🔘توییتر🔘
⭕️آشنایی با اصطلاحات توییتر
📌 #قسمت_چهارم
1⃣ لاک(Lock): وقتی توییتر حساب کاربری شما را بنا به دلایل مختلفی (در ادامه دلایل لاک شدن را مطرح خواهیم کرد) غیرفعال کند، به این عمل لاک میگویند. معمولاً هم وقتی حساب کاربری شما از لاک خارج میشود، دو سه روز طول میکشد تا فالوئینگهای شما مجدداً بارگذاری شود.
2⃣ ساسپند(Suspended): وقتی کاربران زیادی یک حساب کاربری را به دلایل مختلفی مثل نژادپرستی و محتوای خشن و… به توییتر گزارش کنند، توییتر حساب گزارششده را بررسی میکند و پس از اثبات دلیل، حساب کاربری مدنظر را ساسپند میکند. درواقع یعنی برای همیشه آن را میبندد. به غیر از گزارش افراد، قوانین سختگیرانهای را توییتر وضع کرده؛ که درصورت رعایت نکردن آنها ابتدا Lock و Limit و سپس درصورت تکرار، حساب کاربری و حتی ip سختافزار را Suspended میکند.
3⃣بلاک (Block): وقتی کاربری را مسدود کنید و او نتواند صفحهی شما را بخواند، به این وضعیت بلاک گفته میشود.
#توییتر
#اصطلاحات
#امنیت
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
💢جنگ روانی چیست؟
⬅️ جنگ روانی از واژههایی است که تا کنون تعریفهای متنوع و گوناگونی بر اساس شرایط استفاده از آن، ارائه شده است. ارتش آمریکا در مارس 1955م. در آئیننامهی رزمی خود، تعریفی جالب از جنگ روانی در عرصه بین المللی ارائه کرد. جنگ روانی در آئین نامه یاد شده، این گونه تعریف شده است:
«جنگ روانی، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن، تأثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بیطرف و یا گروه دوست است؛ بنحوی که پشتیبانی برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی باشد».
⬅️ به اعتقاد ویلیام داواتی، جنگ روانی عبارت است از:
«مجموع اقداماتی که از طرف یک کشور، به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولتها و ملتهای دیگر، در جهت مطلوب و با ابزارهایی غیر از نظامی، سیاسی و اقتصادی، انجام میشود».
طرفداران این نگرش اغلب بر این باورند که تبلیغات، جزء اصلی و اساسی جنگ روانی است؛ نه همهی آن.
⬅️ جنگ روانی همچنین عبارت است از: مجموعة اقدامات تبلیغی - روانی یک کشور یا یک گروه، به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولت ها و مردم، در جهت مطلوب.
#رسانه
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌دروغ بزرگ یا استفاده از دروغ محض!
⬅️این تاکتیک، قدیمی و سنتی میباشد؛ اما هنوز هم مورد استفاده فراوانی در رسانهها دارد و اغلب برای مرعوب کردن حریف و یا حتی برای مرعوب کردن افکار عمومی مورد استفاده قرار میگیرد؛ بدین معنی که پیامی را که به هیچ وجه واقعیت ندارد، بیان میکنند. معروفترین مورد استفادهای که از این تاکتیک شده، در زمان هیتلر و توسط گوبلز بوده است. گوبلز میگوید: دروغ، هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای تودههای مردم، راحتتر است.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_دروغ_محض
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘توییتر🔘
⭕️آشنایی با اصطلاحات توییتر
📌#قسمت_پنجم
1⃣مومنت(Moment): وقتی قرار است داستانی را در چند توییتر تعریف کنید، میتوانید از قابلیت مومنتساختن استفاده کنید که پس از توییتکردن مومنت، شکل ظاهری آن، تفاوتهایی خیلی جزئی با توییتهای معمولی دارد.
2⃣مجموعه توییت: قبل از اضافهشدن مومنت به توییتر، افراد توییتهای داستانی خود را با عناوینی همچون مجموعه توییت، سلسله توییت، رشته توییت (رشتو) توییت میکردند. البته با اینکه مومنت به توییتر اضافه شده است، بااینحال خیلیها مجموعهتوییتنوشتن را به مومنتساختن ترجیح میدهند.
3⃣توییت استورم (Tweetstorm): درواقع همان مجموعهی توییت است. با این تفاوت که میتوانید تمام توییتهای خودتان را از قبل آماده کنید و همه را همزمان با هم بهصورت یک توییت اصلی و مابقی توییتها را بهعنوان منشن زیر آن توییت ارسال کنید.
#توییتر
#اصطلاحات
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌پیچیده کردن خبر برای عدم کشف حقیقت
⬅️ امروزه شیوه پنهان کردن حقیقت، محرمانه نگه داشتن آن نیست؛ زیرا که ذات خبر، فرّار است و به محض یافتن مجرایی، به داخل جامعه نفوذ میکند. اعتقاد بر این است که زمانی که یک رسانه قصد دارد یک خبر را پنهان کند، لازم است با دادن اطلاعات متنوع و زیاد، حقیقت و موضوع را به گونهای پیچیده کند که مخاطب از پیگیری آن خبر، صرف نظر کند.
⬅️ برای پنهان ماندن حقیقت، موضوع آنچنان با اخبار و اطلاعات فراوان و گاهی ضد و نقیض، پیچیده بیان میشود که مخاطب نتواند از لابلای مطالب، به حقیقت دست یابد که نمونه بارز این اتفاق، موضوع پرتاب موشک از سوی نیروی دریایی آمریکا به سوی هواپیمای مسافرتی ایرباس ایرانی بود.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_پیچیدگی_خبر
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌فوریت بخشیدن ساختگی به خبر
⬅️ تاکید بر انتقال سریع و لحظه به لحظه پیام و افزایش کمیت آن، یکی دیگر از شیوههای مطبوعاتی است.
هدف از این شیوه، ایجاد نوعی طوفان مغزی برای مخاطب، نسبت به هدف مورد نظر و ایجاد نوعی ایزوله کردن خبری مخاطب، نسبت به دیگر منابع خبری، از طریق ایجاد این اطمینان در مخاطب است و این مطلب را میخواهد القا کند که این رسانه در سریع ترین حالت ممکن، قادر است اطلاعات را به مخاطب برساند.
⬅️ این تاکتیک برای کمتر تعمق کردن مخاطب بر اخبار نیز به کار گرفته میشود. همچنین رسانههای خبری با شتاب بخشیدن به گزارش حوادث و رویدادها، سعی میکنند از فرصت ایجاد شده برای دستیابی به بسیاری از اهداف خود، استفاده کنند. این روش، کاربرد تبلیغاتی نیز دارد و نیز در زمان جنگ و بحرانهای سیاسی، کاربرد بسیاری دارد.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_فوریت_خبر
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ باما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌حذف
⬅️ بر اساس این تاکتیک، قسمتهای مهمی از خبر، به دلایلی که از پیش طراحی شده و به شکلی هدفمند حذف میشود؛ تا زمینه را برای پخش تاکتیک شایعه، مهیا نماید. در این تاکتیک، پخش کننده خبر (رسانه) میداند که با پخش قسمت ناقصی از خبر، سؤالاتی در ذهن مخاطبان ایجاد میکند و این سؤالات، چنانچه پاسخ گفته نشود، زمینه پخش شایعات را فراهم میکند. در وسایل ارتباط جمعی، معروف است که شایعه، جایی پخش میشود که خبر نباشد. عدم پخش هیچ مطلبی در خصوص سازمان مجاهدین خلق (منافقین) پس از شروع عملیات (نبرد برای کنترل)، زمینه پخش شایعات متعدد را در ایران، در خصوص نحوة رفتار آمریکا با این گروه، ایجاد کرد.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_حذف_خبر
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌کلی بافی
⬅️ تاکتیک کلی بافی، تاکتیکی است که در آن جزئیاتی را که ممکن است مخالفت اداری یا سیاسی را برانگیزد، با لعابی از مطالب غیر واقعی، میپوشانند.
در پخش این تاکتیک، سعی میشود بدون توجه به مسائل اصلی و عمیق در خبر و بدون ریشهیابی موضوعی که منعکس میشود، به حواشی آن پرداخته شده، به خبر، لعاب بزنند و شاخ و برگ آن را اضافه کنند و خواننده را در سطح، نگه دارند و توجه وی را کمتر معطوف به عمق مطالب نمایند. این تاکتیک، بیشتر در پخش بیانیههای وزارت امور خارجه و یا دستگاه دیپلماسی خارجی کشورها مورد استفاده قرار میگیرد که در آنها، از شیوه بیحسسازی مغزی استفاده میشود.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_کلی_بافی
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘
⭕️تکنیکهای جنگ روانی
📌شایعه
⬅️ زمانی که جریانِ نشرِ خبر از بین افرادی شروع میشود که از حقیقت موضوع دورند، شایعه، آغاز میشود و تکرار آن، بدون ارائه برهان و دلیل، ادامه مییابد؛ تا تقریبا بسیاری از مردم، آن را باور میکنند و سرانجام، شیوه معینی برای ترویج آن در پیش گرفته می شود؛ مانند «آنها می گویند...» یا «از یک منبع مسئول شنیدهام که...» یا «اخبار دقیقی دارم مبنی بر این که...» و مانند آنها.
⬅️ می توانیم بگوییم که شایعه، برای به انجام رساندن دو وظیفه همراه هم انتشار مییابد؛ اولین وظیفه، بیان و تفسیر تنش احساسی است که افراد حس میکنند و وظیفه دوم، تسکین این تنش است.
⬅️ در شرایط عادی، اخبار از طریق منابع قابل اطمینان و رادیو و تلویزیون پخش میشود و شایعه، کمتر ظهور و بروز مییابد؛ اما وقتی فشار روحی و سردرگمی به وجود میآید، شایعه نیز گسترش مییابد؛ اما وقتی فشار روحی و شایعات از پشتوانه و شواهد محکمی برخوردار نیستند؛ اما به دلیل خودداری منابع رسمی از انتشار اطلاعات و اخبار کافی و شواهد که گاهی به خاطر دسترسی نداشتن و گاهی به لحاظ اعمال سانسور است، شایعه به سرعت و از طریق تکرار در میان مردم، در سطح وسیعی گسترش مییابد و این تکرار، از آن جهت است که نیازهای هیجانی مردم را برآورده میکند.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_شایعه
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘دوره رویش🔘
💢سید پویان حسینپور
📌پیوست حقیقی با جامعه
⬅️ باید توجه کنید که وقتی عضوی از شبکه توییتر میشوید و عملیات طراحی میکنید، پیوست اجتماعی و حقیقی فضای جامعه را هم در نظر بگیرید.
⬅️ جریانات دیگر، این کار را به درستی انجام میدهند. یعنی به صورت دو وجهی کار میکنند؛ گاهی اوقات یک موضوع اجتماعی را بازنما کرده و ضریب فضای مجازی به موضوع میدهند. یعنی خبر را بزرگ میکنند و در فضای مجازی با همان خبر، به جامعه خط میدهند. گاهی اوقات هم موضوع را خودشان میسازند و بعد به طرق مختلف در فضای جامعه سرایتش میدهند.
⬅️ بستر توزیع میتواند متفاوت باشد. از جمله کلیپ و مستند، و یا شبکه اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام. مهم آن است که حتما پیوست با فضای حقیقی جامعه داشته باشد.
#سواد_رسانهای
#دوره_رویش
#حسین_پور
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘دوره رویش🔘
💢سید پویان حسینپور
📌سرایت سخن تا بدنه اجتماع
⬅️ موج خبر و حرف شما صرفا نبادی در تویتر بماند. اگر این در توییتر متوقف شود شما پیروزی بدست نیاوردید. این موج حتما باید به جامعه سرایت کند. مردم موج شما را بخوانند، ببینند، بفهمند، بشنوند و نهایتا تبدیل به گفتگوی عادی مردم بشود.
⬅️ در رسانه نظریهای به اسم «برجسته سازی» داریم. نظریهی برجسته سازی بیان میکند: «رسانه نمیگوید چگونه فکر کنید بلکه رسانه به شما میگوید به چه چیز فکر کنید». یعنی رسانه موضوع فکر کردن را میسازد. بعضیها میگویند که رسانهها چشم و چراغاند. هم چشماند که میبینند و هم چراغاند که نور میاندازند و روشن میکنند.
ما وقتی موفق میشویم که موضوعات داغ رسانهای، اجتماعی را بازنما کنیم.
⬅️ بحث مطالبهگری که از دانشجویان انتظار میرود جایش همین جاست. به عنوان مثال ماجرای نیشکر هفتتپه خوزستان؛ تا وقتی بچههای حزب الهی و انقلابی وارد نشدند موج دست ضد انقلاب بود، اما زمانی که حزبالهیها وارد شدند -همین بچههای بسیج دانشجویی، تشکلها و فعال رسانههای اجتماعی- تعدادی رفتند خوزستان و از آنجا ارتباط برقرار کردند، بازنما دادند، گزارشگری کردند. همین باعث شد که فضا عوض شود.
#سواد_رسانهای
#دوره_رویش
#حسین_پور
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🚨فوری🚨
💢اطلاعات تکمیلی کارگاههای آموزشی رویش
📌معرفی کارگاهها
⬅️ کارگاههای آموزشی رویش، با هدف حمایت از کنشگران فعّال در عرصه رسانهای و فضای مجازی، در قالب آموزش بایستهها و تکنیکهای آن، طراحی و برنامهریزی شده است.
⬅️محورهای این کارگاهها، #رسانههای_اجتماعی با محوریت توئیتر و اینستاگرام، #کلیپ_و_مستند، #موشن_گرافیک و #طراحی_گرافیک است که مخاطبان خود را هم در زمینههای تکنیکی و مهارتی و نیز محتوایی آموزش خواهد داد.
⬅️ تأکید طراحان این برنامه بر ویژگی کارگاهی بودن، ما را بر آن داشت که از سرفصلها و اساتید کاربردی در این دوره استفاده کنیم. لذا در طراحی سرفصلها و به تبع دعوت از اساتید، مشورتهای زیادی با مجموعههای تولیدی در عرصههای رسانهای انجام شد و در نهایت برنامهریزی تفصیلی این دوره نیز بر عهده این مجموعهها قرار گرفت. طراحی و برنامهریزی این دوره، مخصوص کسانی است که در محیط دانشجویی به صورت غیرحرفهای و یا نیمهحرفهای در یکی از محورهای این دوره فعالیت دارند. لذا این دوره باعث اثرگذاری بیشتر و حرفهایتر این مخاطبان خواهد شد.
⬅️ با توجه به ویژگی نخبگانی بودن این دوره در فضای دانشجویی، گزینش افراد بر اساس سابقه رسانهای و کارهای تولیدی افراد در این عرصه صورت میگیرد.
📌زمان، مکان، نکات اجرایی
⬅️ این کارگاهها از تاریخ پانزدهم لغایت نوزدهم بهمنماه برگزار میشود. لذا پذیرش مخاطبین در تاریخ چهاردهم بهمنماه (یکشنبه بعد از ظهر) در محل سازمان بسیج دانشجویی کشور صورت میگیرد.
⬅️ همچنین مکان برگزاری این کارگاهها به دلیل محیط مناسب کلاسی و خوابگاهی، اردوگاه سیدالشهداء سازمان بسیج در آبعلی است.
⬅️ در این برنامه برای همه مخاطبین اسکان شب اختصاص داده شده است. لذا این کارگاهها به صورت شبانهروزی برگزار میشود و امکان خروج برای مخاطبین تهرانی وجود ندارد.
⬅️همچنین در پایان برگزاری این کارگاهها گواهی شرکت در دوره برای تمامی مخاطبان منتخب دوره صادر میشود. و همچنین این افراد به مراکز و مجموعههای فرهنگی رسانهای انقلابی معرفی و به کارگیری خواهند شد.
💢 ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬
www.bq-network.ir
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘تکنیکهای جنگ روانی🔘
📌ادعا به جای واقعیت
⬅️ رسانههای خبری برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود، گاهی ادعاهایی بر ضد افراد، گروههای مختلف و رسانههای رقیب مطرح میکنند و آنان را مجبور به پاسخگویی مینمایند. در واقع، در این روش، اخبار مخابره شده و یا به چاپ رسیده، نوعی ادعا به جای واقعیت را در ذهن مخاطب تداعی میکند و با استفاده از کلماتی نظیر «ادعا»، منبع خبر، سعی میکند خبر را از دست ندهد و نیز درستی و نادرسی خبر را به گردن منبع مدعی آن انداخته، چنانچه خبر مورد تایید قرار گرفت، اعتبار پخش آن را نصیب خود کند و سرانجام، پیامی را که مورد نظرش میباشد، به همراه خبر، القا نماید.
⚠️ در جریان حمله آمریکا به افغانستان، پس از هر بمباران شدید مقرهای طالبان، ادعاهایی درباره کشته شدن بن لادن از سوی رسانههای آمریکایی و رسانههای همسو با آنها، مطرح میشد و زمانی که طالبان خبر را تکذیب میکردند، آمریکاییها میفهمیدند که تلاش آنها در انهدام مواضع طالبان و کشتار آنها، چندان موثر نبوده است و اگر طالبان سکوت میکردند این سکوت، صحت ادعای آمریکاییها را اثبات میکرد و نیروهای طالبان را از نظر روحی تضعیف میکرد.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_ادعا
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🚨فوری🚨
📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار میکند🔊🔊🔊
⬅️ کارگاههای آموزشی رویش ➡️
#کلیپ_و_مستند
#موشن_گرافیک
#طراحی_گرافیک
#رسانههای_اجتماعی
#کارگاه_رویش
⭕️ ویژه برادران
📞 پاسخگویی: ۰۹۱۰۵۲۳۲۳۲۶
💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬
www.bq-network.ir
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘تکنیکهای جنگ روانی🔘
📌محک زدن
⬅️ گاهی برای ارزیابی اوضاع جامعه و طرز تفکر مردم جامعه درباره موضوعی خاص که نسبت به آن حساسیت وجود دارد و یا برای دریافت نظر حاکمان و یا گروهی خاص یا صنفی از جامعه، خبری منتشر میشود که عکس العمل نسبت به آن، زمینه طرح هدفهای بعدی قرار میگیرد. عوامل تبلیغاتی سعی میکنند برای دریافت نظر گروهی خاص و یا حتی افراد جامعه، با انتشار یک موضوع، عکس العمل آنها را مورد ارزیابی قرار دهند و سیاست های آینده خود را نسبت به آن، طراحی کنند؛ مثلاً برای ارزیابی نظر مردم ایران درباره رابطه با آمریکا، خبری منتشر میشود تا پس از محک زدن آن، موضوعات جدیتری را در این باره منتشر سازند.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
#تکنیک_محک
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روایتها🔘
📌چیستی و مصادیق
⬅️ زمانی که اتفاقی رخ میدهد، 360 درجه حول محور این اتفاق زاویه وجود خواهد داشت. یعنی 360 زاویه از یک اتفاق، میتوان روایت کرد.
⚠️به عنوان مثال وقتی وسیلهای افتاد، میگوییم: آن مرد با عصبانیت آن را انداخت یا آن وسیله را با دست چپش انداخت. به هزار طریق میتوان حرف زد. این مثالی از همان جنگ روایتها است.
⬅️ آقای "جوزف نایی" که قبلا نظریه قدرت نرم را مطرح کرده بودند، در جایی بیان داشتند: امروز قدرتی در دنیا برتر و پیروز است که قدرت نرم (قدرت فرهنگی) بیشتری داشته باشد. در سال گذشته حوالی بهمن و یا اسفندماه یک مقاله از ایشان منتشر شد که نوشته بود: امروز قدرت دولتیِ گروهیِ جمعی، پیروز است یعنی گروهی که روایت خودش را بتواند در جامعه باورپذیر و دیکته کند.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روایتها
#سید_پویان_حسینپور
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @ rouyesh_media
مرکز هنری رسانهای رویش
🚨فوری🚨
📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار میکند🔊🔊🔊
📌تیزر دوره رویش
⬅️ کارگاههای آموزشی رویش ➡️
#کلیپ_و_مستند
#موشن_گرافیک
#طراحی_گرافیک
#رسانههای_اجتماعی
#کارگاه_رویش
⭕️ ویژه برادران
📞 پاسخگویی: ۰۹۱۰۵۲۳۲۳۲۶
💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬
www.bq-network.ir
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
مرکز هنری رسانهای رویش
🚨فوری🚨 📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار میکند🔊🔊🔊 ⬅️ دوره رسانه اجتماعی رویش ➡️
🚨فوری🚨
📌 آخرین فرصت ثبت نام #خواهران در کارگاه رسانه های اجتماعی دوره آموزشی رویش
⬅️ روز دوشنبه 8 بهمن ماه
اعلام نتایج پذیرفته شدگان سه شنبه 9بهمن ماه
#رسانههای_اجتماعی
#دوره_رویش
📞 پاسخگویی: ۰۹۱۰۵۲۳۲۳۲۶
💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬
www.bq-network.ir
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
مرکز هنری رسانهای رویش
🚨فوری🚨 📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار میکند🔊🔊🔊 ⬅️ کارگاههای آموزشی رویش ➡️
🚨فوری🚨
📌 آخرین فرصت ثبت نام #برادران در دوره آموزشی رویش
⬅️ روز جمعه 12 بهمن ماه
اعلام نتایج پذیرفته شدگان شنبه 13بهمن ماه
#کلیپ_و_مستند
#موشن_گرافیک
#طراحی_گرافیک
#رسانههای_اجتماعی
#دوره_رویش
📞 پاسخگویی: ۰۹۱۰۵۲۳۲۳۲۶
💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬
www.bq-network.ir
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media
🔘تکنیکهای جنگ روانی🔘
📌پاره حقیقت گویی
گاهی حادثه، خبر یا سخنی مطرح میشود که از نظر منبع، محتوای پیام، مجموعهای به هم پیوسته و مرتب است که اگر بخشی از آن نقل و بخشی نقل نشود، جهت و نتیجه پیام، منحرف خواهد شد. این از رویههای رایج مطبوعات است که معمولاً متناسب با جایگاه و جناح سیاسیای که به آن متمایل هستند، بخشی از خبر را نقل و بخشی را نقل نمیکنند. این شیوه به خصوص در انتشار نظرات رهبران سیاسی، بسیار متداول است. استفاده از تیترهای اصلی روزنامهها، مطابق با میل و سلیقه آن روزنامه، از نمونه های بارز پاره حقیقت گویی است.
#قدرت_رسانه
#جنگ_روانی
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
⬇️ با ما همراه باشید.
🆔➡️ @rouyesh_media