20.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کلیپی عبرت آموز
🔺سرنوشت جالب
کسانی که امام خمینی (ره) را در پرواز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ همراهی کردند.
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
کانال استاد گرجی همدانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
=====🍃🌹🌸🍃=====
به این میگن سرود ملی، محشره 👌
=====🍃🌹🌸🍃=====
🎊#دهه_فجر_مبارک🎊
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
#سبک_زندگی_اسلامی
❇️ امام محمد باقر علیه السلام:
🔹ما مِنْ شَیْءٍ یُِعْبَدُ اللهُ بِهِ یَوْمَ الجُمُعَةِ أحَبُّ إلَیَّ مِنَ الصَّلاةِ عَلَی مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ
🔸هیچ عبادتی نزد من در روز جمعه دوست داشتنیتر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست.
📎وسائل الشیعه، جلد ۷، صفحه ۳۸۸۰
🔴 #اطلاعیه_مهم
↙️ برگزاری اولین #آزمون شبیه سازی شده آزمون #استخدامی #آموزشوپرورش
🔻مرکز تربیت معلم مبلغ حوزههای علمیه با توجه به در پیش بودن آزمون استخدامی آموزش و پرورش اولین دوره آزمون شبیه سازی شده را برگزار می نماید.
🕗 زمان: #جمعه 15 بهمن ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 فعال می باشد که هر داوطلب می تواند یک بار در این بازه زمانی وارد بر آزمون شود.
⏳ زمان پاسخگویی طبق قوانین سازمان سنجش برای سوالات عمومی ۱۱۰ دقیقه و برای سوالات تخصصی ۸۰ دقیقه می باشد.
📲شیوه برگزاری: به صورت مجازی بوده و داوطلبان می توانند از طریق لینک ذیل وارد آزمون شوند.
http://karbordi.ismc.ir/enrol/index.php?id=10066
در حیرتم که چه سرّیاست
بین تو و خدایت ...
که از هرچه بگذریم ...
باز به شما میرسیم ...
چقدر از عاشقانت ...
وعدهی #اربعین به دلشان مانده ...
کسی چه میداند ...
حکمت این پشت در ماندن را ...
حکایت غریبیست ...
حکایتِ دلِ تنگ در اوج دلتنگی ...
خوش به حال زائرانی که
در جاده عاشقی قدم میزنند ...
خوش به حال زائرانی که
قدمهایشان را نذر ظهور فرزندت میکنند ...
بی نصیبمان نگذار اربابم
🍃أللَّہُمَ؏َـجِّڸْ لِوَلیِڪَ ألْفَـرَج
14.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالقادر
🔴 دشمنان قسم خورده #ملت_ایران از روزاول درهیچ اقدام ناجوانمردانه برای ممانعت وعدم توفیق #انقلاب_اسلامی کوتاهی نکرده اند.
♦️ و تقریبا هرنوع اقدامی را بطورحداکثری داشته اند از کودتا و درگیری های قومی و ترور تا جنگ ۸ ساله و بد ترین وبی سابقه ترین #تحریمهای تاریخ واینک نیز باوجودهمه این اقدامات باتشکیل یگانهای سایبری درارتش آمریکا وانگلیس واسرائیل و با بکارگیری مجدد منافقین و ... درپی تولید و انتشارشبهه علیه کارکرد نظام ومأیوس کردن مردم هستند.
🔺 ممکن است در بعضی بخشها مانند #اقتصادومعیشت بعلت خرابکاری های دشمن بویژه تحریمها نظام توفیقات کمتر داشته، اما
نباید به دشمن اجازه داد تا اینهمه پیشرفت رابا برجسته کردن مشکلات خودساخته نادیده گرفته شود.
✅ این ☝️فیلم مقایسه کوتاه ولی گویایی از حقایق است لطفا تاپایان ببینید.
✍بهزاد زارع
👇👇👇
✨ @o_gorji
🌹قال مولانا الهادی علیه السلام:
اِذَا کَانَ زَمانُ العَدلِ فیهِ أَغلَبَ مِنَ الجَورِ فَحَرامٌ أَن یَظُنَّ بِاَحَدٍ سُوءً حَتّی یَعلَمَ ذالِکَ مِنهُ،
و اِذَا کَانَ زَمانُ الجَورِ أَغلَبَ فیهِ مِنَ العَدلِ فَلَیسَ لِأَحَدٍ أَن یَظُنَّ بِاَحَدٍ خَیراً ما لَم یَعلَم ذالِکَ منه.
♦️امام هادی علیه السلام فرمودند:
در زمانی که عدل غالب بر ظلم و جور است، حرام است که کسی به احدی گمان بد ببرد، مگر آن که بدی او را بداند؛
و در زمانی که ظلم و جور بر عدل غلبه دارد، مبادا کسی به احدی گمان خیر ببرد، مگر به کسی که خیر او را بداند.
📚مستدرک الوسائل، ج9 ص 146
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🌹زندگینامه امام هادی (ع) :
♦️ تولد امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (ع ) را نیمه ذیحجه سال 212 هجری قمری نوشته اند .
♦️ پدر آن حضرت ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار پاکدامنی بود که دست قدرت الهی او را برای تربیت مقام ولایت و امامت مأمور کرده بود ، و چه نیکو وظیفه مادری را به انجام رسانید و بدین مأموریت خدایی قیام کرد .
♦️نام آن حضرت - علی - کنیه آن امام همام " ابوالحسن " و لقبهای مشهور آن حضرت " هادی " و " نقی " بود .
♦️ حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن 8 سالگی به مقام امامت رسید و دوران امامتش 33 سال بود .
♦️ در این مدت حضرت علی النقی (ع ) برای نشر احکام اسلام و آموزش و پرورش و شناساندن مکتب و مذهب جعفری و تربیت شاگردان و اصحاب گرانقدر گامهای بلند برداشت . نه تنها تعلیم و تعلم و نگاهبانی فرهنگ اسلامی را امام دهم (ع ) در مدینه عهده دار بود ، و لحظه ای از آگاهانیدن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهبی نمی آسود ، بلکه در امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر وقت - یعنی متوکل عباسی - آنی آسایش نداشت .
♦️ به همین جهت بود که عبدالله بن عمر والی مدینه بنا بر دشمنی دیرینه و بدخواهی درونی ، به متوکل خلیفه زمان خود نامه ای خصومت آمیز نوشت ، و به آن امام بزرگوار تهمتها زد ، و نسبتهای ناروا داد و آن حضرت را مرکز فتنه انگیزی و حتی ستمکاری وانمود کرد و در حقیقت آنچه در شأن خودش و خلیفه زمانش بود به آن امام معصوم (ع ) منسوب نمود ، و این همه به جهت آن بود که جاذبه امامت و ولایت و علم و فضیلتش مردم را از اطراف جهان اسلام به مدینه می کشانید و این کوته نظران دون همت که طالب ریاست ظاهری و حکومت مادی دنیای فریبنده بودند ، نمی توانستند فروغ معنویت امام را ببینند .
♦️ همچنین مورخان و محدثان نوشته اند که امام جماعت حرمین ( = مکه و مدینه ) از سوی دستگاه خلافت ، به متوکل عباسی نوشت : اگر تو را به مکه و مدینه حاجتی است ، علی بن محمد ( هادی ) را از این دیار بیرون بر ، که بیشتر این ناحیه را مطیع و منقاد خود گردانیده است " .
♦️ این نامه و نامه حاکم مدینه نشان دهنده نفوذ معنوی امام هادی (ع ) در سنگر مبارزه علیه دستگاه جبار عباسی است . از زمان حضرت امام محمد باقر (ع ) و امام جعفر صادق (ع ) و حوزه چهار هزار نفری آن دوران پربار ، شاگردانی در قلمرو اسلامی تربیت شدند که هر یک مشعلدار فقه جعفری و دانشهای زمان بودند ، و بدین سان پایه های دانشگاه جعفری و موضع فرهنگ اسلامی ، نسل به نسل نگهبانی شد و امامان شیعه ، از دوره حضرت رضا (ع ) به بعد ، از جهت نشر معارف جعفری آسوده خاطر بودند
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید