eitaa logo
روشنگر مدیا
916 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
581 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
🔮🍃 تحقیقات معتبر علمی راجع به دینداری و معنویت گرایی چه میگویند ؟ 📌 September 8, 2017 🔹طبق تحقیقات دانشگاه پورتموث انگلستان مشخص شده است که دینداری و معنویت گرایی یک عامل مهم برای پیشرفت در زندگی است. دکتر دنیل براون دانشمند علوم ورزشی ، تحقیقات آکادمیک را بررسی میکند تا لیستی از فاکتورهای موفقیت و پیشرفت در زندگی را بدست آورد . 🔹براساس این تحقیقات یک فرد برای پیشرفت در زندگی باید خوش بین، دیندار یا معنویت گرا ، با انگیزه، فعال، عاشق یادگیری، انعطاف پذیر، قابل انطباق، دارای صلاحیت اجتماعی و اعتماد بنفس باشد. 🇬🇧 خبرگزاری تلگراف (2017) 🌐http://www.telegraph.co.uk/science/2017/09/08/religious-spiritual-beliefs-can-help-thrive-say-scientists/ 🌸 اللهم صل علی محمد و آل محمد عجل فرجهم 🌸 ➖➖➖➖➖➖ ⚠️ دروغ ها و خرافات ملحدین @Zandiq_IQ7 @Feraghvaadyan
✡ سند خیلی محرمانه ساواک | انتخابات هیئت رهبری بهائیان جهان در اسرائیل و بهره‌برداری سیاسی - اطلاعاتی و اقتصادی اسرائیل از بهائیان! @jscenter @feraghvaadyan
🕶عینک #تعصب را برداریم
روشنگر مدیا
🕶عینک #تعصب را برداریم
👈عینک تعصب را برداریم 🔸به بهانه دومین یادداشت سرگشاده آقای "باقی" درباره ✍یادداشت اخیر عمادالدین باقی در باب اعتراض و محکومیت احکام ۳۹ تن از مجرمان دراویش افراطی در غائله گلستان هفتم بهمن ۹۶، همچون یادداشت قبلی اش در بحبوحه آن وقایع و در دفاع از اقدامات سبعانه و آسیب زننده _امنیتی، جانی و مالی_ طیف افراطی دراویش گنابادی، با استقبال رسانه های منتسب به جریان مزبور ازجمله مجذوبان نور، در تی وی، اینفوصوفی و...، همراه شد تا مهر تایید و هماهنگی با معیار ها را از آنها اخذ نماید. 1⃣آقای باقی که سالهاست سنگ زندانیان را به سینه زده و در این راه متحمل دردسرهایی نیز شده اند، بد نیست کمی در خصوص مصادیق موردنظر برای پیگیری آرمان های خود دقت و تجدیدنظر نمایند تا ناخواسته مرتکب نقض غرض نگردند. 🔸دفاعیات ایشان از مجرمین با جرائم محرز در ابعاد مختلف که اتهامات امنیتی در راس آن قرار دارد، همراه با بارزترین شواهد و اسناد موجود که با یک کلیک ساده در فضای آشکار در دسترس قرار دارند، در کنار خاطرات تلخ شهادت سه تن از نیروهای انتظامی، حاکمیت فضای ارعاب در شهر، آسیب به اموال عمومی و خصوصی، تهدید و ایستادگی در برابر حاکمیت و متولیان دستگاه امنیتی و...، علامت سوال بزرگی در اذهان عدالت خواه در باب اغراض ایشان از این دست حمایت ها ایجاد میکند. اگر آقای باقی حقیقتا به دنبال تحقق حقوق انسانی است، پس حقوق پایمال شده _مادی و معنوی_ جامعه و قربانیان حوادث گلستان هفتم و اسناد پیش گفته در باب جرایم متهمان را نیز در گوشه ای از ذهن خود لحاظ نمایند تا خدای ناکرده به تعصب و غرض ورزی متهم نگردند. 2⃣ایشان از عدم امکان نقد آزادانه و حقوقی احکام دم زده اند، پرسش این است که : اولا یادداشت منتقدانه سرکار و دیگران(حتی زندانیان) را که اینروزها فراوان منتشر می گردد، باید در زمره نقد آزادانه قرار داد یا نه؟ ثانیا، اگر منقدان محترم، استدلال و احتجاجات حقوقی در چنته دارند،بسم الله! بی تردید ، ارایه آنها در دادگاه و پیگیریهای حقوقی، اثرگذار خواهد بود. استالینی خواندن دادگاه ها و عدم حضور متهمان، یادآور فرار رو به جلو است. همین امروز نیز پرونده سرکرده یکی از فرق انحرافی، بارها به درخواست وی و وکلای مورد رسیدگی قرار گرفته و باب شکواییه نویسی او هم باز بوده است. 3⃣ در پایان ، توجه آقای باقی را به تجربه ایشان در باب نگارش یکی از جنجالی ترین کتاب ها در باب یکی از جنجالی ترین جریان های انحرافی معاصر یعنی انجمن حجتیه جلب می کنیم که گویا در گذر زمان، در ذهنشان کمرنگ گشته. چطور است که ایشان در آن کتاب با اتخاذ نگرشی متعادل تر و در نظر گرفتن واقعیت، اسناد و شواهد جاری، تحلیلی منطقی انحرافات خزنده یک جریان خاص و خطرات آن ، با ظرافت قلم زده اند لیکن اقدامات سبعانه و مخاطرات آشکار افراطیون را که از قضا به فرقه ای سنتی (نعمت اللهی گنابادی) تعلق دارند، ندیده یا نادیده می انگارند؟ فرقه ای که اقدامات جریان افراطی برآمده از آن موسوم به گروهک مجذوبان نور، سالهاست مخاطراتی برای جامعه ایجاد نموده؛ از تجمعات غیرقانونی و تبلیغات سو گرفته تا غائله آفرینی در کوار و قم و بروجرد و اینک، پاسداران تهران. البته اینها، صرف نظر از انحرافات عقیدتی این فرقه درویشی است که دامنگیر مبانی اعتقادی است. ◀️کوتاه سخن آنکه، از فردی با سابقه انتقادی جریانی خزنده چون انجمن، این حجم اغفال و اهمال در باب فرقه مزبور، بعید است. هرچند، شواهد موجود از تغییرات مبانی فکری و ارزشی وی در طول این سالها، شائبه تحول و تغییر رویه شان را دوچندان می سازد،وگرنه این حجم از تعصبات توجیه دیگری نخواهد داشت. به امید هدایت تمامی ابنای بشر... ✅بخش تحلیلی روشنگر @Feraghvaadyan
#اینفوگرافی آسیب شناسی حضور کودکان در فرقه ها @antisect
🅰عیان شدن باطن حقیقی جریان #آتئیسم ؛همسویی آتئیستها با جریان های برانداز و تبلیغ جهت متشنج ساختن فضای جامعه
روشنگر مدیا
🅰عیان شدن باطن حقیقی جریان #آتئیسم ؛همسویی آتئیستها با جریان های برانداز و تبلیغ جهت متشنج ساختن فضا
⬅️یکی از ویژگی های فرقه ها، لزوم سرسپردگی محض به سرکرده است. این شاخصه میان فرق سنتی و مدرن، مشترک بوده و می توان نمود آن را در روابط مرید و مرادی فرقه های درویشی و رابطه استاد و شاگردی در جریان های معنوی نوپدید نظیر مشاهده کرد. 👈در واقع، سرسپردگی به سرکرده، راهی است برای تسلط کامل بر جسم و ذهن فرد تا نهادینه ساختن مبانی فکری فرقه در وی، با سهولت و سرعت بیشتری صورت گیرد. به همین خاطر است که در اغلب فرقه ها بر اطاعت بی چون و چرا به عنوان یکی از شروط ایمانی و پذیرش عضو تاکید می شود. @Feraghvaadyan
خدای خدایان❗️ ✔️سید باب در سال 1260 هجری قمری ادعای بابیت کرد و این ادعا تا سال 1264 ادامه داشت (١)🌸 ✔️در همین سال که باب در زندان به سر می‌برد (٢) ، گروهی از بابیان در دشت خوش آب و هوایی نزدیک شاهرود به نام «بدشت» گردآمدند تا تکلیف خود را روشن سازند. ✔️کارگردان اصلی و میزبان این گردهمایی، یکی از بابیان جوان به نام میرزا حسینعلی نوری مازندرانی بود. دیگر سران این جمع، زرین تاج و محمدعلی بارفروشی بودند. آنان پس از مدتی گفت‌وگو، به این نتیجه رسیدند که دوران اسلام به سر آمده است و باید نسخ آیین اسلام را اعلان کنند. در همان ایامی که ماجرای بدشت به وقوع می‌پیوست، باب دعوی قائمیت نمود (٣)‼️☘ ✔️ البته چندی بعد پا را فراتر نهاد و دعوی نبوت کرد و دین تازه و کتاب تازه‌ای به نام «بیان» آورد (٤) و در اواخر عمر، پرده را بالاتر زد و دعوی خدایی کرد (٥)‼️🌺 ✔️ البته ایشان پس از اصابت 11 ضربه چوب به پاهایش، از هر آنچه که ادعا کرده بود، توبه نمود (٦) 😱🕸 ✔️اما چندی بعد به دستور و اصرار امیرکبیر، به خاطر جنگ‌های داخلی که به تحریک باب و توسط پیروانش درگرفته بود او در شعبان سال 1266 هجری قمری تیرباران شد (7) ‼️ ___________________________________________ 📒 مرجع نامه 📎(١) رحیق مختوم، ج1، ص581 تا 585 📎(٢) باب پس از گریختن از شیراز به اصفهان، از حمایت حاکم اصفهان برخوردار شده و در عمارت او پنهانی اقامت می‌گزیند که از بخت بد ایشان با مرگ حاکم، ماجرای اقامت پنهانی برملاشده و او را در قلعه‌ی ماکو زندانی می‌کنند. 📎(٣) سید باب اعلان کرد: «إنَّنی أنَا القائِمُ الحَقُّ الَّذی أنتُم بِظُهُورِهِ تُوعَدُون...»من همان قائم حقی هستم که شما به ظهورش وعده داده شده‌اید. (پاورقی ظهورالحق ص173) 📎(٤) نام کتاب تشریعی باب 📎(٥) لوح هیکل الدین: ان علیا قبل نبیل ذات الله و کینونیته 📎(٦) متن توبه نامه باب در کتاب «کشف الغطاء عن حیل الأعداءِ» آمده است. 📎(7) قرن بدیع، ج1، ص256 🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂 @nashriebaha @feraghvaadyan 📋 :
آخرین متدهای کانال های قانون جذب برای سرکیسه کردن افراد ساده لوح
وقتی "فرشتگان" جای خدا و اولیای الهی را می گیرند
روشنگر مدیا
وقتی "فرشتگان" جای خدا و اولیای الهی را می گیرند
👈مروجان قانون جذب و مبانی عرفانهای شرقی و غربی، با تبلیغ دعا و توسل به درگاه فرشتگان -البته با قرائت غربی- عملا آنها را جانشین توکل بر خدا و توسل به اولیای الهی می سازند. @feraghvaadyan
🔺ویژگی های انسان منتظر از دید انجمن حجتیه ◀️از دید انجمن ، منتظر، انسانی است محب. انسانی که در فراق و دوری حضرت صاحب، گریه می کند و به دنبال نشانه ای از ایشان می گردد. شیخ محمود حلبی در این باره می گوید: هیچ راه و ذکر و ورد و هیچ طلسم و اسمی، بالاتر از محبت نیست. همچنین می افزاید: اگر محب امام زمان باشی، برای او اشک می ریزی و به دنبال او می گردی و از این سو و آن سو، از این عالم و آن متقی، سراغ او را می گیری. بنابراین، در ساحت فکری انجمن ، انتظار بیشتر در پرداختن به ظواهر خلاصه شده . ◀️ این دیدگاه منفعلانه، نه تنها تشکیل حکومت در دوران غیبت را نفی می کند، بلکه برای اعتقاد به موافقت زبانی با حکومت جور نیز دارد. منبع: باقی اصفهانی، محمد رضا، مجالس حضرت مهدی، قم، انتشارات نصایح،چ دوم، صص ۲۵۸_۲۵۹ @feraghvaadyan