23.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیادرست است کسانی که خودکشی میکنندتا موقع اجل حتمی خود به عالم برزخ نمی روند؟
●••✾❀🦋🍃🦋❀✾••●
7.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 این زوج خوش بخت 18 تا بچه آوردن که 14 تای اونارو ماما(قابله) توی خونه(بدون مراجعه به بیمارستان) به دنیا آورده حتی یک قرص هم مصرف نکرده و سونوگرافی هم نکرده باز هم میخوان بچه بیارن و بچه دار شدن رو نعمت الهی میدونن.
#فرزندآوری
#نه_به_غربالگری
#زایمان_طبیعی_خانگی
🚨برخورد با صفحه اینستاگرامی هنجارشکن و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام
🔹مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فردی که اقدام به انتشار تصاویر نیمه عریان و هنجارشکنانه و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام کرده بود را شناسایی و احضار و پس از پاکسازی صفحه اینستاگرامی، متهم را تحویل مرجع قضایی دادند.
6.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دزدی فاحش روبیکا از مردم
🔹روبیکا در ابتدا بارها برای جذب مخاطب ادعا میکرد که استفاده از این پلتفرم با ترافیک داخلی محاسبه میشود و مردم نگران هزینه اینترنت خود نباشند و حتی میگفت ترافیک آن رایگان است اما بعد از مدتی سیاست خود را عوض کرد و به اندازه ترافیک پلتفرم خارجی (بینالملل)، اینترنت مصرف میکند(۲تا۳برابر)
🔹بهترین جایگزین روبیکا، پیامرسان ایتا است که یک سوم ترافیک بین الملل مصرف میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 #بیل_گیتس و واکسن #عقیم_سازی بشر
🔹در سال ۲۰۱۴ بنیاد گیتس واکسن HPV را بر روی ۲۳ هزار دختر جوان در #هند آزمایش کرد که ۱۲۰۰ نفر از آنان را درگیر اختلال سیستم ایمنی و #ناباروری کرد.
🔹در سال ۲۰۱۰ بنیاد گیتس فاز ۳ واکسن تجربی مالاریا GSK را آغاز کرد که باعث مرگ ۱۵۱ نوزاد #آفریقایی و منجر به اثرات نامطلوب جدی شامل فلج مغزی، تب و تشنج ۱۰۴۸ کودک شد.
🔹در سال ۲۰۱۴ پزشکان #کنیایی، سازمان جهانی بهداشت را متهم کردند که با همکاری مالی بنیاد گیتس میلیونها زن کنیایی را بدون رضایتشان با واکسن کزاز عقیم کردند.
همگی لبو فروش ها را دیده ایم،
فریاد می زنند:
لبو لبو ... و همیشه هم سرشان
شلوغ است و مشتریانشان زیاد
اما تا به حال الماس فروشی را
ندیده ایم که فریاد بزند:
الماس الماس...!!
آنها صبور هستند، مدتهای زیادی...
حتی سالیان زیادی زمان می برد
تا الماس آنها به فروش برود.
چون هر کسی سراغ الماس نمی آید،
کسانی خریدارش هستند که قدرش
را می دانند، قیمتش را می پردازند
و شیوه نگهداری از آن را بلد هستند.
هیچ وقت الماس برای اینکه دور
و برش شلوغ باشد و زود به فروش
برود، لبو نمی شود.
برای الماس شدن باید صبوری کرد،
باید با تمام وجود تلاش کرد و باید
خالص بود.