توزیع شیر در تمام دبستانها تا 2 هفته آینده
صحرایی با بیان اینکه سراسری شدن فرآیند توزیع شیر دو هفتهای طول میکشد، گفت: مطابق اطلاع بنده تا دو هفته دیگر توزیع شیر در کشور سراسری شده و دو روز در هفته و فقط برای دانش آموزان ابتدایی توزیع میشود. همچنین آن مقداری از شیر که در روزهای ماقبل داده نشده است نیز داده میشود و اینگونه شاید برخی هفتهها سه روز در هفته شیر توزیع شود.
کارگزینی آموزش و پرورش
تلگرام👇
https://t.me/joinchat/AAAAAEFJ4Q8Df7vEoiTU3w
ایتا👇
https://eitaa.com/joinchat/464781592Ce0d83f5f6b
1.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🎥 سخنگوی دولت:
منابع لازم برای تامین شیر مدارس دولتی تصویب شد
💢صدور مجوز جذب مربی تربیتی و تربیت بدنی تا یکماه آینده
👤ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:
▫️برای جذب نیروی انسانی در حوزه پژوهشی، تربیتی و سلامت نیز سازو کار و برنامه جدیدی با معاونت اداره استخدامی رئیس جمهور دنبال میکنیم که ظرف یکماه آینده، مجوز جذب مربی امور تربیتی و پرورشی و تربیت بدنی صادر خواهد شد.
➖➖➖➖➖➖
💢 فن آموزش مهمتر از علم آموزش است
👤وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمین تازه استخدام شده:
▫️من معتقدم که معلمان هر گونه که آموزش دیدهاند، آموزش خواهند داد اما آموختههای پیشین دست مایه ارزشمندی هستند اما تنها دست مایه ما نیستند؛ آموزش نو بدهید و خودتان را دائما بهروز کنید، فن آموزش مهمتر از علم آموزش است، فنون آموزش را بدانید.
🔻 مراحل فارغ التحصیلی در دانشگاه فرهنگیان
🔸 دانشجو معلمان پس از پایان تحصیل در دانشگاه و شروع دوران شاغل بودن طی فرم هایی که هر ساله به کارگزینی ها ارسال می شوند ارزشیابی شده و هر کدام امتیازی را کسب می کند.
عوامل موثر در کسب امتیاز:
🔸 نظر سرپرست خوابگاه
🔸ازدواج(همسر فرهنگی امتیاز بیشتری دارد)
🔸اولیای فرهنگی
🔸معدل کل دوران تحصیل در دانشگاه
🔸فعالیت های ورزشی،فرهنگی و ... که دارای لوح تقدیر یا گواهی حضور با مهر دانشگاه فرهنگیان باشد.
🔸تعداد ساعات دوره های ضمن خدمت
و ...
🔸 میزان امتیاز هر یک از موارد ذکر شده ثابت نیست و هر ساله طی بخشنامه هایی اعلام می شوند.
🔸 دانشجو معلمان هر رشته(ابتدایی،دبیری ادبیات،دبیری تاریخ و ... ) رتبه بندی مخصوص به خود را دارند.
🔸 هر کس امتیاز بیشتری کسب کند، رتبه بهتری هم خواهد داشت و چون رتبه ی او بهتر از همکارهای دیگر می باشد بنابراین در انتخاب مدرسه برای خود، تعداد انتخاب بیشتری دارد.
🔸 ️بعد از رتبه اول، رتبه دوم به انتخاب مدرسه می پردازد. بعد از رتبه دوم، رتبه سوم و به همین ترتیب تا آخرین نفر ادامه می یابد. با این تفاوت که رفته رفته مدارس بهتر و نزدیک انتخاب شده و برای رتبه های پایین تر مدارس دورافتاده باقی می ماند.
🔸 ساعات ضمن خدمت بیشتر در هنگام فارغ التحصیلی و تقسیم بندی برای اعزام به مدارس، در انتخاب مدرسه ای بهتر می تواند شانس شما را بالا ببرد.
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
امیدوارم پروژه خالصسازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد
معینالدین سعیدی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بررسی کمبود معلم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه جلسهای با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص معضل کمبود معلم در کشور برگزار شد که نشان میدهد بیتدبیری ناراحت کنندهای را در این خصوص مشاهده میکنیم.
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مطلقا راهکاری ارائه نشد، عنوان کرد: فقط فراکنی و انداختن توپ در زمین دولت قبل و نظایر آنها مطرح شد.
وی یادآور شد: در اینکه در دولت قبل در حوزه آموزش و پرورش بسیار کم کاری کرده و ریل گذاریها، ریل گذاریهای درستی نبوده تردیدی وجود ندارد اما اینکه ما دائم از بانیان وضع موجود بگوییم، صحیح نیست. یادمان باشد الان ۲ سال است که دولت و ۴ سال است که مجلس دست جریان انقلابی است و ما باید احساس مسئولیت و پاسخگویی داشته باشیم که متاسفانه در روند جلسه روز یکشنبه این را مشاهده نکردیم.
سعیدی یادآور شد: نکته بسیار نگرانکننده دیگر این است که رویکردی در وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلم وجود دارد مبنی بر اینکه فقط افراد خاص در این حوزه جذب میشود، بسیاری از افرادی که دارای صلاحیتهای علمی هستند به خاطر نوع نگاهشان و بحثهای سیاسی متاسفانه رد میشوند. علاوه بر این در مناطق محروم به شدت دچار کمبود معلم هستیم و مشاهده میکنیم قاطبه افرادی که پذیرفته شدهاند از افراد غیربومی هستند که بعضاً همین افراد غیربومی با استفاده از مشوقهای جوانی جمعیت خودشان را منتقل میکنند و عملا آن کلاس بدون معلم میماند. اینها مسائل بسیاری مهمی هستند که باعث نگرانی جامعه است و من امیدوارم پروژه خالصسازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
71نمونه_سوال_دوره_تربیت_بر_مبنای_هویت_فرهنگی_بوشهر_5893326769477390474.pdf
حجم:
5.69M
📣🔴1️⃣7️⃣نمونه سوال آزمون دوره ی ضمن خدمت "تربیت بر مبنای هویت فرهنگی"
🔻کد دوره : 99506932
🔻مدت دوره : 30 ساعت
💎 استان:#بوشهر
🔎با قابلیت:غیرقابل جستجو(ترتیب الفبا)
🖋ویرایش:اول(فایل سوالات کامل با نمره20 )
⬅️ فرمت: PDF
❌در صورت استفاده از فایل مبلغ (سه هزار تومان) به کارت قید شده در فایل واریز کنید
⚛️تاریخ آزمون :چهارشنبه1402/08/03
⏰تایم اول آزمون : 8:00 تا 8:30
⏰تایم دوم آزمون : 10:00 تا 10:30
⏰تایم سوم آزمون : 18:00 تا 18:30
📚 نمره قبولی: 12 از 20
⏳ مدت آزمون: 20دقیقه
🖊 تعداد سوالات: 20سوال
📥تعداد سوالات در هر بار نمایش :2 سوال
💯 نمره منفی ندارد
🌐 http://ltms.cfu.ac.ir
.
(سوالات ضـــــمـــــــن خـــــــــدمــــــــــت)👇
https://eitaa.com/joinchat/2762801157C62e527365c
اخبار فرهنگیان 👇
https://eitaa.com/joinchat/2757820421C7b3037cfd8
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
💢صدور مجوز جذب مربی تربیتی و تربیت بدنی تا یکماه آینده
👤ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:
▫️برای جذب نیروی انسانی در حوزه پژوهشی، تربیتی و سلامت نیز سازو کار و برنامه جدیدی با معاونت اداره استخدامی رئیس جمهور دنبال میکنیم که ظرف یکماه آینده، مجوز جذب مربی امور تربیتی و پرورشی و تربیت بدنی صادر خواهد شد.
➖➖➖➖➖➖
💢 فن آموزش مهمتر از علم آموزش است
👤وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمین تازه استخدام شده:
▫️من معتقدم که معلمان هر گونه که آموزش دیدهاند، آموزش خواهند داد اما آموختههای پیشین دست مایه ارزشمندی هستند اما تنها دست مایه ما نیستند؛ آموزش نو بدهید و خودتان را دائما بهروز کنید، فن آموزش مهمتر از علم آموزش است، فنون آموزش را بدانید.
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
8.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دوربین مخفی|طرف میره درب خونه مردم میگه خونه شما مال منه!!!
🔹 میخواد از خونه بیرونشون کنه که واکنش مردم دیدنیه
#طوفان_الاقصی
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
2.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دعوت رسمی نماینده حماس برای کمک به مردم مظلوم غزه از طریق جبهه جهانی شباب المقاومة
🔹خالد القدومی نماینده حماس:غزه در چند روزگذشته متحمل بدترین خسارت ها در 70 سال قبل شده است؛
🔹وی افزود: جبهه شباب المقاومة در حال حاضر برنامه خاصی برای کمک به مردم مظلوم غزه دارد؛بنابراین از همه خیرین و نیکوکاران دعوت میکنم که کمک های خود را از طریق مجموعه شباب المقاومة که مورد وثوق و اعتماد ما و همه گروه ها ونهاد ها است به غزه برسانند.
🔹جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و سایر اموراجتماعی کمکهای خود را به شماره کارت زیر👇👇👇
✅
6037997750004344بنام «جبهه جهانی شباب المقاومة»واریز نمایید. 🔸 الجبهة العالمية لشباب المقاومة @sh_almoqawamaa
هدایت شده از خبر فوری فرهنگیان
🔻 مراحل فارغ التحصیلی در دانشگاه فرهنگیان
🔸 دانشجو معلمان پس از پایان تحصیل در دانشگاه و شروع دوران شاغل بودن طی فرم هایی که هر ساله به کارگزینی ها ارسال می شوند ارزشیابی شده و هر کدام امتیازی را کسب می کند.
عوامل موثر در کسب امتیاز:
🔸 نظر سرپرست خوابگاه
🔸ازدواج(همسر فرهنگی امتیاز بیشتری دارد)
🔸اولیای فرهنگی
🔸معدل کل دوران تحصیل در دانشگاه
🔸فعالیت های ورزشی،فرهنگی و ... که دارای لوح تقدیر یا گواهی حضور با مهر دانشگاه فرهنگیان باشد.
🔸تعداد ساعات دوره های ضمن خدمت
و ...
🔸 میزان امتیاز هر یک از موارد ذکر شده ثابت نیست و هر ساله طی بخشنامه هایی اعلام می شوند.
🔸 دانشجو معلمان هر رشته(ابتدایی،دبیری ادبیات،دبیری تاریخ و ... ) رتبه بندی مخصوص به خود را دارند.
🔸 هر کس امتیاز بیشتری کسب کند، رتبه بهتری هم خواهد داشت و چون رتبه ی او بهتر از همکارهای دیگر می باشد بنابراین در انتخاب مدرسه برای خود، تعداد انتخاب بیشتری دارد.
🔸 ️بعد از رتبه اول، رتبه دوم به انتخاب مدرسه می پردازد. بعد از رتبه دوم، رتبه سوم و به همین ترتیب تا آخرین نفر ادامه می یابد. با این تفاوت که رفته رفته مدارس بهتر و نزدیک انتخاب شده و برای رتبه های پایین تر مدارس دورافتاده باقی می ماند.
🔸 ساعات ضمن خدمت بیشتر در هنگام فارغ التحصیلی و تقسیم بندی برای اعزام به مدارس، در انتخاب مدرسه ای بهتر می تواند شانس شما را بالا ببرد.
امیدوارم پروژه خالصسازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد
معینالدین سعیدی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بررسی کمبود معلم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه جلسهای با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص معضل کمبود معلم در کشور برگزار شد که نشان میدهد بیتدبیری ناراحت کنندهای را در این خصوص مشاهده میکنیم.
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مطلقا راهکاری ارائه نشد، عنوان کرد: فقط فراکنی و انداختن توپ در زمین دولت قبل و نظایر آنها مطرح شد.
وی یادآور شد: در اینکه در دولت قبل در حوزه آموزش و پرورش بسیار کم کاری کرده و ریل گذاریها، ریل گذاریهای درستی نبوده تردیدی وجود ندارد اما اینکه ما دائم از بانیان وضع موجود بگوییم، صحیح نیست. یادمان باشد الان ۲ سال است که دولت و ۴ سال است که مجلس دست جریان انقلابی است و ما باید احساس مسئولیت و پاسخگویی داشته باشیم که متاسفانه در روند جلسه روز یکشنبه این را مشاهده نکردیم.
سعیدی یادآور شد: نکته بسیار نگرانکننده دیگر این است که رویکردی در وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلم وجود دارد مبنی بر اینکه فقط افراد خاص در این حوزه جذب میشود، بسیاری از افرادی که دارای صلاحیتهای علمی هستند به خاطر نوع نگاهشان و بحثهای سیاسی متاسفانه رد میشوند. علاوه بر این در مناطق محروم به شدت دچار کمبود معلم هستیم و مشاهده میکنیم قاطبه افرادی که پذیرفته شدهاند از افراد غیربومی هستند که بعضاً همین افراد غیربومی با استفاده از مشوقهای جوانی جمعیت خودشان را منتقل میکنند و عملا آن کلاس بدون معلم میماند. اینها مسائل بسیاری مهمی هستند که باعث نگرانی جامعه است و من امیدوارم پروژه خالصسازی را حداقل در وزارت آموزش و پرورش به این شکل نداشته باشیم و بیشتر ملاک و معیار صلاحیت علمی معلمان باشد.