📢 اپل در حال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask است 🔹 براساس گزارش‌های موجود، اپل به‌تازگی یک برنامه آزمایشی را آغاز کرده است که ابزار جدیدی به نام Ask را در دسترس مشاوران منتخب پشتیبانی AppleCare قرار می‌دهد و می‌تواند به‌طور خودکار به سوالات فنی مشتریان از آن‌ها پاسخ دهد. سپس کارمندان اپل می‌توانند اطلاعات این چت‌بات را به‌صورت آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند. 🔸 ابزار Ask به‌طور خودکار و براساس اطلاعات موجود در پایگاه داده اپل، پاسخ‌های موردنیاز کاربران را تولید می‌کند و سپس مشاوران می‌توانند آن را به‌عنوان یک پاسخ «مفید» یا «غیر مفید» ارزیابی کنند. همچنین مشاوران اپل می‌توانند درباره هر موضوع حداکثر پنج سوال جدید از Ask بپرسند. اپل قصد دارد تا پس از جمع‌آوری بازخورد موردنیاز خود، این ابزار را در دسترس مشاوران بیشتری قرار دهد. 🆔 @AI_artificialintelligence