🔸پاسخ شرکت پست به گلایههای مردمی؛ ۱۰۰ پیام مردمی اعتراضی مردم در بین انبوه خدمات چیز خاصی نیست
شفیعی، مدیر کل اداره پست خراسان رضوی
#در_گفتگو_با_اخبارمشهد :
🔹نامهرسان مرسولات را به هر دلیلی توزیع نکند و یا برگشت بزند؛ باید پاسخگو باشد و جریمه و غرامت پرداخت کند.
🔹شکایات مردمی باید از طریق کد رهگیری پیگیری گردد و از طرفی مناطقی که شکایات بیشتر است، موضوع حتما مورد بررسی قرار میگیرد.
🔹ارسال مرسوله در شرایطی است که آدرس گیرنده صحیح باشد، چنانچه آدرس صحیح نباشد و یا گیرنده در محل نباشد، اعلام و اخطار داده میشود و نامه برگشت داده میشود.
🔹در مشهد هزاران نامه و مرسولات پستی توزیع میگردد؛ در این بین ۵۰ یا ۱۰۰ مرسوله ممکن است مورد اعتراض قرار بگیرد که در بین تعداد انبوهی که توزیع میگردد؛ صحیح نیست.
🔹اداره پست ارزانترین خدمات را به مردم ارائه میدهد و اینکه بخواهند خارج از تعرفهها مبلغی از مشتری بگیرند، اساسا وجود ندارد.
با ما در ارتباط باشید 👇
@mashhadonline