⛔️ با توجه به وقوع #سیل در بالادست خوزستان
📛سیلاب پنج استان در حال جمع شدن پشت سدهای #خوزستان است. ارتفاع آب پشت سد #کرخه به ۲۲۵ متر رسیده است.
اگر سد کرخه بشکند چنین اتفاقی برای خوزستان و بخشی از عراق میافتد.(نعوذبالله)
💠 هشدارهای مکرر رهبر انقلاب در ابلاغیه های متعدد پیرامون مدیریت منابع و جلوگیری از بحران ها ازسال ۷۹
💠سیاستهای کلی «منابع طبیعی»۱۳۷۹/۱۲/۲۰
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29284
💠سیاستهای کلی «منابع آب»۱۳۷۹/۱۲/۲۰
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29282
💠ابلاغ سیاستهای کلی نظام برای پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه۱۳۸۴/۰۶/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=37895
💠ابلاغ سیاستهای کلی نظام در امور «شهرسازی»۱۳۸۹/۱۱/۲۹
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=11270
💠ابلاغ سیاستهای کلی «محیط زیست»۱۳۹۴/۰۸/۲۶
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=31422
♨️به #شناخت_رهبری بپیوندید👇
✅ @shenakhte_rahbari
4_5861741086061364333.mp3
8.65M
🎙 بشنوید |
▫️واکنش استاد حسن عباسی به قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی
🔴 هدیه ویژه دونالد ترامپ به ملت ایران
🔺قراردادن سپاه در لیست گروههای تروریستی برای ما اهمیتی ندارد و از آن استقبال هم میشود؛ از حالا دیگر آمریکا تا شعاع ۵ هزار کیلومتری مرزهای ایران هیچ جای امنی نخواهند داشت.
🔸۱۹ فروردین ۹۸ - دانشگاه قم
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
e68ced46f0290ba5d77f4ce00bad7ffaf03d94f6.pptx
906.2K
راهکار های مقابله با جنگ اقتصادی
استاد سید رضا موسوی
⭕️تکنیک های جنگ روانی
🔻انواع تاکتیک های ماساژ خبر
💢تاكتيك زمانبندی Timing Tactic
💢مرسومترين مصداقی را كه ميتوان برای تاكتيک زمانبندی مثال زد ، تاخير در پخش خبر ميباشد ، به نحوی كه ديگر پيامگير نتواند كاری بكند .
💢اين شيوه در بسياری از موارد التهاب و اشتياق مخاطبين را برای شنيدن خبر از منابع موثق مهيا نموده و در بخشي ديگر با زمينه پخش شايعات را نيز فراهم میكند.
👤تافلر ميگويد پيچيدگي افكار عمومی به گونهای است كه استفاده از يك تاكتيک به شكل مجزا و مجرد نميتواند كاربرد لازم را داشته باشد .
💢 بنابراين در بخشی از موارد مجبور به استفاده از تاكتيک های تركيبی هستيم . در تاكتيک زمانبندی میتوان اطلاعات را با توجه به زمان پخش آن و مهيا نمودن بستر لازم برای پخش خبر مورد استفاده قرار داد .
💢پخش اهداف مرحله به مرحله جنگ « نبرد براي كنترل » از سوي مقامات پنتاگون و وزارت دفاع امريكا از همين نوع تاكتيک
#جنگ_روانی
#سواد_رسانه_ای
#قرارگاه_فرهنگی_عمار
💠 @ammar_iran
Panahian-Clip-MoraghebDineHamdigheBashim - 64k.mp3
1.86M
🎵مراقب دینِ همدیگه باشیم ...
#قرارگاه_فرهنگی_عمار
💠 @ammar_iran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابر نگاه کرد به پایینش! دید هیچ مسئولی نیست! بارید! 😉
سروش👇
sapp.ir/doshmandakheli
ایتا👇
http://eitaa.com/joinchat/361037829Cafee3fc79e
9.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#از_قاسم_تا_ماتیس
کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگرانه استاد حسن عباسی
#چهل_سال_شکست_آمریکا
سروش👇
sapp.ir/doshmandakheli
ایتا👇
http://eitaa.com/joinchat/361037829Cafee3fc79e
⚡️بیاعتنایی به سیاستهای ابلاغی رهبر انقلاب، عامل ویرانیهای سیل
شهریورماه ۱۳۸۴ رهبر حکیم انقلاب بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاستهای کلی نظام را درباره "پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی" ابلاغ کردهاند. حدود ۱۴ سال از ابلاغ این سیاستها میگذرد و اتفاقات ناگواری که در ابتدای سال ۹۸ رخ داد، ناشی از اجرایی نشدن این سیاستها توسط دستگاههای مسئول است. این سیاست کلی، ۹ بند دارد که آن را برای مطالعه شما در ادامه آوردهام. اما پرسش اینجاست که این سیاستها چقدر تحقق یافته است؟ اساسا ضمانت اجرای این سیاستها چیست؟ اعتنا و بیاعتنایی به این سیاستها توسط دستگاهها، چه تفاوتی در حال مدیران دارد؟ آیا وقتی رهبر انقلاب تعیین سیاستهای کلی را مهمترین وظیفه رهبری در قانون اساسی میدانند، اساسا قانون اساسی مکانیسمی برای ضمانت اجرای این سیاستها پیش بینی کرده است؟ پاسخ مثبت است. بر اساس بند دوم اصل ۱۱۰ رهبری ناظر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام است. حضرت آقا بر اساس بند پایانی اصل ۱۱۰، این نظارت را به هیئت عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تفویض کردهاند، اما لیبرالها همه تلاش خود را به کار بستهاند تا این نظارت محقق نشود و سیاستهای کلی، یعنی مهمترین وظیفه رهبری در قانون اساسی، تبدیل به یک سری توصیه تشریفاتی شود. باید با تمام توان برای تحقق این نظارت تلاش کرد تا فجایعی چون ویرانیهای سیل امسال، تکرار نشود.
🔺سیاستهای کلی نظام برای پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه(تخلیص شده)
۱ـ افزایش و گسترش آموزش و آگاهی و فرهنگ ایمنی و آمادهسازی مسئولان و مردم برای رویارویی با عوارض ناشی از سوانح طبیعی
۲ـ گسترش و تقویت مطالعات علمی و پژوهشی، بهمنظور شناسایی و کاستن از خطرات اینگونه حوادث.
۳ـ ایجاد مدیریت واحد با تعیین رئیسجمهور برای آمادگی دائمی و اقدام مؤثر و فرماندهی در دوره بحران:
۱ـ۳ـ ایجاد نظام مدیریت جامع اطلاعات بهمنظور هشدار بموقع و اطلاعرسانی دقیق و بهنگام در زمان وقوع حادثه.
۲ـ۳ـ تقویت آمادگیها و امکانات لازم برای اجرای سریع و مؤثر عملیات جستوجو و نجات در ساعات اولیه، امداد و اسکان موقت آسیبدیدگان، تنظیم سیاستهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی و سازماندهی کمکهای داخلی و خارجی در زمینههای فوق.
۳ـ۳ـ در اختیار گرفتن کلیه امکانات و توانمندیهای مورد نیاز اعم از دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای مسلح در طول زمان بحران.
۴ـ تدوین برنامههای جامع علمی بهمنظور بازتوانی روانی و اجتماعی آسیبدیدگان و بازسازی اصولی و فنی مناطق آسیبدیده.
۵ـ گسترش نظامات مؤثر جبران خسارت نظیر انواع بیمهها، حمایتهای مالی و تشویقی، تسهیلات ویژه و صندوقهای حمایتی.
۶ـ پیشگیری و کاهش خطرپذیری ناشی از زلزله در شهرها و روستاها و افزایش ضریب ایمنی در ساختوسازهای جدید.
۱ـ۶ـ مکانیابی و مناسبسازی کاربریها در مراکز جمعیتی شهری و روستایی و تأسیسات حساس و مهم متناسب با پهنهبندی خطر نسبی زلزله در کشور.
۲ـ۶ـ بهبود مدیریت و نظارت بر ساختوساز با بهکارگیری نیروهای متخصص و تربیت نیروی کار ماهر در کلیهی سطوح و تقویت نظام مهندسی و تشکلهای فنی و حرفهای و استفاده از تجربههای موفق کشورهای پیشرفته زلزلهخیز.
۳ـ۶ـ ممنوعیت و جلوگیری از ساختوسازهای غیرفنی و ناامن در برابر زلزله و الزامی کردن بیمه و استفاده از کلیهی استانداردها و مقررات مربوط به طرح و اجرا.
۴ـ۶ـ استانداردسازی مصالح پایه و اصلی سازهای و الزامی کردن استفاده از مصالح استاندارد، باکیفیت و مقاوم و ترویج و تشویق فناوریهای نوین و پایدار و ساخت سازههای سبک.
۵ـ۶ـ تهیه و تصویب قوانین و مقررات لازم برای جرم و تخلف شناختن ساختوسازهای غیرفنی.
۷ـ کاهش آسیبپذیری وضعیت موجود کشور در برابر زلزله با محوریت حفظ جان انسانها.
۱ـ۷ـ تدوین و اصلاح طرحهای توسعه و عمران شهری و روستایی متناسب با پهنهبندی خطر نسبی زلزله در مناطق مختلف کشور.
۲ـ۷ـ ایمنسازی و بهسازی لرزهای ساختمانهای دولتی، عمومی و مهم، شریانهای حیاتی و تأسیسات زیربنایی و بازسازی و بهسازی بافتهای فرسوده حداکثر تا مدت ۱۰ سال.
۳ـ۷ـ ارائه تسهیلات ویژه و حمایتهای تشویقی (بیمه و نظایر آن) بهمنظور ایمنسازی و بهسازی لرزهای ساختمانها.
۸ـ شناسایی پدیدههای جوی و اقلیمی و نحوه پدیدار شدن خطرات و ارزیابی تأثیر و میزان آسیب آنها از طریق تهیه اطلس ملی پدیدههای طبیعی، ایجاد نظام بههمپیوسته ملی پایش و بهبود نظامهای هشدار سریع و پیشآگاهی بلندمدت با استفاده از فناوریهای پیشرفته.
۹ـ تنظیم برنامههای توسعه ملی بهگونهای که در همه فعالیتهای آن در همه سطوح، رویکرد «سازگاری با اقلیم» ملاحظه و نهادینه شود.
یاسرجبرائیلی
@hadisyasi