🔸پاسخ شرکت پست به گلایه‌های مردمی؛ ۱۰۰ پیام مردمی اعتراضی مردم در بین انبوه خدمات چیز خاصی نیست شفیعی، مدیر کل اداره پست خراسان رضوی : 🔹نامه‌رسان مرسولات را به هر دلیلی توزیع نکند و یا برگشت بزند؛ باید پاسخگو باشد و جریمه و غرامت پرداخت کند. 🔹شکایات مردمی باید از طریق کد رهگیری پیگیری گردد و از طرفی مناطقی که شکایات بیشتر است، موضوع حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد. 🔹ارسال مرسوله در شرایطی است که آدرس گیرنده صحیح باشد، چنانچه آدرس صحیح نباشد و یا گیرنده در محل نباشد، اعلام و اخطار داده می‌شود و نامه برگشت داده می‌شود. 🔹در مشهد هزاران نامه و مرسولات پستی توزیع می‌گردد؛ در این بین ۵۰ یا ۱۰۰ مرسوله ممکن است مورد اعتراض قرار بگیرد که در بین تعداد انبوهی که توزیع می‌گردد؛ صحیح نیست. 🔹اداره پست ارزان‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد و اینکه بخواهند خارج از تعرفه‌ها مبلغی از مشتری بگیرند، اساسا وجود ندارد. با ما در ارتباط باشید 👇 @mashhadonline