْبَلایا وَ الْآفَاتِ بِعِزَّتِک یا عِزَّ الْمُسْلِمِینَ 🔸خدایا مؤاخذه نکن مرا در این روز به لغزشها 🔸و در این روز از خطاها و بیهودگی های من در گذر 🔸 و مرا در این روز نشانه تیر بلاها و آفات قرار مده 🔸 ای عزت دهنده مسلمانان ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای مجیر اباذر الحلواجی آوانوا.mp3
41.4M
🎵 دعای مجیر استودیویی 🎤 اباذر الحلواجی ||| 🔹کانال 🌐مرجع اطلاع رسانی رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری_عملیات روانی و رسانه ای استان لرستان. 🆔👉@roshana_lorestan_ir
📄 متن دعای مجیر 📄 اين دعا در بین دعاها از جایگاه بلندى برخوردار است و از حضرت رسول صلى اللّه علیه و آله روایت شده و دعایى است كه جبرئیل براى آن حضرت هنگامى كه در مقام ابراهیم مشغول نماز بودند آورد و كَفْعَمی در «بَلَدُ الأَمین» و «مصباح» این دعا را ذكر نموده و در حاشیه آن به فضیلت آن اشاره كرده، از جمله اینكه هر كه این دعا را در «ایام البیض» [روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم] ماه رمضان بخواند گناهش آمرزیده می شود، هرچند به عدد دانه های باران و برگهای درختان و ریگ های بیابان باشد. و خواندن آن برای شفای بیمار و ادای دین و بی نیازى و توانگرى و رفع غم و اندوه سودمند است. 🔆 سُبْحَانَكَ يَا اللَّهُ تَعَالَيْتَ يَا رَحْمَانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَحِيمُ تَعَالَيْتَ يَا كَرِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَلِكُ تَعَالَيْتَ يَا مَالِكُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قُدُّوسُ تَعَالَيْتَ يَا سَلامُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُؤْمِنُ تَعَالَيْتَ يَا مُهَيْمِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَزِيزُ تَعَالَيْتَ يَا جَبَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُتَكَبِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَجَبِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 1 سُبْحَانَكَ يَا خَالِقُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُصَوِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقَدِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا هَادِي تَعَالَيْتَ يَا بَاقِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَهَّابُ تَعَالَيْتَ يَا تَوَّابُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَتَّاحُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَاحُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدِي تَعَالَيْتَ يَا مَوْلايَ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَرِيبُ تَعَالَيْتَ يَا رَقِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبْدِئُ تَعَالَيْتَ يَا مُعِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَمِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مَجِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 2 سُبْحَانَكَ يَا قَدِيمُ ، تَعَالَيْتَ يَا عَظِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفُورُ تَعَالَيْتَ يَا شَكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَاهِدُ تَعَالَيْتَ يَا شَهِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَنَّانُ تَعَالَيْتَ يَا مَنَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَاعِثُ تَعَالَيْتَ يَا وَارِثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْيِي تَعَالَيْتَ يَا مُمِيتُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَفِيقُ تَعَالَيْتَ يَا رَفِيقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَنِيسُ تَعَالَيْتَ يَا مُونِسُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَلِيلُ تَعَالَيْتَ يَا جَمِيلُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 3 سُبْحَانَكَ يَا خَبِيرُ تَعَالَيْتَ يَا بَصِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَلِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَعْبُودُ تَعَالَيْتَ يَا مَوْجُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفَّارُ تَعَالَيْتَ يَا قَهَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَذْكُورُ تَعَالَيْتَ يَا مَشْكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَوَادُ تَعَالَيْتَ يَا مَعَاذُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَمَالُ تَعَالَيْتَ يَا جَلالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَابِقُ تَعَالَيْتَ يَا رَازِقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَادِقُ تَعَالَيْتَ يَا فَالِقُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 4 سُبْحَانَكَ يَا سَمِيعُ تَعَالَيْتَ يَا سَرِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَفِيعُ تَعَالَيْتَ يَا بَدِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَعَّالُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَاضِي تَعَالَيْتَ يَا رَاضِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ
سُبْحَانَكَ يَا قَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا طَاهِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَالِمُ تَعَالَيْتَ يَا حَاكِمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 5 سُبْحَانَكَ يَا دَائِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَائِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَاصِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَاسِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَنِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مُغْنِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَوِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا كَافِي تَعَالَيْتَ يَا شَافِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ ، سُبْحَانَكَ يَا مُقَدِّمُ تَعَالَيْتَ يَا مُؤَخِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَوَّلُ تَعَالَيْتَ يَا آخِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 6 سُبْحَانَكَ يَا ظَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا بَاطِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَجَاءُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَجَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَا الْمَنِّ تَعَالَيْتَ يَا ذَا الطَّوْلِ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَيُّومُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَاحِدُ تَعَالَيْتَ يَا أَحَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدُ تَعَالَيْتَ يَا صَمَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَدِيرُ تَعَالَيْتَ يَا كَبِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَالِي تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالِي [عَالِي ] أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 7 سُبْحَانَكَ يَا عَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا أَعْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَوْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَارِئُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا خَافِضُ تَعَالَيْتَ يَا رَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقْسِطُ تَعَالَيْتَ يَا جَامِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعِزُّ تَعَالَيْتَ يَا مُذِلُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَافِظُ تَعَالَيْتَ يَا حَفِيظُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَادِرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقْتَدِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَلِيمُ تَعَالَيْتَ يَا حَلِيمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 8 سُبْحَانَكَ يَا حَكَمُ تَعَالَيْتَ يَا حَكِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعْطِي تَعَالَيْتَ يَا مَانِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ضَارُّ تَعَالَيْتَ يَا نَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُجِيبُ تَعَالَيْتَ يَا حَسِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَادِلُ تَعَالَيْتَ يَا فَاصِلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا لَطِيفُ تَعَالَيْتَ يَا شَرِيفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَبُّ تَعَالَيْتَ يَا حَقُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَاجِدُ تَعَالَيْتَ يَا وَاحِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَفُوُّ تَعَالَيْتَ يَا مُنْتَقِمُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 9 سُبْحَانَكَ يَا وَاسِعُ تَعَالَيْتَ يَا مُوَسِّعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَءُوفُ تَعَالَيْتَ يَا عَطُوفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَرْدُ تَعَالَيْتَ يَا وِتْرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقِيتُ تَعَالَيْتَ يَا مُحِيطُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَكِيلُ تَعَالَيْتَ يَا عَدْلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبِينُ تَعَالَيْتَ يَا مَتِينُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَرُّ تَعَالَيْتَ يَا وَدُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَشِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْشِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا نُورُ تَعَالَيْتَ يَا مُنَوِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 10 سُبْحَانَكَ يَا نَصِيرُ، تَعَالَيْتَ يَا نَاصِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَبُورُ تَعَالَيْتَ يَا صَابِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْصِي تَعَالَيْتَ يَا مُنْشِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سُبْحَانُ تَعَالَيْتَ يَا دَيَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ