بیشرفا زنگ میزنن میگن تسلیت پشت تلفن
از اون ور میخندن ُهلهله میکنن....
دیگه مهم نیست ،فامیلمی ،برادرمی هرکی
هستی بی وطنِ بدبخت!
هدایت شده از کانال حسین دارابی
🔻شهید امام خامنهای فرموده بودند:
یک نبرد عاشورایی داریم و بعد از آن قطعا و قطعا و قطعا پیروزیم❗️
‐ نبرد عاشورایی حسینی میخواست، که فدا شد ..
حالا منتظر پیروزی باشیم !
@hosein_darabi
هدایت شده از مَـــجـــاز -!🇮🇷
میگه عجب جنگیه!
یه طرف روزه دارانی با دهان خشک
طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان
وای بر کسی که در تشخیص حق و باطل ناتوان مانَد ؛
هدایت شده از عیون.
ء.
باید بودی و میدیدی عزیزِ من.
باید بودی و میدیدی مردانمان گوشه و کنارِ خیابان، زانو سست کرده و در عزایت زنانه گریه میکردند. میدیدی زنانمان چگونه از داغِ سنگینت بر سینه میکوفتند و زاری میکردند. دختران چطور از راه نرسیده یکدیگر را در آغوش میگرفتند و ناله سر میدادند و پسران با مشتِ گره کردهشان، بغض و کینۀ انتقام را فرو میدادند.
ء.
باید بودی و میدیدی عکسِ لبخندت چگونه در میانِ دستهای این ملت میچرخید و بوسیده میشد. هر که از راه میرسید به دیگری تسلیت میگفت و تسلیاش میداد که "خدا مراقبِ ماست." میدیدی لباسِ مشکیِ عزا را به تن کردهاند و برای عاشورای امروز اشک میریزند و فریادِ انتقام سر میدهند.
ء.
ای کاش بودی عزیزِ من.
اشکمان بند نمیآید اما امیدواریم، ما سالهاست از تو آموختیم که سر را فقط در مقابلِ خدا خم کنیم و تن به ذلت مقابل این اجنبیهای پست ندهیم. خودت به ما آموختی ایمانمان راسخ و روحیهمان قوی و قلبمان در هر حالتی آرام باشد.
ء.
میدانم چقدر خستهات کردند و نیشِ کنایههایشان را سالها به جان خریدی. ای کاش دروغهایشان راست بود و واقعا در پناهگاه بودی. استراحت کن سید علی، حالا بیش از هر وقتِ دیگر، نوبتِ ماست. تا انتقامِ قطره قطره خونهای ریخته شده برای پیروزی!