eitaa logo
روشنگری
2.7هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
12.1هزار ویدیو
76 فایل
‌˼ بـسماللّٰھ ˹ #السلام‌علیك‌یابقیھ‌الله!.. 📌مقام معظم رهبری: روشـ‌نگرے یک جــهاد اسـ‌ت 👈تحلیل تازه ترین رویدادها و اتفاقات روز ایران وجهان بیان مسائل #بصیرتی، #سیاسی، #مذهبی #آخرالزمانی جهت ارتباط @shahiid61 @sadate_emam_hasaniam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽⭕️| خودت را نفروش! 🔹 در دنیای تلاش می‌شود تا از هر چیزی درآمدی کسب شود از جمله چهره ظاهری و بدن انسان‌ها. در کپیتالیسم همه‌چیز کالاست و هرچه کالا بود قیمت دارد! 🔸ذهن و روان زنان به طور مداوم در تلویزیون، خیابان و شبکه‌های اجتماعی با انبوهی از پیام‌ها بمباران می‌شود تا به آنها القا کنند شما زشت هستید و برای رسیدن به زیبایی باید فلان عمل جراحی را انجام دهید و یا فلان وسیله آرایشی را استفاده کنید. به طور مداوم مدل‌های متفاوتی خلق می‌کند تا با تحریک حس تنوع طلبی انسان‌ها چرخه سود خود را تضمین کند. | ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
🔰🔰 تشبیه خود به بزرگان، علمای دین و عارفان 🔰🔰 در اغلب آثار مستقیم و غیر مستقیمش سعی می کند که ادای علما و بزرگان را در بیاورد و خود را در لباس و ظاهر ایشان جا بزند. این ظواهر هم در کتاب و هم در سایت او مشهور است. در ابتدای کتاب در یک صفحه عکس دست نوشته ی هاشمی به ناشر توهمی کتاب نشان داده شده. در این دست نوشته از شیوه ی نگارش ثقیل و قدیمی با استفاده از لغات غریب و باستانی عربی همچنان "مخطوط" ، "مطبوع" و "ثمن" استفاده کرده است. این شیوه در نگارش علمای قدیم وجود داشت و در نوشته های علمای قدیم دین و عارفان مشاهده می شود. اما سؤال این است: اگر منصور هاشمی خراسانی فردی قدیمی است و شیوه ی نگارشش همانند علمای گذشته متکلّف و آمیخته به عربی است، پس چرا در متن کتاب از شیوه ی نگارش روان و معمول فارسی معاصر استفاده کرده؟ و اگر او می تواند به فارسی روان و سلیس بنویسد، پس چرا در نامه ی تشریفاتیش متکلفانه نوشته؟! مسئله ی جالب توجه دیگر این است که او برای اسم سایتش از لغت "" استفاده کرده. در حالی که در روی جلد کتاب نام خود را "" نوشته. همچنین در دست نوشته ی تشریفاتی اول کتاب از یک مهر انگشتری قدیمی (به تقلید از علمای قدیم) استفاده کرده که روی آن نوشته شده "". سؤالی که در اینجا به ذهن می رسد این است که چرا یک خراسانی باید از لغات "ال" اسباب تعریف در زبان عربی استفاده کند؟ آیا در یک کشور عربی زبان نطق می کند؟ آیا خودش عرب است؟ آیا زبان علم و کتابت در عصر حاضر همانند گذشته عربی است؟ یا اینکه این فرد می خواهد با این شگردهای ظاهری خودش را فردی دینی، مذهبی و با اصالت نشان دهد؟ از این دست مسائل و عوام فریبی ها در روند جریان سازی زیاد به چشم می خورد که از ذکر همه ی آنها می گذریم. یک نمونه ی دیگر آن هم به کار بردن لفظ " حضرت " و " علامه " توسط این شخص برای خودش در سایت خودش است. در حالی که این شخص اصلاً توسط مردم ما شناخته شده نیست، چه برسد به اینکه مورد تکریم قرار گیرد. {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بررسی جریان انحرافی منصور هاشمی خراسانی ✅ سخنران : حجة الاسلام هادی نقیان {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
🔰مروری اجمالی بر نقد کتاب "بازگشت به اسلام" 🔰 {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
🆔 @khadmin61 💯 🔰🔰 نقدی بر کتاب «بازگشت به اسلام» 🔰🔰 چندی پیش کتاب “بازگشت به اسلام” نوشته شده از طرف در برخی از مساجد و مراکز علمی و فرهنگی به شکل رایگان پخش شد . بر این اساس برآن شدیم تا در اینجا به نقدی اجمالی بر این کتاب بپردازیم . با تأمل در کتاب 📓 بازگشت به اسلام 🖋 به قلم منصور هاشمی خراسانی میتوان این نکات را دریافت کرد که : ✅ این کتاب فاقد مجوز نشر از وزارت ارشاد و فاقد شابک از خانه کتاب می باشد . ✅ بنابر ادعای سایت منسوب به نویسنده هزینه چاپ و نشر کتاب از سوی مومنین نیکوکار! تامین شده است و خرید و فروش آن جایز نمی باشد . ✅ هیچ گونه آدرس و شماره تماسی برای دفتر یا مرکز چاپ، در کتاب یا سایت منسوب به نویسنده ثبت نشده است و تنها نام «بَدَخشان، پامیر» را به عنوان مکان چاپ کتاب ذکر کرده اند. [ بَدَخشان: سرزمینی شامل پاره ای از شمال خاوری افغانستان و جنوب خاوری تاجیکستان می باشد. پامیر: کوهستان بسیار بلندی در آسیای مرکزی است. قسمت اعظم این سرزمین متعلق به تاجیکستان و قرقیزستان و مابقی جزو افغاستان و پاکستان است .] ✅ در سایت های رسمی و غیر رسمی و حتی در سایت منسوب به خود این شخص، هیچ گونه تصویر یا بیوگرافی از وی منتشر نشده است . ✅ این احتمال وجود دارد که نویسنده -یا نویسندگان- از نام مستعار استفاده کرده باشد .با توجه به این که از الفاظ رایج حوزوی -مانند: آیت الله، حجت الاسلام و…- در معرفی نویسنده استفاده نشده و تنها به عنوان «حضرت» و «علامه» بسنده کرده اند، احتمال می رود که این شخص تحصیلات حوزوی نداشته یا اینکه مکلی -غیر معمم- می باشد . ✅ در صفحه ی 125 کتاب، خود را شخصی حنیف -برگرفته از حضرت ابراهیم (علیه السلام)- و حق گرا و فارغ از تسنن و تشیع معرفی می کند و می نویسد: «همچنان که من به طور حتم، یک شیعه یا سنی به معنای مصطلح نیستم ولی نمونه ای از یک مسلمان حق گرایم…» ✅ بنابر ادعای نویسنده، نوشتن این کتاب در سواحل جیحون صورت گرفته یا پایان یافته است. با توجه به مکان چاپ (بَدَخشان، پامیر) و نام نویسنده (خراسانی)، این احتمال وجود دارد که نویسنده ساکن افغانستان باشد . (در قرون وسطی افغانستان، به نام خراسان شهرت داشت – دائره المعارف جهان اسلام، ج 1 ص 72 : ظاهرا اخیرترین و جامع ترین نام این سرزمین -افغانستان- همانا خراسان بوده است .) ✅ ظهور خراسانی از علایم حتمی ظهور محسوب می شود و بنابر برخی روایات، خراسانی از بنی هاشم و هاشمی می باشد؛ منصور نیز از صفات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) شمرده شده است. √اگر این نام را به عنوان نامی مستعار در نظر بگیریم، می توان ادعا کرد که نویسنده خود را همان سیدخراسانی می داند چنانکه در بخشی از خاتمه کتاب می نویسد: « …شنیدم که ندایی به باطل در غرب بلند شده است، پس خواستم که ندایی به حق در شرق بلند شود… چرا که حکومت تنها برای خداوند است و آن را به هرکس از بندگانش که خواهد، می سپارد و او کسی جز مهدی فاطمی را نخواسته…» ✅ هم چنین در طراحی صفحه ی سایت وی از پرچم های سیاه استفاده شده که بنابر روایات پرچم خراسانی می باشد و در گوشه ی سمت راست صفحه نیز شعار (البیعه لله) قرار داده شده که شعار حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی) هنگام ظهور است. خوانندگان گرامی می توانند با مراجعه به روایات در باب ظهور خراسانی به سر مطالب گفته شده پی ببرند . ✅ اشکالات علمی فراوانی بر این کتاب وارد است از مباحث توحیدی و عقاید گرفته تا مباحث مربوط به تقلید و همچنین مباحث مربوط به ولایت فقیه و تشکیل حکومت اسلامی .به عنوان نمونه در صفحه ی 48 و 49 این کتاب، بحث تقلید از مراجع در فروعات دین زیر سوال رفته و سپس به اثبات عدم امکان ولایت مطلقه فقیه پرداخته است .هم چنین در صفحه ی 125 تشکیل حکومت را نادرست دانسته و مدعی شده است که مسلمانان عراق، سوریه، افغانستان و ایران «بی گمان در ضلالتی آشکارند» و « تصرفات آنان در زمین و مرزبندی هایی که در آن می کنند، عدوانی است. ص 126» ✅ در این کتاب روایتی از ائمه(علیهم السلام) نقل نشده و نویسنده تنها به حجیت قرآن و خبر متواتری که از سوی رسول خدا(صلی الله) صادر شده باشد، قائل است و خبر واحد را نیز حجت نمی داند. {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
✅ نویسنده، اسم کتاب را " بازگشت به اسلام " گذاشته تا در بادی کلام کسی نتواند منکر حقانیت آن شود. در ابتدای کتاب نامه ای بسیار مضحک و عوام فریبانه به سبک قدیمی نوشته شده تا افراد ظاهربین گمان کنند که طرفشان یک عالم هست! زیر نامه هم به سبک سنتی مهر انگشتری چاپ شده تا مثلاً اصالت شخص را برساند. همه ی این کارها برای این است که افراد کم مطالعه و ظاهربین را بفریبند و خود را موجه و فاضل نشان دهند. در مقدمه ی کتاب با نثری مبالغه آمیز و متوهم سعی کرده خودش و کتابش را موجوداتی خارق العاده و منجی نشان دهد و خواننده را به سمت خود برانگیزد. اگرچه هر اندیشمندی که این کتاب را ورق می زند، چیزی جز موهومات تکه پاره مشاهده نمی کند، لیکن این شخص و جریان اصرار دارند که طی تبلیغاتی خودشان را "چالش برانگیز"، "عمیق" و "فوق العاده!" نشان دهند. ✅ در درون متن کتاب به شکلی افراطی و به طور مکرر از آیات قرآن استفاده شده. این مسئله، ظاهر این کتاب فاسد را شبیه به کتب تفسیر قرآن کرده. فرد ظاهربین ممکن است با مشاهده ی کثرت آیات قرآن در این کتاب، دیدی مقدس مآبانه و مثبت اندیش به قضیه پیدا کند و عمق کار را نیز مذهبی، دینی و اصیل فرض نماید. این در حالیست که این شخص عوام فریب و کذاب، در حالی به طور مکرر و متواتر از آیات قرآن استفاده می کند که در پس آن تفسیرهایی به رأی، بی بنیان و ناکارآمد در جهت سلایق و توهمات خویش ارائه می دهد. هرچند هر مؤمن هوشمندی می داند که صرف به کار بردن قرآن، دلیلی بر حقانیت نیست و ممکن است شیطانی ترین دشمن اسلام نیز به اسم قرآن و به اسم دین وارد شود و با ظاهری موجّه، زهر خود را بر امّت و رهروان صراط مستقیم بپاشاند. ✅ این نویسنده یا نویسندگان متوهم و تازه به دوران رسیده، سعی می کنند در جای جای کتاب نظریات اسلام که طی قرن ها توسط فقیهان و بزرگان بحث و ارائه شده را مورد کژبینی قرار دهند و دیدگاه ناقص و اعورانه ی خود را ارجح بدانند. این نیز خودخواهی یک فرد کذاب را نشان می دهد که بدون هیچ مطالعه و علمی، بی ادبانه خط بطلان بر افکار عرفا، فقها و اندیشمندان دیگر بکشد. در پایان این نقد باید بگوییم که چنان که گفته شد این کتاب پر است از مغالطات و مطالب بی پایه و اساس و به اصطلاح شبهات آبکی که در این مجال درصدد پاسخ گویی به آن ها نیستیم و در جای خود، اساتید و طلاب محترم به نقد و بررسی آن می پردازند. {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔹🔶 مدعیان دروغین 🔶🔹🔶 🔷🔸🔷 سخنران : استاد معاونیان 🔷🔸🔷 {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
🔰🔰 نتیجه گیری 🔰🔰 در پایان باید بگوییم راه اسلام و انقلاب راهی پر از سختی و خون بوده و هست که همچنان هم ادامه دارد. ملّت مسلمان و انقلابی از بدو بعثت تا کنون همواره با گرسنگی کشیدن ها و زندان رفتن ها و شکنجه شدن ها این مکتب عالی را نگه داشته و حفظ کرده اند. برای همین است که ما در قبال ایشان احساس مسئولیت می کنیم و نمی توانیم در مقابل تحریف آن ساکت بنشینیم. شاید پررنگ ترین و عمیق ترین جنبش معاصری که در راه احیای اسلام ناب محمّدی رخ داد، انقلاب اسلامی ایران بود که به رهبری امام خمینی (رحمة الله علیه) شروع شد. در این راه مردم ایران و جهان به حقایق بسیاری دست یافتند و بسیاری از پرده ها کنار رفت. انقلاب ما هدیه ای بود از جانب خدای اسلام که با سختی به دست آمد و پس از گذشت سی و چند سال حقانیت آن بر مردم خارجی و داخلی اثبات تمام گشته است. بنابرین اگر هرگونه حرکت حقه ای بخواهد صورت پذیرد، باید در طول این انقلاب باشد. برای همین است که ما اجازه نمی دهیم افراد ماجراجویی هر روزه از دخمه ها، زیرزمین ها و صومعه ها سر بر آورند و با فلش های افقی، افکار و اذهان مردم را به سمت بیراهه منحرف کنند. از اشخاصی مثل باید بپرسیم که آیا اگر راه و روش امام خمینی یعنی ولایت فقیه به شکل کنونی نبود، ایران می توانست طعم امنیت را بچشد!؟ آیا بدون امام و رهبری وضع ما مثل سوریه و عراق نبود؟! آقای ! شما که این گونه نگران مردم منطقه هستید بگویید آیا به جز نظام مقدس ایران به رهبری آیت الله سیّد علی خامنه ای (مدظله)هیچ قدرت دیگری در جهان وجود دارد که بتواند در مقابل تمام استکبارها قد علم کند؟! چه کسی در سوریه و عراق با داعش می جنگد؟! پیروان رهبر عظیم الشأن ما یا شما؟! چه کسی از ملّت مظلوم فلسطین حمایت می کند؟! امّت و رهبر انقلاب اسلامی یا شما؟! بهتر است بدانید که سربازان خمینی کبیر(ره)آن رهبر و متفکر بزرگ هرگز ساکت نخواهند نشست. ما هرگز اجازه نخواهیم داد که افرادی با بودجه های نامعلوم، روحانیت و مقام بزرگ علما را به سخره بگیرند و به خود اجازه ی تعرض به مکتب مقدس اسلام را بدهند! هنوز هم در شگفتیم که چگونه اشخاصی همچون به خود اجازه می دهند که اینگونه تأویل های عجیب خود را با اعتماد به نفس فراوان در مغز مردم فرو کنند؟! قطعاً جریان بسیار پیش پا افتاده تر است که افرادی نسبت به آن واکنش جدی نشان دهند. فقط در همین حد به آن اهمیت داده شده که کوچکترین سرباز اسلام در اوقات فراغتش به صورت تفنّنی در یک وبلاگ کوچک راجع به او بنویسد. البته این رسالت را درک می کنیم که نباید به فتنه ها و فرقه های ضاله مهلت نفس کشیدن و سم پراکنی داد. لیکن این کمترین واکنشی است که تا به حال نشان داده ایم. اگر این سم پراکنی ها و غبار افکنی های این اشخاص ادامه یابد، قطعاً با ضربات محکمی از جانب جنود حزب الله روبرو خواهد شد. رحم الله من عرف قدره. {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
🔰🔰 منابع تحقیقاتی این برنامه 🔰🔰 1⃣ پایگاه خبری تحلیلی فتن http://www.fetan.ir/home/4059 2⃣ پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی http://alkhorasani.blog.ir 3⃣ گروه فرهنگی تبلیغی بروج ؛ نقد مدعیان دروغین مهدویت http://borouj.ir/1395/10/27/منصور-هاشمی-خراسانی
📢📢 منتظر قسمتهای بعدی از مدعیان دروغین و فرقه های گمراه کننده باشید . 🌷🕊🌷التماس دعای فرج🌷🕊🌷 {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ دعای عهد 💐 بسم الله الرحمن الرحیم 💐 🌿 اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ، یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ. اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا، وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً. اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ. اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ، وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِکَ حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ، وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ، اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ ، اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ. اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان {کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
⭕️ تصویر جلد جدید مجله تحلیلی اکونومیست 🔺دوره جدید سرکوب پوتین به رویارویی با غرب می‌انجامد! ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشکلی برام پیش اومده از کجا بفهمم امتحانه ،استاد پناهیان ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما داریم 🔖 حرف‌های زندگیتون رو به نامحرم نگید به خودش بگید ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
مولی علی(ع) 💠هيچ كس، به غير خدا، اميد نبست، مگر آن كه ناامید بازگشت. غرر الحكم : ۲۵۱۱ ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
امام على عليه ‏السلام: لا يَكُن حُبُّكَ كَلَفا، و لا بُغضُكَ تَلَفا؛ أحبِب حَبيبَكَ هَونا ما، وأبغِض بَغيَضكَ هَونا ما 🔸🔶 دوستى ‏ات، [در حدّ] شيدايى و دشمنى‏ات [مايه ]هلاكت نباشد. دوستت را به اندازه دوست بدار و دشمنت را به اندازه دشمن بدار بحارالأنوار ج74 ص178 ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114
عناوین روزنامه های امروز ۲۱آذرماه ۱۴۰۰ ..{کانال روشنگری} ⚫@roshangari_114