eitaa logo
مرکز هنری رسانه‌ای رویش
170 دنبال‌کننده
277 عکس
37 ویدیو
5 فایل
کانالی با محتوای آموزش کنشگری فعال در رسانه‌های اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی نقش بسیار زیادی در تصویرسازی غلط و وارونه علیه جمهوری اسلامی دارند. لذا نقش آفرینی جبهه انقلاب در این رسانه ها و مقابله به مثل با آنها می تواند مانع از شیطنت رسانه ها و تبیین روند رشد انقلاب شود. با توجه به تعدد جامعه مخاطبین ایرانی در شبکه های اجتماعی، این شبکه ها نقش بسیار زیادی در این وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب دارند. جبهه انقلاب می تواند با فعالیت و حضور موثر خود مانع از فعالیت همه جانبه دشمن داخلی و خارجی در شبکه های اجتماعی شود. ◀️ رویش را دنبال کنید https://eitaa.com/rouyesh_media
🚨 فوری 🚨 ⏰ آخرین مهلت ثبت نام در دوره آموزشی رویش تا سه شنبه 4دی ماه می باشد. پاسخگویی: 09105232326 🌐اطلاعات بیشتر و ثبت نام: http://bq-network.ir/ruyesh/ 🆔 @rouyesh_media
💢 جلسه مربیان دوره رسانه رویش بایسته ها و تکنیک های کنشگری فعال در فضای مجازی 👤 با حضور آقای علی رجبی 📌 با موضوع سوژه یابی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی 📲 رویش را دنبال کنید 🆔 @rouyesh_media
💢 جلسه مربیان دوره رسانه رویش بایسته ها و تکنیک های کنشگری فعال در فضای مجازی 👤 با حضور آقای علی بازگشا 📌 با موضوع امنیت شبکه و امنیت صفحات اجتماعی 📲 رویش را دنبال کنید 🆔 @rouyesh_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیزر تبلیغاتی دوره رسانه ای رویش بایسته ها و تکنیک های کنشگری فعال در فضای مجازی 💢 مهلت ثبت نام تا فردا سه شنبه 4 دی ماه ادامه دارد... 📞 پاسخگویی: 09105232326 🌐 اطلاعات بیشتر و ثبت نام: http://bq-network.ir/ruyesh/ 🆔@rouyesh_media
💢اطلاعیه پذیرفته شدگان دوره رویش، پذیرش از ساعت 17 تا 21 امروز 4شنبه 5 دی در محل سازمان بسیج دانشجویی تهران واقع در خیابان طالقانی، جنب مترو طالقانی، مجموعه فرهنگی 13 آبان(لانه جاسوسی) انجام خواهد شد. 📞 تلفن جهت پاسخگویی: 09373479723 روابط عمومی قرارگاه شهید باقری ◀️ رویش را دنبال کنید https://eitaa.com/rouyesh_media
💢 اطلاعیه2 قابل توجه خواهران ثبت نامی دوره رویش رسانه با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد خواهران ثبت نامی برای دوره، انشاءالله در دوره های آتی در خدمت خواهران خواهیم بود. لذا برای این دوره از حضور خواهران معذوریم.
توییتر.pdf
2.18M
📖 جزوه مقدماتی آموزش محیط و ترفندهای توییتر در اختیار مخاطبین عزیز بالاخص پذیرفته شدگان دوره آموزشی رویش قرار می گیرد تا آشنایی حداکثری با فضای شبکه اجتماعی مذکور را داشته باشند. شناخت محیط شبکه های اجتماعی در کاربردی بودن فعالیت و بازدهی بالای آن موثر می باشد. لازمه هر فعالیتی در هر محیطی، شناخت کافی از آن محیط می باشد. رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
اینستاگرام.pdf
1.61M
جزوه مقدماتی آموزش محیط کاربری و ترفندهای اینستاگرام توجه: مطالعه جزوه توییتر و اینستاگرام قبل از شروع دوره الزامی می باشد.
🎙 کلاس آموزشی مفهوم شناسی جنگ ادراکی و چارچوب های جنگ روایتها 👤 با حضور جناب آقای سیدپویان حسین پور برگزار شد. #دوره_رویش #قرارگاه_شهید_باقری ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
تا دقایقی دیگر استاد حسن عباسی در جمع شرکت کنندگان دوره رویش حضور خواهند یافت. #دوره_رویش #قرارگاه_شهید_باقری ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
👤 حضور استاد حسن عباسی 📱 در دوره رسانه ای رویش صوت کامل این جلسه به زودی در اختیار اعضای کانال قرار خواهد گرفت. #دوره_رویش #قرارگاه_شهید_باقری ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
آقای علی رجبی مدیرکل رسانه های نو خبرگزاری مهر با حضور در دوره رویش به تشریح اصول سوژه یابی و منابع جمع آوری محتوا پرداختند. #دوره_رویش #قرارگاه_شهید_باقری ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
🎙️ کلاس آموزشی مدیریت فنی توئیتر(آنالیز اکانت، آنالیز هشتک، وب سرویس های کمکی) 👤 با حضور آقای علی بازگشا برگزار شد. #دوره_رویش #قرارگاه_شهید_باقری ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
فتنه.rar
29.83M
مجموعه پوسترهای خسارات فتنه 88 توسط گروه رسانه ای رویش منتشر شد. ◀️ رویش را دنبال کنید @rouyesh_media
💢 توجه: اعضای محترم کانال از این به بعد مطالبی را با عنوان " تکنیک های توییتری" جهت فعالیت بهتر و کاربردی تر در فضای مجازی و بلاخص توییتر خواهیم داشت. انشالله که مفید واقع شود و قابل استفاده برای اعضای محترم باشد.
🔘 تکنیک های توییتری 🔘 ▪️ از نکات بسیار مهم و البته جذاب برای مخاطبین حساب کاربری توییتر داشتن یک Header و Bio و نام کاربری جذاب و مناسب است. محیط کاربری جذاب و زیبا در جذب کاربران توییتر و افزایش تعداد دنبال کننده بسیار موثر می باشد. ▪️ سعی کنید نام کاربری حقیقی و عکس پروفایل خود را قرار دهید تا هویت تان برای مخاطبین مشخص باشد. در این صورت دوستان و آشنایان خود را به راحتی پیدا می کنید و شما را دنبال می کنند. ◀️ با مطالب رسانه کاربردی با ما همراه باشید @rouyesh_media
💢اینفوگرافیک خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال و فضای مجازی ◀️ با مطالب کاربردی رسانه با ما همراه باشید @rouyesh_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ سواد رسانه ای دیرین دیرین 📎 محتوای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نه تنها علم ما را افزایش نمی دهد بلکه ممکن است مسیر شما را منحرف کند. لذا برای کسب علم آموزی و افزایش بینش و معرفت روی فضای مجازی حساب باز نکنید. ◀️ با مطالب رسانه با ما همراه باشید @rouyesh_media
🔘 نکات توییتری🔘 ⭕ آشنایی با اصطلاحات توییتر فارسی 📌 1⃣ آواتار(Avatar): منظور عکس حساب کاربری است که بعضاً به آن آواتار یا عکس پروفایل گفته می‌شود. 2⃣ هدر(Header): منظور عکسِ کاور حساب کاربری است. به این عکس که پشت عکس اصلی حساب کاربری قرار می‌گیرد، معمولاً هدرفوتو یا کاورفوتو گفته می‌شود. 3⃣ بایو(Biography): به همان توضیحات مختصری که در پروفایلتان درباره‌ی خودتان می‌گویید، گفته می‌شود. بایو یا بیو خلاصه شده‌ی کلمه‌ی بایوگرافی است. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ↙ با ما همراه باشید. 🆔➡️@rouyesh_media
🔘نکات توییتری🔘 ⭕️آشنایی با اصطلاحات توییتر فارسی 📌 1⃣پروتکت(Protect): هنگامی که صفحۀ حساب کاربری شما شخصی باشد، به آن پروتکت یا پرایویت (Private) می‌گویند. وقتی حساب کاربری شما پروتکت باشد، فقط کسانی می‌توانند توییت‌هایتان را ببینند که شما به آن‌ها اجازه داده باشید. 2⃣دی‌اکتیو (Deactivate): وقتی شما حساب کاربری خود را غیرفعال کنید، به آن دی‌اکتیو می‌گویند. کامل این کلمه «دی‌اکتیویت» است که برای آسانی در تلفظ به آن دی‌اکتیو می‌گویند. 3⃣ریپورت (Report): وقتی توییتی را به‌دلیل توهین‌آمیزبودن، نژادپرستی و… به توییتر گزارش بدهید، به کار شما ریپورت‌کردن می‌گویند. 4⃣تایم‌لاین (Timeline): به صفحۀ اصلی که توییت‌ها را داخل آن مشاهده می‌کنید، گفته می‌شود. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️با ما همراه باشید. 🆔➡️@rouyesh_media
🔘نکات توییتری🔘 ⭕️آشنایی با اصطلاحات توییتری 📌 ⬅️ لیست(List): فهرستی از افرادی است که شما برای رهایی از تایم لاین‌های شلوغ و گیج‌کننده برای خودتان دسته‌بندی می‌کنید. لیست به شما کمک می‌کند تا افرادی که خواهان دیدن توییت‌های آنان هستید، به صورت جداگانه برایتان نمایش داده شود. توجه کنید که فقط توییت‌های افرادی که صفحه‌ی حساب کاربری‌شان به‌صورت عمومی باشد، در فهرست شما، به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به دو صورت عمومی و خصوصی فهرست درست کنید. فهرست عمومی در دسترس سایر افراد هم هست و آن‌ها می‌توانند فهرست شما را دنبال کنند؛ اما فهرست خصوصی را فقط خودتان می‌توانید مشاهده کنید. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️@rouyesh_media
🔘توییتر🔘 ⭕️آشنایی با اصطلاحات توییتر 📌 1⃣ لاک(Lock): وقتی توییتر حساب کاربری شما را بنا به دلایل مختلفی (در ادامه دلایل لاک شدن را مطرح خواهیم کرد) غیرفعال کند، به این عمل لاک می‌گویند. معمولاً هم وقتی حساب کاربری شما از لاک خارج می‌شود، دو سه روز طول می‌کشد تا فالوئینگ‌های شما مجدداً بارگذاری شود. 2⃣ ساسپند(Suspended): وقتی کاربران زیادی یک حساب کاربری را به دلایل مختلفی مثل نژادپرستی و محتوای خشن و… به توییتر گزارش کنند، توییتر حساب گزارش‌شده را بررسی می‌کند و پس از اثبات دلیل، حساب کاربری مدنظر را ساسپند می‌کند. درواقع یعنی برای همیشه آن را می‌بندد. به غیر از گزارش افراد، قوانین سخت‌گیرانه‌ای را توییتر وضع کرده؛ که درصورت رعایت نکردن آن‌ها ابتدا Lock و Limit و سپس درصورت تکرار، حساب کاربری و حتی ip سخت‌افزار را Suspended می‌کند. 3⃣بلاک (Block): وقتی کاربری را مسدود کنید و او نتواند صفحه‌ی شما را بخواند، به این وضعیت بلاک گفته می‌شود. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘 💢جنگ روانی چیست؟ ⬅️ جنگ روانی از واژه‌هایی است که تا کنون تعریف‌های متنوع و گوناگونی بر اساس شرایط استفاده از آن، ارائه شده است. ارتش آمریکا در مارس 1955م. در آئین‌نامه‌ی رزمی خود، تعریفی جالب از جنگ روانی در عرصه بین المللی ارائه کرد. جنگ روانی در آئین نامه یاد شده، این گونه تعریف شده است: «جنگ روانی، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن، تأثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی‌طرف و یا گروه دوست است؛ بنحوی که پشتیبانی برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی باشد». ⬅️ به اعتقاد ویلیام داواتی، جنگ روانی عبارت است از: «مجموع اقداماتی که از طرف یک کشور، به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولت‌ها و ملت‌های دیگر، در جهت مطلوب و با ابزارهایی غیر از نظامی، سیاسی و اقتصادی، انجام می‌شود». طرفداران این نگرش اغلب بر این باورند که تبلیغات، جزء اصلی و اساسی جنگ روانی است؛ نه همه‌ی آن. ⬅️ جنگ روانی همچنین عبارت است از: مجموعة اقدامات تبلیغی - روانی یک کشور یا یک گروه، به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولت ها و مردم، در جهت مطلوب. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روانی🔘 ⭕️تکنیک‌های جنگ روانی 📌دروغ بزرگ یا استفاده از دروغ محض! ⬅️این تاکتیک، قدیمی و سنتی می‌باشد؛ اما هنوز هم مورد استفاده فراوانی در رسانه‌ها دارد و اغلب برای مرعوب کردن حریف و یا حتی برای مرعوب کردن افکار عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بدین معنی که پیامی را که به هیچ وجه واقعیت ندارد، بیان می‌کنند. معروف‌ترین مورد استفاده‌ای که از این تاکتیک شده، در زمان هیتلر و توسط گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: دروغ، هر قدر بزرگ‌تر باشد، باور آن برای توده‌های مردم، راحت‌تر است. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media