eitaa logo
جهاد تبیین و روشنگری
148 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.9هزار ویدیو
47 فایل
به مناسبت آغاز امامت امام زمان در راستای زمینه سازی ظهور ، این کانال ایجاد شده
مشاهده در ایتا
دانلود
تا دوماه قبل اگه یه زورگیر قمه‌‌کش، یه اراذل و اوباش میومد تو خیابون اینطوری قمه می‌کشید و حمله میکرد، همه مردم مطالبه میکردن بگیرید پوستشون رو بکنید ما امنیت میخوایم. الان اینترنشنال فیلم همین اتفاق رو که طرف اومده تو میدون قمه کشیده و عربده میکشه رو بعنوان مقاومت و ایثار و شجاعت دارن معرفی میکنن اغتشاشات اینطوری روی امنیت تاثیر میگذاره، مردم رو حامی اراذل و اوباش میکنه | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
🔵 دروغ‌ دست‌اول شاخدار ١_ تصویر تروریست را با یک هویت جعلی به حشد الشعبی نسبت می‌دهند! که حشدالشعبی که موی دماغ‌شان هست را خراب کنن ٢_ برای اینکه ثابت کنند طرف از خود نظام است، تصویرش را که پشت سر رهبرانقلاب دارد برای حاج قاسم نماز میخواند قرار می‌دهند! اما انقدر نادان هستند که نمی‌دانند کسی که پشت سر رهبرانقلاب دارد نماز میخواند پسر حاج قاسم است. یک چهره شناخته شده که نمی‌توان با آن هویت جعلی ساخت😐 اگه از دروغگویی خسته نمیشید والا ما خسته شدیم | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
❌ 📛 کنیزِ داعش 📛❌ سخنی پدرانه با دختران عزیزترازجان ؛ چند سال پیش آمریکائیهابا همکاری اروپا واسرائیل مردم سوریه بویژه جوانان پسر ومخصوصا دختران را تحریک وتشویق کرده وآنهارا به خیابانها کشاندند تابشار اسد را به جرم همکاری وهمراهی با ایران سرنگون کرده وسوریه را تجزیه نمایند . 🔺شعارها : آزادی ؛ رفاه ؛ مرگ وتوهین ؛ حکومت بشارنمیخواهیم ؛بشار باید برود؛ که شعار محوری آنها مرگ بردیکتاتور بود مثل الانِ کشور ما؛ 🔺شعارها وسناریوی آمریکاوغرب بصورت برق آسا اکثرشهرهای سوریه را فراگرفت وبگونه ای که بشاراسد درحال سقوط وسوریه آماده هرگونه کودتا وتهاجمی گردید که درهمان ایام داعشِ دست ساخته آمریکا؛ سازماندهی وسریعا به کشورسوریه حمله ورشدند . 🔺 متاسفانه بخش زیادی از مردم سوری بویژه جوانان فریب خورده وبی بصیرت فکرمیکردند که داعش به نمایندگی از آمریکا وغرب آنهارا به آزادی ورفاه و مقصود آنها خواهند رساند . ❎ میدانید بعدا چه شد ⁉️ بخوانید👇 ۱- داعش موفق شد بیش از ۷۰درصد خاک سوریه راگرفته ودمشق رانیزمحاصره کند ۲- اولین غنیمت ودستیابی آنها به زنان ودختران جوان سوری بود . ۳- بعنوان جهاد نکاح به هزاران زن بویژه دختران جوان وحشیانه تجاوز کردند . ۴- بعضاً به دختران وزنان درمقابل چشم مردان وهمسرانشان تجاوز کرده وبرای زهرچشم گرفتن؛ سرمردان راازتن جدا میکردند . ۵- 🔺بعدازتجاوزبه دختران آنهارا دست بدست کرده وبعنوان کنیز وبرده میفروختند . ۶- اکثر خانواده های سوری (شیعه ؛ سنی؛ مسیحی ، یهودی ؛ مارونی وایزدی ) متلاشی وتعدادی ازمردان وپدران باغیرت ازغصه دق کرده وتعدادی هم توسط داعش تکه تکه شدند . ۷- امنیت ، آرامش ؛ آسایش ؛ درس ؛ دبیرستان ودانشگاه نابود شد تاجائیکه دریک روز هزار دانشجوی جوان را بصورت وحشیانه قتل عام کرده ودریک گوردسته جمعی دفن نمودند . ۸- نیروی پلیس و نظامی که میبایست با داعش خونخوار بجنگند تمام مآموریت و توان آنها صرف خنثی سازی اغتشاشات داخلی میگردید. ودرنهایت با ورود قدرتمندانه ایران بساط داعش جمع شد 🔺حالا یک سئوال اساسی 👇 اگر خدای ناکرده جمهوری اسلامی گرفتار چنین فاجعه ای بشود کدام کشور دلسوز وقوی برای نجات ایران خواهد شتافت ؟ آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید ؟ واگر چنین اتفاقی بیفتد (بفرض محال ) قطعا اولین کسانیکه طعمه وقربانی جنایتکاران میشوند زنان؛ بویژه دختران عزیز ما خواهند بود وچه بسا همینهایی که امروز شعار زن ؛ زندگی ؛ آزادی ، ومرگ بر دیکتاتور میدهند درصف اول باشند . وشک نکنید . ادامه فردا 》》》 ۴ آبانماه ۱۴۰۱ فرهادنیا
🔴پیش بینی های عجیب شهید مدرس درباره آینده ایران ♦️شهید مدرس از اعجوبه های تاریخ ایران است که علاوه بر هوش و شجاعت سیاسی بالا، قدرت پیش بینی بسیار خوبی داشتند که ناشی از بصیرت عمیق اوست. او راه‌های نفوذ استعمار را به خوبی شناسایی کرده و آفت های غربزدگی رضاخانی را به خوبی تشریح ‌می کرد. در ادامه سه نمونه از پیش بینی های مدرس را ببینید👇 1️⃣ فکلی های فاقد آب آشامیدنی ❗️ «قریبا چوپان‌های قریه‌های قراعینی و کنگاور، با فُکُل سفید و کراوات خودنمایی می‌کنند، اما در زیباترین شهرهای ایران، آب لوله و آب تمیز برای نوشیدن مردم ایران پیدا نخواهد شد. ممکن است شمار کارخانه‌های نوشابه‌سازی افزون گردد، اما کوره آهن‌گدازی و کارخانه کاغذسازی پا نخواهد گرفت. ♦️ درهای مساجد و تکایا به عنوان منع خرافات و اوهام بسته خواهد شد، اما سیل رمان‌ها و افسانه‌های خارجی که درواقع جز تحسین‌کرد فرنگی چیزی نیستند، به وسیله مطبوعات و پرده‌های سینما به این کشور جاری خواهد گشت، بطوری که پایه افکار را عقاید و اندیشه‌های نسل جوان از دختر و پسر، تدریجا بر بنیاد همان افسانه‌های پوچ قرار خواهد گرفت و مدنیت مغرب و معیشت ملل مترقی را در رقص و آواز و دزدی‌های عجیب آرسن لوپن و بی‌عفتی‌ها و مفاسد اخلاقی دیگر خواهد شد، مثل آنکه آن چیزها لازمه متمدن بودن است.»(1) 2️⃣ گردنتان به سوی بیگانه کج خواهد شد❗️ «روزی برسد که برای شیر و پنیر و پشم و پوست هم گردن ما به جانب خارج کج باشد و دست حاجت بدان سو دراز کنیم.»(2) 3️⃣ رضاخان در خارج از کشور میمیرد❗️ «یک ماه پیش رضاخان به وسیله مأموران پیغام داده بود که من دخالت در سیاست نکنم و به عتبات بروم و آنجا ساکن شوم. گفتم: به رضاخان بگویید مدرس گفت من وظیفه خود را دخالت در سیاست می‌دانم. اینجا هم جای خوبی است و به من خوش می‌گذرد. تو را هم روزی انگلیسی‌ها کنارت گذاشته و به جایی پرتاب می‌کنند. اگر قدرت داشتی و توانستی، بیا همین جا (خواف). هرچه باشد بهتر از تبعیدگاه‌ها و زندان‌های خارج از ایران است. ولی من می‌دانم که من در وطنم به قتل می‌رسم و تو در غربت،👈 در سرزمین بیگانه خواهی مرد!»(3) 🖋 شکل گیری جامعه دوگانه ای که بخش کمی از مردم در کافه ها اما بخش بیشتری در کوره دهات ها و حاشیه شهرها می لولیدند، نتیجه مدیریت غربزده و وابسته دوران پهلوی بود. امری که شهید مدرس از عمق تاریخ نسبت به آن هشدار داده بود؛ هشدارهایی که عده ای در اوایل دولت شبه شاهنشاهی اعتدال هم دادند اما به آنان انگ دلواپس زده شد.. 📚(1) رحیم زاده صفوی، اسرار سقوط احمدشاه، به کوشش بهمن دهگان، فردوسی، تهران، 1362،ص86. (2)نطق ها و مکتوبات شهید سید حسن مدرس، نشر ابوذر، 1355، ص21. (3)سرگذشت، افکار و آثار آیت‌الله شهید سید حسن مدرس، سید محمد صادق مزینانی 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
✅ داستان حضرت علی علیه سلام 🎖ثروتمند شدن فقیر این داستان رو فاضل بزرگوار سيد جعفر مزارعى روايت كرده است که یک روز يكى از طلبه‌هاى حوزه علمیه نجف از نظر معيشت در تنگنا شدید و دشوارى غير قابل تحملى بود که روزى از روى شكايت و فشار روحى زیاد كنار ضريح مطهر حضرت علی علیه‌السلام رفت و به حضرت گفت : شما اين لوسترهاى قيمتى و قنديل هاى بی‌بديل را به چه سبب در حرم خود گذاشته ايد ، در حالی كه من براى اداره امور معيشتم در تنگناى شديدى هستم ؟! شب اميرالمؤمنين عليه‌السلام را در خواب می بیند كه آن حضرت به او می‌فرمايد : اگر می‌خواهى در نجف مجاور من باشى ، اينجا همين نان و ماست و فيجيل و فرش طلبگى است و اگر زندگى مادى قابل توجهى می‌خواهى بايد به هندوستان در شهر حيدر آباد به خانه فلان كس مراجعه كنى چون در زدى و صاحب خانه در را باز كرد به او بگو : « به آسمان رود و كار آفتاب كند » پس از اين خواب دوباره به حرم مطهر مشرف می‌شود و به حضرت عرضه می‌دارد : زندگى من اينجا پريشان و نابسامان است ، شما مرا به هندوستان حواله می‌دهيد ؟! بار ديگر حضرت را خواب می‌بيند كه می‌فرمايد : سخن همان است كه گفتم اگر در جوار ما با اين اوضاع می‌توانى استقامت ورزى ؛ اقامت كن ، اگر نمی‌توانى بايد به هندوستان به همان شهر بروى و خانه فلان راجه را سراغ بگيرى و به او بگويى : « به آسمان رود و كار آفتاب كند » پس از بيدار شدن و شب را به صبح رساندن طلبه كتاب‌ها و لوازم مختصرى كه داشت را به فروش می‌رساند و اهل خير هم با او مساعدت می‌كنند تا خود را به هندوستان می‌رساند و در شهر حيدر آباد سراغ خانه آن راجه را می‌گيرد مردم از اينكه طلبه‌اى فقير با چنان مردى ثروتمند و متمكن قصد ملاقات دارد ، تعجب می‌كنند !!! وقتى به در خانه آن راجه می‌رسد در می‌زند چون در را باز می‌كنند می‌بيند شخصى از پله‌هاى عمارت در حال پایین آمدن است ، طلبه وقتى با او روبرو می‌شود می‌گويد : « به آسمان رود و كار آفتاب كند » ناگهان راجه فوراً پيش خدمت‌هایش را صدا می‌زند و می‌گوید : اين طلبه را به داخل عمارت راهنمايى كنيد و پس از پذيرايى از او تا رفع خستگی‌اش وى را به حمام ببريد و او را با لباس‌هاى فاخر و گران قيمت بپوشانيد سپس مراسمی به صورتى نيكو انجام می‌گيرد و طلبه در آن عمارت عالى تا فردا عصر پذيرايى می‌شود ... فردا که شد طلبه ديد محترمين شهر از طبقات مختلف چون اعيان و تجار و علما وارد شدند و هر كدام در آن سالن پر از زينت در جاى مخصوص به خود قرار گرفتند ... طلبه از شخصى كه كنار دستش بود با تعجب پرسيد : چه خبر است ؟! فردی که کنارش بود گفت : مجلس جشن عقد دختر صاحب خانه است ... طلبه پيش خودش گفت : عجب پس من وقتى به اين خانواده وارد شدم كه وسايل عيش و شادی را آماده کرده اند . هنگامى كه مجلس آراسته شد ، راجه به سالن درآمد و همگان به احترامش از جاى برخاستند ، راجه نيز پس از احترام به مهمانان در جاى ويژه خود نشست سپس رو به اهل مجلس كرد و گفت : آقايان من نصف ثروت خود را كه بالغ بر فلان مبلغ می‌شود از نقد و مِلک و منزل و باغات و اغنام و اثاثيه به اين طلبه كه تازه‌ از نجف اشرف بر من وارد شده مصالحه كردم و همه می‌دانيد كه اولاد من منحصر به دو دختر است ، لذا يكى از آنها را هم كه هر یک از ديگری زيباتر است براى او عقد می‌بندم و شما اى عالمان دين هم اكنون صيغه عقد را پس از انتخابش جارى كنيد ... چون صيغه جارى شد طلبه كه در دريايى از شگفتى و حيرت فرو رفته بود از راجه پرسيد : شرح اين داستان چيست ؟! راجه گفت : من چند سال قبل قصد كردم در مدح اميرالمؤمنين عليه‌السلام شعرى بگويم که یک مصراع گفتم و نتوانستم مصراع ديگر را بگويم ، به شعراى فارسى زبان در هندوستان مراجعه كردم ، مصراع های گفته شده آنها چندان مطلوب نبود و به شعراى ايران نیز مراجعه كردم ، مصراع های آنان هم چندان چنگى به دل نمی‌زد ؛ پيش خود گفتم حتماً شعر من منظور نظر كيميا اثر اميرالمؤمنين علیه‌السلام قرار نگرفته است لذا نذر كردم اگر كسى پيدا شود و مصراع دوم اين شعر را به صورتى مطلوب بگويد ، نصف دارايى ام را به او ببخشم و دختر زيباتر خود را به عقد او درآورم که پس از مدتی شما آمديد و مصراع دوم را گفتيد . ديدم از هر جهت اين مصراع شما درست و كامل است و با مصراع من هماهنگ است . طلبه گفت : مصراع اول چه بود ؟!  راجه گفت : من گفته بودم : « به ذرّه گر نظر لطف بوتراب كند » طلبه در حالی که بغض در گلو داشت گفت : مصراع دوم از من نيست بلكه لطف خود حضرت اميرالمؤمنين عليه‌السلام است . راجه سجده شكر كرد و خواند👇 « به ذره گر نظر لطف بوتراب كند به آسمان رود و كار آفتاب كند » 🏅اینجا دانشگاهیست برای زندگی بهتر 👇 https://eitaa.com/joinchat/3634561221Cd3d62c96be
13.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣پشت پرده عملیات تروریستی شیراز 📣📣بشنوید از هدف بعدی دشمن در فتنه ۱۴۰۱ و ابعاد پیچیده آن...!!
💢مسئولان فرهنگی به جای پرخاش به پلیس پاسخگوی کم‌کاری‌ها باشند 🚫کوچه و خیابان حریم خصوصی نیست ❌ ترویج بی‌حیایی در سینما و شبکه خانگی 🎙 نعیمه اسلام لو، مدیر موسسه خیبر: ⭕️ لباس پوشیدن هر کسی در حریم خصوصی به خودش مربوط است، اما در حریم عمومی شخص نمی تواند بگوید این موضوع به خودم مربوط است. به خاطر این وجه اجتماعی مسئله حجاب جنبه قانونی پیدا می کند. پس حجاب از این جهت که روی دیگر افراد جامعه اثر دارد، به دیگران ربط داشته و جنبه قانونی دارد. ⭕️ صدای جهاد تبیین در حوزه گفتمان حجاب از سوی نهادهای حوزوی بایستی بلندتر شنیده شود و در صورت بر طرف نشدن این چالش و ضعیف شدن چشمه جوشان تبلیغ سایر موسسات و نهادهای دیگر هم دچار ضعف و کم کاری می شوند. ⭕️ در افکار سنجی انجام شده ۷۶تا۹۶درصد جامعه حجاب را ارزش اخلاقی و دینی می دانند اما در رفتارسنجی‌ها کمتر از ۵۰ درصد به حجاب شرعی عمل می‌کنند، این مسأله نشان می‌دهد؛ حجاب هم مثل سایر ارزش‌های اخلاقی دیگر مثل راستگویی، مهربانی با اینکه مردم به آن اعتقاد دارند، اما در عمل به آن موانعی وجود دارد. از این پژوهش‌ها می‌توان نتیجه گرفت که عدم التزام عملی به حجاب نتیجه بسترهای نامناسب فرهنگ بی حجابی است. ⭕️ هر کجای دنیا ضوابط و قوانین خودش را دارد. در هیچ کجای دنیا با شلوارک و لباس لب ساحل به مدرسه، دانشگاه و اداره نمی روند. ضوابط پوشش در همه کشورها وجود دارد و قانون بردار است، چرا که مساله شخصی نیست و حد آن را در هر کشوری بر اساس ایدئولوژی حاکم مشخص می کنند. ⭕️ اصل بر کار فرهنگی است اما مگر می شود یک ارزش اجتماعی را بدون دخالت دادن قانون مدیریت کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم. معیار کسانی که می گویند؛ پلیس یا حکومت در این زمینه ورود نکند چیست؟ برخی اظهار نظرها به نظر می‌رسد؛ ژست‌های سیاسی است در جهت توجه و جلب نظر و حفظ منافع است. بیشتر بخوانید: https://hawzahnews.com/xbVH9 @hawzahnews| خبرگزاری‌حوزه •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
🔻حجابِ اختیاری یعنی «برجامِ فرهنگیِ یک» 🖋 مهدی جمشیدی رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های اخیر خویش گفته‌ است: «آنها فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، آمریکا با ایران قوی و مستقل، مخالف است. همۀ دعوای آنها سر جمهوری اسلامی نیست ... دعوا بر سر مسئلۀ باحجاب و بدحجاب نیست؛ دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان نیست. خیلی از این کسانی‌که حجاب کاملی هم ندارند، جزو هواداران جدّیِ نظام جمهوری اسلامی هستند؛ در مراسم مذهبی، در مراسم انقلابی، اینها شرکت می‌کنند؛ بحث سرِ اصل استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.»(۱۱/۷/۱۴۰۱). آنچه که از سخن رهبر انقلاب فهمیده می‌شود این است که: ۱. ایشان دربارۀ انگیزۀ «آمریکا» سخن می‌گوید و نه «جوانانِ معترض». سخن ایشان در مقام تحلیلِ نیّات و ذهنیّاتِ «جوانانِ معترض» نیست. این در حالی است که کسانی به «موضوع» این سخن (یعنی این‌که دعوا بر سر مسئلۀ باحجاب و بدحجاب نیست) پرداخته‌اند و «طرف مقابلِ» آن را عام انگاشته‌اند. دعوای «چه کسی» با ما بر سر این مسأله نیست؟! ۲. حرف ایشان این است که نیّت دشمن، نه‌فقط «مخالفت با مرگ آن دختر» نیست، بلکه «مخالفت با حجابِ الزامی» نیز نیست، و از این فراتر، حتّی «مخالفت با نظام جمهوری اسلامی» نیز نیست، بلکه قصد دشمن، «مخالفت با ایرانِ مستقل و مقاوم» است. این یعنی تعارض ما با آمریکا، بسیار «ریشه‌ای» و «حل‌نشدنی» است. ۳. امّا آیا همۀ جوانان معترض نیز چنین هدف و غایتی دارند؟! روشن است که برخلاف آمریکا، انگیزۀ بخشی از جوانانِ «دانش‌آموز» و «دانشجو»ی شرکت‌کننده در اعتراض‌های خیابانی (که وابستگیِ گروهکی و سیاسی نداشته‌اند)، «سبک زندگی» بود. آنها در اثر ولنگاری فرهنگی و فقر معرفتی و هیجان‌زدگی، طعمۀ سبک زندگیِ غربی شده‌اند و با عبور از سطح سیاسی، فقط خواهان «سبکِ زندگیِ متفاوت» هستند. در این سبک زندگی، «کشف حجاب» و «برهنگی» را باید حلقۀ آغاز یک زنجیرۀ فرهنگی انگاشت که به سوی اباحی‌گریِ عملی و لاابالی‌گریِ اخلاقیِ هرچه بیشتر سوق خواهد یافت. این جمع اندک تصوّر می‌کنند که با فشار خیابانی می‌توانند به مطالبۀ خود دست یابند. ۴. راهکار مواجهه با این عدّه (و نه همگان)، نه «شدّت امنیتی» و «غلظت قضائی» است، نه «رهاسازی مسألۀ حجاب» و «وانهادن کارِ پلیس امنیت اخلاقی». باید در متن «گفتگوی واقعی و جدّی» با اینان، همۀ سخنان‌شان را شنید و حکمت حجاب را با استدلال، اثبات کرد و امراض اخلاقی را علاج نمود و زمینه‌های بیرونی و غیرفرهنگی و غیرمعرفتی را برطرف کرد. ما با یک جماعت مبتلا به «آسیب اجتماعی» روبرو هستیم و باید از این دریچه به آنها بنگریم. در پایان این سازوکار، بسیاری از آنها از جریان اعتراض، کناره‌گیری خواهند کرد و البتّه کسانی نیز خواهند ماند. آنان که ماندند را باید به واسطۀ «اقتدار قانون»، وادار به تمکین داد. ۵. بنابراین، هرگز چنین نیست که رهبر انقلاب، از مسألۀ «حجاب» عبور کرده باشد. این برداشت، نافی مواضع پیشین ایشان است. ایشان، حجاب را «نمادِ هویّتیِ زن مسلمان» می‌داند؛ یعنی افزون بر حکم اوّلی (فراموقعیّتی)، از این زاویۀ نوپدید (مستحدثه) و در چهارچوب حکم ثانوی (موقعیّتی) نیز به حجاب می‌نگرد که حجاب به «نماد» و «نشانه» تبدیل شده و معرّف «استقلال فرهنگیِ جامعۀ اسلامی» و شاخص «مرزبندی با دیگری‌های فرهنگی» و حاکی از «عزّت زنِ مسلمانِ کنونی» است. ۶. در ماجرای هسته‌ای، رهبر انقلاب تصریح کرد که اتهام حرکت نظام به سوی ساخت سلاح هسته‌ای، «دستاویزِ دشمن» است و حتّی چنانچه نظام از این صنعت «عقب‌نشینی» کند، باز «فهرست مفصّلی از بهانه‌های دیگر» را روی میز قرار خواهند داد، از جمله عمق منطقه‌ای، صنعت موشکی، نظارت استصوابی و ... . اگر در آنجا، «برجام یک» و «برجام دو» و «برجام سه» در میان بود، در اینجا نیز «برجام‌های متعدّد فرهنگی» در میان هستند که پس از هر قدم «عقب‌نشینیِ» ما، مطرح خواهند شد. چنانچه باور ندارید، از «حجاب الزامی» عقب‌نشینی کنید تا چندی بعد، «مطالبۀ ضدّفرهنگیِ دیگر»ی پیش روی نظام قرار بگیرد. فقط کافی‌ست وارد این «بازیِ طرّاحی‌شده» بشوید و آن را «آغاز» کنید و به جبهۀ دشمن، نشان دهید که «فشار» و «تحمیل» و «فضاسازی»، کارساز است. در برابر روایت‌سازی‌های دشمن، تنهاوتنها باید «مقاومت» کرد؛ آن هم از طریق «آفریدنِ ضدّروایت‌ها» و «حسّاسیّت به خطوط قرمزِ ارزشی». ۷. غفلت نکنیم که در اینجا، «سکوت» نیز به معنی عقب‌نشینی است. نگفتن و نهفتن ارزش‌ها، آنها را «مهجور» و «متروک» می‌سازد. دین، همۀ دین است و نباید به بهانه‌های ناصواب و دشمن‌ساخته، مجال «فتح سنگر به سنگر» را به دشمن داد. این عقب‌نشینی، نگه‌داشتن موقعیّت‌های دیگر نیست، بلکه نشان‌دادن منطق پیشرویِ تدریجی و گام‌به‌گام به دشمن است. https://eitaa.com/joinchat/2639790170Ca53fab4355
🎙بیانیه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در پی اتفاقات اخیر بسم الله الرحمن الرحیم ☑️اتفاقات و اقدامات تلخ و ناگواری که در این روزها کشور عزیزمان ایران را درگیر کرده است سخت و ناگوار می باشد که پای دشمنان زخم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این رویدادها واضح و هویدا است. ☑️ در این جنگ رسانه ای نابرابر که با هدف مایوس کردن جوانان از این کشور مهیا شده، دانشگاه ما نیز تحت الشعاع قرار گرفته است. بی‌شک پاسخگویی، هدایت و حمایت از مطالبات مردم و دانشگاهیان در مسیر قانون و در مدار عقلانیت و فضای گفت و گو بهترین راه بوده تا مسیر را برای اغتشاشگران و معاندان نظام و ملت مسدود سازد و راهی جز این نخواهد بود. ☑️هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن درک نگرانی ایجاد شده از اقدامات قانون شکنانه و تحرکات انجام شده در تعرض به قانون و ابراز نگرانی از اقدامات قانون شکنانه گروهی در تعدی به کرامت انسانی و برهم زدن امنیت و آرامش روانی دانشجویان بالاخص در خوابگاه های دانشجویی، از دانشجویانِ عزیز دانشگاه با جدیت می خواهد که ضمن هوشیاری، حرمت محیط مقدس دانشگاه را پاس دارند. ☑️دانشگاه صنعتی اصفهان امنیت و آرامش دانشجویان را اولویت اول خود دانسته و بر حفظ امنیت جانی و روانی در کلیه فضاهای دانشگاه اعم از خوابگاه های دانشجویی، محیط های آموزشی، فضاهای رفاهی و ... تاکید دارد و به جامعه دانشگاهی اطمینان می‌دهد که با عاملان برهم زننده امنیت برخورد جدی و بدون اغماض خواهد نمود. والسلام علیکم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان 7 آبان ماه ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ امام خمینی(ره) به تروریست‌هایی که می‌گفتند کار خودشان است! امام خامنه ای👇👇 این بزرگ مرد حتی حواسش به زن ، بچه و مردم دشمنش هم هست تا موقع حمله آسیب نبینن برای همین تا موشک هامون نقطه زن نشدن راضی نشد و اجازه استفاده نداد بعد یه عده حادثه رو نسبت میدن به او و نظام اینا یا خیلی احمقن یا خیلی حرام لقمه..... ✨🕋 @Ghebleh