💫🌟💫 • اگه همیشه برای انجام دادن کارا وقت کم میارید، این پست رو تا آخر بخونید : ✅- کارهات رو اولویت بندی کن : کاراتو به سه بخش تقسیم کن، ¹- مهم و فوری و ²- مهم و غیر فوری و ³- غیر مهم 1- مهم و فوری : این نوع کار، بیشترین اولویت رو داره و باید سریع انجام بشه، پس لیست کارهایی که از این نوع هستند رو بنویس تا انجام بدی. یادت نره که مهمن و وقت کمی برای انجام دادنشون داری. 2- مهم و غیر فوری : انجام این کارها مهم هست اما مثل قبلی فوری نیستن، یعنی برای انجام دادنشون زمان داری تا شب. بنابراین برای انجامشون برنامه ریزی کن و کم کم شروع کن به انجام دادنشون. 3- غیر مهم و فوری : سعی کن که این کار رو خودت انجام ندی و به یکی دیگه واگذارش کنی. یا زمانش رو تغییر بدی و برنامه رو برای کارهای مهم تر باز کنی. اگرم میتونی همون لحظه انجامش بده و خیال خودتو راحت کن. پس یه دفتر بردار کارهای هفته ات رو به سه بخش تقسیم کن، تمامی کارهای هر بخش رو جلوش بنویس و سعی کن که انجام اون کارها رو بین روزهای هفته پخش کنی. ‌ 🔰 @Andisheh_Poyan