6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥 روزمان را با #قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۲۳ قرآن کریم شامل آیات ۹۰ تا ۹۵ سوره مبارکه مائده
🍃🌹🍃
🌺 پیامبر (ص) میفرمایند: «اَصدَقُ القَولِ وَ اَبلَغُ المَوعِظَةِ وَ اَحسَنُ القَصَصِ، کِتابُ اللهِ» راست ترین گفتار و رساترین پندها و نیکوترین قصهها کتاب خداست. (امالی صدوق /۳۹۴)
🎙 استاد: منشاوی
🆔 http://eitaa.com/meyarpb
🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 سامانۀ یکپارچه خودرو حذف شد
🍃🌹🍃
🔹معاون صنایع حملونقل وزارت صمت: فروش خودرو دیگر به روش قبل انجام نخواهد بود و از این پس فروش مستقیم و از کارخانه انجام و اولین عرضه از ۸ مهرماه صورت میگیرد.
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷
📝 یک آمار منتشر شده درباره «واقعیتهای حجاب» در جامعه امروز ایران و چند نکته جالب توجه
🍃🌹🍃
🔻اخیراً آماری درباره «واقعیت های حجاب» در جامعه امروز ایران از سوی انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شده که نتایج تجمیعی شش پیمایش و مطالعه کلان ملی است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ (شش ماه قبل از حوادث پاییز سال گذشته) تا خرداد ۱۴۰۲ توسط مراکز پژوهشی، دانشگاهی، سیاستگذاری و رسانه ای برگزار شده است.
🔹84.2 درصد بانوان، #حجاب را به عنوان یک حکم اسلامی #قبول دارند. همچنین، سنجش نظر مردم درباره «لزوم داشتن حجاب در محیط های عمومی» حاکی از آنست که 84.3 درصد پاسخگویان (زن و مرد) با #الزام اجتماعی حجاب #موافق هستند. میزان موافقت «بانوان» با الزام رعایت حجاب، بیشتر و برابر با 86.5 درصد میباشد.
🔸اما نکته جالب این است که در حالی که واقعیت بی حجابی، بر اساس این آمار، 6.4 درصد است، جامعه احساس می کند که 30 درصد بانوان، بی حجاب هستند. همچنین در حالی که 84 درصد بانوان به حجاب به عنوان یک حکم دینی اعتقاد دارند، تلقی 67 درصد مردم این است که اکثر مردم به حجاب اعتقاد ندارند!
🔹اینکه چرا مردم چنین برداشت نادرستی داشته اند، علل مختلفی دارد. جنگ شناختی و فضاسازی رسانه ای را می توان جزو این علل دانست؛ اما یکی از علل مهم آن، تظاهر به انجام برخی از ناهنجاری ها در کف جامعه است.
🔸آمار فوق را کنار بگذاریم و فرض کنیم که از هر ۱۰۰ نفر یا ۱۰۰۰ نفر، فقط ۱ نفر کشف حجاب کند. در اینجا هر چند درصد خیلی کم است، اما اثرات اخلاقی و روانی آن بر جامعه و مردم را نمی توان نادیده گرفت. از جمله اثرات این است که مردم گمان می کنند که هویت جامعه تغییر پیدا کرده است.
🔺توضیح اینکه، وقتی مردم به صورت پشت سر هم، آن درصد خیلی کم را در سطح جامعه مشاهده کنند، موجب می شود که در ذهن آنها این گزاره به صورت ناخودآگاه شکل گیرد که عملاً جامعه ما دچار یک تغییر نگرش و تغییر هویت گسترده شده است. در حقیقت، این کار شبیه تبلیغات و پیام های بازرگانی است که در ناخودآگاه مردم تأثیر می گذارد.
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
12.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیزر اطلاع رسانی
رویدادفرهنگی #فتح_قله_ها
انتشار حداکثری به پایگاه های مقاومت بسیج استان
🔴 رویداد فرهنگی فتح قله ها
🔶 با آغاز هفته دفاع مقدس، رویداد فرهنگی فتح قله ها در موضوعات زیر اجرا می گردد:
1⃣ آبروی محله
2⃣ نهضت وصیتنامه خوانی
3⃣ جلوه شکوه
4⃣ تماشخانه
5⃣ بهشت گردی
6⃣ هم عهدی سبز
7⃣ آوای عاشقی
برای اطلاعات بیشتر به پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور مراجعه فرمایید.
#فتح_قله_ها
https://eitaa.com/roshana_ir
https://rubika.ir/roshana_ir
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
12.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥 در ساعات اولیه اغتشاشات ۷ مهر ۱۴۰۲ جهت خنثی سازی فتنه ی آمریکاییِ #بلوچستان اغلب صفحات تجزیه طلب وهابی مورد حملات سنگین کمیته مقاومت نازعات قرار گرفت.
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥 تفاوت جمهوریخواهان و دموکراتها از نگاه حجتالاسلام طائب
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷
📝 این ۴ دلیل حادثه خونین هشتم شهریور ۱۴۰۱ زاهدان را رقم زد
🍃🌹🍃
1⃣ با شایعه تجاوز | تعرض به یک دختر در چابهار طبیعی بود که زمینههای قومی-مذهبی برای بهرهبرداری دشمنان و تحریک اجتماعی محیط مذکور فراهم شود. حقیقت این است که اگر درباره این موضوع اقدام مؤثر رسانهای انجام و ادعاهای کذب بیان میشد یا مسئولیت (در صورت صحت) پذیرفته میشد، موضوع برای نمازگزاران محترم روز هشتم مهر زاهدان تازگی نداشت.
2⃣ عامل دوم کشاندن موضوع به نماز جمعه از سوی خطیب آن روز بود. او یا نمیدانست بعد از این تحریک کنش اجتماعی چه خواهد بود یا میدانست و دست به این اقدام زد. محتمل بود که جوانان مذهبی و همقوم آن دختر عواطفشان تحریک شود و دست به هجوم به بازار و ادارات و کلانتری نزدیک نماز جمعه بزنند و میلیاردها خسارت به همشهریان خود وارد نمایند.
3⃣ عامل سوم آماده نبودن پلیس و کلانتری برای مواجهه یا برآورد اتفاقات بعد از خطبه بود. یکی از عوامل تلفات انسانی در حوادث ۱۳۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ هدایت معترضان توسط افراد حرفهای به سمت مراکز نظامی-انتظامی است. هدایتکنندگان میدانند نیروهای مسلح موجود در مرکز نظامی هم از سلاحی که در ساختمان هست میترسند (که به دست مردم نیفتد) و هم از جان خود بیم دارند. بنابراین، پس از ایست اولیه اقدام به شلیک میکنند.
4⃣ عامل چهارم اختلاط افراد مسلح و مردم معترض بود. هم واقعیت است و هم ذهنیت پیشینی وجود دارد که عناصری از گروههای تروریستی معلومالحال بخواهند از اعتراض مردم در این شهر کلاهی برای خود بدوزند. شهادت سردار هاشمی، مسئول اطلاعات #سپاه استان در آن مکان تردیدی باقی نمیگذارد که افراد مسلح در میان مردم حضور داشتهاند و از قضا هوشمندانه ترور کردهاند.
✍ روزنامه جوان
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷
📝 این فرد چادری با مقنعهی بلند تا زمانیکه نانش در #حجاب بود، سوپر محجبه بود.
🍃🌹🍃
🔸وقتی ماموریتش تمام شد تبدیل شد به یک فرد ضدانقلاب و ...
❌ نامش فاطمه حقیقتجو بود! یک نفوذی که در ایران در بدنه اصلاحات و حلقهی امین خاتمی مشغول پیادهسازی راهبرد نفوذ اجتماعی! بود.
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb