eitaa logo
به سوی روشنایی🇵🇸🖤
70 دنبال‌کننده
9.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
442 فایل
#علیشاهدان ⚜بسم الله الرحمن الرحیم⚜ و باید از شما،امتی درست شود که خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و امر به معروف و نهى از منکر کنند، و فقط اینها رستگار خواهند بود. سوره آل عمران، آیه ۱۰۴
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️سلام امام زمانم 🌱روزی که ظهورت بشود قسمت دل‌ها نور رخت ای ماه بتابد به دلِ ما... 🌱تاریخ گواهی بدهد صفحه به صفحه آن روز دگر شیعه ندارد غمِ فردا
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 بسم الله الرحمن الرحیم 💠 کربلای سقیفه ▫️ مرحوم صدرالمتألهین در رساله سه اصل می ‌فرماید: 🔻 امام حسین (علیه السلام) نه به خنجر بی داد شمر ذی الجوشن خوابید، بلکه به معجون افیون پُر سمّ مکر و افسون و تریاق پرزهر اتفاق اهل نفاق، خونش با خاک کربلا آمیخته شد که «قتل الحسین یوم السقیفة»». 👈 اگر ـ خدای ناکرده ـ ایمان، کامل نباشد، نفاق باشد، وابستگی به خارج باشد، نفوذی باشد، بیگانه‌ پرستی باشد، این گونه می شود. این حکیم است، می‌ گوید حسین بن علی در سقیفه کشته شد. آیت الله جوادی آملی 📚 دیدار جمعی از اعضای همایش ملی جایگاه حکمت اسلامی در انقلاب با حضرت استاد تاریخ: 1398/10/10 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
سلام بر خورشید زیبای روی نیزه ها سلام بر زینب کبری سلام بر اسیران دشت بلا سلام بر ناله هاو بی قراریها سلام برعزاداران مولا صبحتان پراز یاد خدا
8.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پناهیان: ۹۰ درصد حزب‌اللهی ها حرف های رهبری را نه گوش می کنند، نه می خوانند |
♦️پاسخ جالب یک کاربر مجازی به آذری جهرمی؛ قیام سیدالشهدا(ع) انقلابی و با تکیه بر اصول اصلی اسلام بود که اگر بعضی‌ها اون زمان بودند به ایشان می‌گفتند افراطیِ تندرو! «پوریا فاطمی» میدونید چرا اینا دوباره زبون باز کردند به توهین؟؟؟؟؟ امان از بی بصیرتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌حجت الاسلام عالی: حمله وعده صادق باید در دانشکده های جنگ تدریس شود / واقعاً ما خیلی از ابعاد این حمله را هنوز خبر نداریم 🔹‌در ۶۰ سال گذشته هیچ کشوری جرئت نداشت اسرائیل را بزند ولی ایران زد بعد از آن هیچ غلطی نکردند.
🔴 اگر حسین بن علی(ع)بود می‌گفت شعار امروز تو باید فلسطین باشد 🔹اگر حسین بن علی(ع)بود می‌گفت: اگر می‌خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد...
افتخار به جنایات پدران در کربلا 🔺 در منبر ظهر عاشورای خود را بیان کرد و گفت: اینکه تصور کنیم مردم در سال۶۱هجری و بعد از واقعه عاشورا به سمت اهل‌بیت آمده و آنان را از غربت نجات دادند، صد در صد باطل است، آنان نه تنها خود، بلکه نسلشان به جنایات در کربلا افتخار می‌کردند. علامه کراجکی در کتابی با عنوان «التعجب» به نمونه‌هایی حیرت‌آور از افتخار مردم به جنایت عاشورا می‌پردازد. 🔻"خانواده هایی در شام، پس از حادثه کربلا با عناوین تازه‌ای مشهور شدند. مانند بنوالسراویل و بنوالسرج و بنواسنان و بنوالمکبری و بنوالطشتی و بنوالقضیبی و بنواادرجا. 🔹بنوالسراویل، فرزندان کسانی بودند که لباس امام حسین را ربودند. 🔹بنوالسرج، فرزندان آنانی بودند که بر پیکر امام حسین اسب تاختند. برخی از آن تازندگان اسب، نعل اسب خود را به بهای بسیاری به مردم فروختند و مردم نعل اسبان را بر سردر خانه خود می زدند و بدان افتخار می کردند. 🔸بنو اسنان، فرزندان کسی بودند که نیزه‌ای را که سر امام حسین بر آن بود را حمل می‌کرد... 🔸بنوالمکبری، فرزندان کسی بودند که پشت سر نیزه‌داری که سر امام حسین را حرکت می‌داد تکبیر می‌گفت! 💡حال اهمیت آن ۷۲ یار باوفا بیشتر درک می‌شود. حال کار بزرگ زینب‌کبری بیشتر به چشم می‌آید که چگونه و در چه شرایطی و در جمع چه مردمانی عَلَمِ را به دست گرفت.
6.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یزیدی شدن با لایک کردن!!! ♨️ فلسفه لعن کسانی که در روز عاشورا شمشیر و نیزه نزدند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️سلام امام زمانم آقــــٰـاجـــــٰآن.. عٰالــم به شـــوق آمَدنـــــت ندبه خـــــوٰان تــُـوست... ●چِشـــــم انتـــــظٰار تـــُــو ؛ حرم« عـمه جـــان »تـــوست... یـٰا ایــن دِل شِکــسته ی مــا را، صَبـــــور کُـــــن... یـــا أز بــرٰای زِینــب کبُــری ظُهــور کـُــــن... أللَّھُـمَ عـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🤲🥀
🏴 علت گریه طولانی امام سجاد (علیه السلام) 🔻امام جعفر صادق علیه‌السلام: ❇️ علی بن حسین بیست یا ۴۰ سال سال بر حسین گریست و هرگاه غذایی پیش روی حضرت میگذاشتند گریه می‌کرد تا اینکه یکی از خدمتکاران حضرت به او عرض کرد: ای پسر رسول خدا من بیم آن دارم از گریه هلاک شوی. حضرت فرمود: من غم و اندوه خود را به خدا شکایت می‌کنم و چیزی در دل دارم که شما از آن بی‌خبرید. من هرگاه صحنه کشته شدن فرزندان فاطمه را به یاد می‌آورم بغض گلویم را می‌فشارد. 📚 مکارم الاخلاق، شیخ طبرسی، ص۳۱۶