📦بسته نمایشگاهی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دهه فجر 1400
🖼مجموعه پوستر مامیتوانیم
https://heyat.co/p/3508
🖼مجموعه نمایشگاهی دستاورد های انقلاب
https://heyat.co/p/3507
🖼مجموعه پوستر نمایشگاهی صعود چهل ساله
https://heyat.co/p/3506
🖼مجموعه پوستر ما می توانیم
https://heyat.co/p/3498
🖼رتبه های جمهوری اسلامی ایران در دنیا
https://heyat.co/p/3495
🖼معرفی چهل چهره منفور دستگاه نحس پهلوی (کاریکاتور)
https://heyat.co/p/3483
🖼مجموعهای از پوسترها به همراه توضیحات مناسب و کافی
https://heyat.co/p/3482
🖼مجموعه پوستر های هنوز ادامه دارند
https://heyat.co/p/3481
🖼مجموعه پوستر های اگر انقلاب اسلامی نبود
https://heyat.co/p/3480
🖼مجموعه پوستر نمایشگاهی چرا انقلاب کردیم؟
https://heyat.co/p/3479
🖼مجموعه پوستر امام خمینی(ره)
https://heyat.co/p/3478
🖼دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر
https://heyat.co/p/3475
🖼دستاورد های نظامی انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/3474
🖼تاریخ پهلوی
https://heyat.co/p/3471
🖼آمارها به روایت کاریکاتورها
https://heyat.co/p/3465
🖼۴۰ کاریکاتور متناسب با دغدغه های انقلاب
https://heyat.co/p/3464
🖼مجموعه پوسترهای جشنواره هنر مقاومت
https://heyat.co/p/2539
🖼مجموعه تصاویر حضور کودکان در انقلاب
https://heyat.co/p/2517
🖼مجموعه تصاویر زنان در انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2516
🖼مجموعه تصاویر شخصیت ها و شهدای انقلاب
https://heyat.co/p/2515
🖼مجموعه تصاویر دیوارنوشته های انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2514
🖼مجموعه تصاویر امام خمینی
https://heyat.co/p/2510
🖼مجموعه نمایشگاهی مرگ بر آمريكا
https://heyat.co/p/2508
🖼مجموعه نمایشگاهی مردم گله مندند
https://heyat.co/p/2507
🖼مجموعه نمایشگاهی شهداي هسته اي
https://heyat.co/p/2506
🖼مجموعه نمایشگاهی راه روشن - فواید انرژی هسته ای
https://heyat.co/p/2505
🖼مجموعه نمایشگاهی دشمن شناسی
https://heyat.co/p/2504
🖼مجموعه نمایشگاهی دستاوردهای انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2503
🖼مجموعه نمایشگاهی دانش انقلاب
https://heyat.co/p/2502
🖼مجموعه نمایشگاهی خط سرخ سری اول
https://heyat.co/p/2501
🖼مجموعه نمایشگاهی جلادیسم
https://heyat.co/p/2500
🖼مجموعه نمایشگاهی تولید ملی
https://heyat.co/p/2499
🖼مجموعه نمایشگاهی بزک شاه
https://heyat.co/p/2498
🖼مجموعه نمایشگاهی انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2497
🖼مجموعه نمایشگاهی آمریکا شیطان بزرگ
https://heyat.co/p/2496
🖼مجموعه نمایشگاهی کلام امام خمینی
https://heyat.co/p/2494
🖼مجموعه نقاشی های حمایت از کارگر ایرانی
https://heyat.co/p/2492
🖼مجموعه تصویرسازی انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2491
🖼مجموعه پوستر کجا بودیم کجا هستیم
https://heyat.co/p/2457
🖼مجموعه نمایشگاهی ایران خاتون
https://heyat.co/p/2456
🖼مجموعه پوستر چرا انقلاب کردیم
https://heyat.co/p/2445
🖼مجموعه پوستر صعود چهل ساله
https://heyat.co/p/2442
🖼سری نمایشگاهی سلام به آینده
https://heyat.co/p/2441
🖼سری نمایشگاهی راه حل خودمونی
https://heyat.co/p/2439
🖼مجموعه نمایشگاهی اون وقت ها که شما نبودی
https://heyat.co/p/2431
🖼مجموعه نمایشگاهی اگر انقلاب اسلامی نبود
https://heyat.co/p/2430
🖼مجموعه پوستر امام خمینی (ره) و وقایع منتهی به انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2425
🖼ایران 20، برترین جایگاه های ایران در آمار بین المللی
https://heyat.co/p/2419
🖼مجموعه نمایشگاهی خاندان ویرانی
https://heyat.co/p/2418
🖼مجموعه پوسترهای نمایشگاهی خیمه انقلاب
https://heyat.co/p/2420
🖼مجموعه پوستر جنگ ارزی
https://heyat.co/p/2423
🖼مجموعه طرح های 40 سال بصیرت و حضور
https://heyat.co/p/2427
🖼مجموعه طرح های نهضت ادامه دارد
https://heyat.co/p/2428
🖼مجموعه طرح های سیلی سخت
https://heyat.co/p/2429
🖼طرح لایه باز پوستر راه درمان اقتصاد کشور
https://heyat.co/p/2472
🖼طرح لایه باز پوستر رویای کودکی ام را ساختم
https://heyat.co/p/2474
🖼طرح لایه باز پوستر زخم را درمان کنیم
https://heyat.co/p/2476
#چهل_و_سه_سالگی_انقلاب
#بسته_نمایشگاهی
#بسته_محتوایی_دهه_فجر
@roshanaqom
🔴⚡️رونمایی از نقش آفرینان در جنگ جهانی رسانه ای 1401
🔺اتفاقات اخیر در کشور از یک طراحی رسانهای چندلایه و فرابخشی پرده برداشت.
🔺تاریخچه عملیات تأثیر از بستر فضای مجازی به دو دهه می رسد و مجریان این عملیات در کلان مقیاس تنها ایالات متحده و روسیه می باشند که یک باشگاه بسته و محدود در جنگ روایتها را شامل می شود. در مقیاس گروهکی نیز داعش و منافقین تلاش هایی را انجام داده و می دهند اما از انسجام و استمرار برخوردار نیستند. عملا نقش آفرینان و عاملان انسانی و غیرانسانی این “جنگ جهانی رسانه ای” را باید شناخت و آنها را دسته بندی کرد.
🔺 نقش آفرینان ساختاری
1- بیگ تک ها: پنج شرکت اصلی که بر بازار فناوری و تبادل اطلاعات، استیلای کامل دارند از چهار طریق ۱.در اختیار قراردادن خدمات خاص، ۲.ارائه راه های دورزدن اینترنت، ۳.تحلیل کلان داده (Big Data) و نیز ۴.الگوریتم های گزینش و نمایش محتوا بر افکار عمومی تأثیرگذاری کردند.
2- میکروبلاگینگها: عدم اعمال سیاست مقابله با محتوای خشن، آسیب رسان و دستکاری در شبکه های کوتاه نوشت بخصوص توییتر به گونه ای اتفاق افتاد که آنها مرامنامه های قبلی در این خصوص را کنار گذاشتند و عامدانه بر ضد سیاست های اعلام شده خود حرکت کردند.
3- کمپ های سایبری : کمپ های سایبری عملا "صدای جمعی جعلی" تولید می کنند و به صورت همگرا به کنشگری علیه اهداف از پیش تعیین شده می پردازند. (کمپ لیبرتی، لندن، ریاض و تل آویو)
🔺نقش آفرینان خط دهی کننده و جهت ده
4- نیوز رومها: اتاق خبر 5 شبکه ماهواره ای (۳ شبکه از لندن و دو شبکه امریکایی) با برجسته سازی عامدانه خبرهای سیاه و حذف سایر اخبار باعث هدایت ذهنی و تغییر اولویت بندی شناختی و عاطفی در بینندگان شد.
5- اکانت های اجاره ای: اکانت های چهره ها صورتحساب خود را نه در اشل قیمت های تبلیغی داخلی بلکه در مقیاس رقم های بین المللی و با صورتحساب دلاری به سفارش دهندگان واگذار کردند. خانم مهناز افشار رسما از واگذاری حساب خود به تواناتک امریکا پرده برداشت.
🔺نقش آفرینان در ایجاد فشار و تخریب
6- هکرها و هکتیویست ها: انونیموس یک گروه هکری است که در این مدت به فعالیت علیه زیرساخت ها و پایگاه های اطلاعاتی و اطلاع رسانی کشور اقدام کرد. از سوی دیگر هکتیویسم که از دو واژه هک و اکتیویسم گرفته شده به معنی استفاده نادرست از فناوری برای اهداف اجتماعی یا سیاسی است. Doxing یا افشای هویت مرتبطان و عاملان نظام، یکی از راهبردهای اصلی آنان در ماههای گذشته برای زیر فشار قراردادن نیروهای میدانی بود.
7- ترول ها: اوباش مجازی که یا بر اساس سازماندهی (Troll farms: مزارع ترول ها) یا بر اساس کینه شخصی به صورت گروهی به مدافعان نظام، ساکتین یا افراد منتقد حمله و آنها را تهدید و تحقیر می کنند.
8- سی جی ها: خبرفرست های میدانی با الگوگیری از مدل شهروند خبرنگاران به عنوان بازوی رسانه ای کف خیابان نسبت به ارسال محتوا برای رسانه های خارجی اقدام به جریانسازی خبری کردند.
🔺نقش آفرینان در جریانسازی جعلی
9- فیکرها: آژانس های تولید انبوه اخبار جعلی که در حجم گسترده سفارش می گیرند یکی از ارکان جنگ جهانی رسانه ای اخیر بود. فیکرهای خرد نیز وارد میدان شده و بر اساس الگوی جلب توجه مبتنی بر خبر متفاوت و تازه به نقش آفرینی پرداختند.
10- اَستروتِرفرها: "مردم نمایان" کاربران اجیرشده ای هستند که به صورت هدایت شده و با منبع و جهت دهی پنهان در بین دیگر کاربران حضور پیدا می کنند و سعی می کنند، خواسته ها و گفته های خود را به عنوان خواسته مردم جا بزنند.
11- کامنتِرها: ورود جدی و همه جانبه “کامنت گذاران حرفه ای" به صفحات باعث شکل گیری نوعی از مارپیچ سکوت شد به گونه ای که هیچکس نتواند و حتی نخواهد خارج از موج ایجاد شده فکر و یا صدایی بلند کند.
12- رباتها: حساب های کاربری دارای زیست رباتیک که با ویژگی های 1- تازه ایجاد شده 2- دنبال کننده کم تعداد 3- فقدان "درج نظر" شناخته می شوند اصولا به عنوان ریتر و شبکه انتشار گفته های دیگران شناخته می شوند. این ربات ها در توسعه خشم و بازنشر مطالب خشونت بار ایفای نقش کردند.
13-"صحنهزنان": معمولا با فحاشی به نیروهای انتظامی و نظامی در صدد واکنش گیری بودند و فیلم هایی از کف میدان ضبط کردند.
🔺نقش آفرینان در همراهسازی عمومی
14- سلبریتی های قرمز و زرد: سلبریتی های قرمز با کارویژه تولید خشم و نفرت و سلبریتی های زرد با کارویژه همراهی با موج ایجاد شده به ایفای نقش پرداختند.
15- مجری-مدلهای شبکههای ماهوارهای: حضور 21 مجری و عامل انسانی که هر کدام بصورت جداگانه به کنشگری میپرداختند عملا نسل جدیدی از کنش ترکیبی بین شبکه و مجری را پیاده سازی می کند.
@roshanaqom
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢جنگ شناختی در طبیعت:
مورچه نجار به قارچی حمله میکنه؛
قارچ به بدن مورچه میچسبه؛
قارچ مهاجم اولین کاری که میکنه کنترل مغز مورچه رو به دست میگیره؛
به مورچه فرمان میده از جمع جدا شو؛ مورچه بدون هیچ ارادهای فرمان رو اجرا میکنه؛
قارچ نقاط مناسب برای رشد خودش رو میشناسه و به مورچه فرمان میده به این نقاط که معمولا در ارتفاعی حدود ۲۵ سانت هستن بره؛ و مورچه بیهیچ ارادهای فرمان رو اجرا میکنه؛
قارچ مهاجم به مورچه فرمان میده در نقطه مناسب یک شاخه یا یک آوند از برگ رو گاز بگیره؛ مورچه فقط اطاعت میکنه.
مورچه طبق فرمان بیحرکت میمونه و قارچ تو بدنش شروع به رشد و تکثیر میکنه.
رویکرد در جنگ شناختی برداشتن مغز و قوه تفکر حریفه؛
بر خلاف جنگ نرم که رویکرد بهم ریختن تفکر حریفه.
قربانی جنگ شناختی همچون زامبی فقط مجری دستورات جادوگر مهاجم است.
(برگرفته از: "کتاب جنگ؛ کتابی برای دنیای بدون جنگ". انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی دفاعی- عباس خسروی)
@roshanaqom
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🎙صوتی کمتر شنیده شده از امام خمینی (ره) و پاسخ جالب ایشان در پاسخ به یک سؤال مهم!
#جنگ_شناختی
#جنگ_رسانه
@roshanaqom
امید دشمن.mp3
زمان:
حجم:
856.8K
⚠️۲ نقطه امید دشمن⚠️
1⃣به مردم القا کنند ناکارآمدی نظام ایران را
2⃣ایجاد دسته بندی و اختلاف
اگر نقش دشمن و برنامه اش، رو ندونیم نمیتونیم اقدامات بموقع و موثر انجام دهیم.
@roshanaqom
🌷رسم تو حسینی است پیِ نام نهای
دربند وفای کوفه و شام نهای
درفتنهی سنگ ای سبو، فهمیدیم
در کورهی دهر پختهای؛ خام نهای🌷
#رهبرم_سیدعلی
#لبیک_یا_خامنهای
@roshanaqom
📌در این سرما به بچه های کوچک رحم کنیم و کمتر #گاز مصرف کنیم.
...چو عضوی بهدرد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
امام #صادق علیه السلام فرمود:
انسان مؤمن #اسراف و زیاده روی نمی کند بلکه میانه روی را پیشه خود می سازد.
میانه روی را خدا دوست دارد و بر اسرافکار خشم می گیرد.
#صرفه_جویی
#مصرف_گاز
@roshanaqom
◻️آتش دشمن به قدری شدید بود که کسی جرأت بیرون آمدن از کانال را نداشت. دیدم یک نفر با سر باندپیچی شده روی دژ راه میرود و نیروهایش را هدایت میکند.
تعدادی نیروی دیگر هم دادم دستش که برود سمت کانال ماهی. گفت چشم و راه افتاد، با آن حجم از آتش گمان نمیکردم حتی به کانال ماهی برسد.
چندساعت بعد پشت بی سیم گفت از کانال عبور کرده. با این کار شجاعانه، فرمانده سپاه خودش آمد روی خط بی سیم و حاج مهدی را تشویق کرد.
(روایت سردار سلیمانی از سردار شهید حاج مهدی طیاری)
◽️مهدی یاران کسانیاند که به مهدویت و معاد اعتقاد دارند و طیارانه و شجاعانه به دژ پرخطر دشمن میزنند.
#شهید_سلیمانی
#مثل_خودش
#جان_فدا
@roshanaqom
سال ۱۳۵۰ برف سنگینی آمد. ۴۰۰۰ نفر مردند، اما شاه و شهربانو رفتن سن موریس برای تفریح و اسکی.
پ.ن: تا این حد مردم دوست!❗️
@roshanaqom
🔷راز جذابیت خوردن شکلات در تحقیقی به رهبری دانشمند ایرانی کشف شد
🔹 گروهی از دانشمندان بهرهبری یک پژوهشگر ایرانی به نام دکتر «سیاوش سلطاناحمدی»
مدعی شدهاند که بالاخره میدانند محبوبیت بالای شکلات از کجا ناشی میشود
آنها میگویند این ماده خوراکی محبوب دارای لایهای از چربی است که آبشدن آن در دهان را به تجربهای جذاب تبدیل میکند. درنتیجه، اگر مقدار چربی لایههای داخلی شکلات را کمتر کنیم، این خوراکی سالمتر میشود اما همچنان جذاب باقی میماند.
@roshanaqom